Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C68A 1.8] Hamulce zaciski 256 na 276
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 17-04-2015, 22:22   [C68A 1.8] Hamulce zaciski 256 na 276

Pytanko czy zaciski z galanta EA podejdą p&p do Lancera C68A ? Troszkę dziwnie to wygląda że z tył jest tarcza 265 a z przodu 256.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Pioter_86 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma, lancer gti, outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 20
Skąd: Giżycko
Wysłany: 20-11-2016, 19:56   

Z tego co do tej pory wygrzebałem to z przedliftowych galantów w wersji sport podejdą i chyba z sigmy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-11-2016, 20:12   

P&P się nie da - musisz kupić też przewody hamulcowe (te kosztują ponad 50zł sztuka) od nowych zacisków (tzn. kompletu - jarzma + zaciski). Za to ładnie się da wszystko poukładać podpinając do tego sztywnego przewodu na MC Phersonie.
Krzysiu - tarcze 276 pasują otworami i odsadzeniem, chociaż w starych 256 może będzie potrzeba minimalnego podcięcia osłony tarczy, dosłownie w 1 miejscu u góry. Co ponadto - min. koła to 15", ale to raczej nie problem ;)
Także poza tym co opisałem, to da się w miarę łatwo podłączyć.
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 09-12-2016, 22:01   

Darku,
niestety cały misterny plan wziął w łeb, w Lancu mam stare rozwiązanie przed majem 1990 czyli tarcza zintegrowana z piastą czy jakoś tak 8) Cud że udało mi się kupić wogóle tarcze nowe do niego. Tarcze oryginał + nowe łożyska też hamują ok 8)
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-12-2016, 12:45   

aaa - to prawda, przykręcane od wewnątrz... to wtedy się nie da :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.