 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C68A 1.8] Hamulce zaciski 256 na 276 |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 17-04-2015, 22:22 [C68A 1.8] Hamulce zaciski 256 na 276
|
|
|
Pytanko czy zaciski z galanta EA podejdą p&p do Lancera C68A ? Troszkę dziwnie to wygląda że z tył jest tarcza 265 a z przodu 256. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Pioter_86
Nowy Forumowicz
Auto: carisma, lancer gti, outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 20 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 20-11-2016, 19:56
|
|
|
Z tego co do tej pory wygrzebałem to z przedliftowych galantów w wersji sport podejdą i chyba z sigmy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-11-2016, 20:12
|
|
|
P&P się nie da - musisz kupić też przewody hamulcowe (te kosztują ponad 50zł sztuka) od nowych zacisków (tzn. kompletu - jarzma + zaciski). Za to ładnie się da wszystko poukładać podpinając do tego sztywnego przewodu na MC Phersonie.
Krzysiu - tarcze 276 pasują otworami i odsadzeniem, chociaż w starych 256 może będzie potrzeba minimalnego podcięcia osłony tarczy, dosłownie w 1 miejscu u góry. Co ponadto - min. koła to 15", ale to raczej nie problem
Także poza tym co opisałem, to da się w miarę łatwo podłączyć. |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 09-12-2016, 22:01
|
|
|
Darku,
niestety cały misterny plan wziął w łeb, w Lancu mam stare rozwiązanie przed majem 1990 czyli tarcza zintegrowana z piastą czy jakoś tak Cud że udało mi się kupić wogóle tarcze nowe do niego. Tarcze oryginał + nowe łożyska też hamują ok |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2016, 12:45
|
|
|
aaa - to prawda, przykręcane od wewnątrz... to wtedy się nie da |
|
|
|
 |
|
|