Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cieknący reduktor po wymianie simeringu
Autor Wiadomość
jammer2 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 20-06-2016, 15:37   Cieknący reduktor po wymianie simeringu

Witam,
Jestem po wymianie dwóch simeringów reduktora na wyjściu przedniego wału (oba były nowe i oryginalne), przedmuchaniu odpowietrzników i auto cieknie, właściwie to z niego kapie. Przedtem na pierwszym oryginalnym simeringu reduktor się pocił. mechanik rozkłada ręce, wał jest niby ok nie ma wżerów, obudowa niby też - tak twierdzi mechanik. Może ktoś coś podpowie, ewentualnie wskaże dobry warsztat w Warszawie, gdzie ktoś naprawdę się na tym zna.
_________________
Paweł
 
 
Górecki Wł 
Nowy Forumowicz
Adamek

Auto: Mitsubishi Pajero II V6 3,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 12
Skąd: Bilcza
Wysłany: 20-06-2016, 22:43   

Witam. Miałem podobną sytuacje że po wymianie uszczelniacza olej nadal wyciekał z reduktora przednim wałem . Okazało się że uszczelniacz był dobry a wyciek był z widłaka wału przedniego. Frezowany widłak wału który jest nakładany na końcówkę reduktora od strony krzyżaka zaślepiony jest blaszanym brokiem i wyciek oleju z tego broka jest podobny do wycieku uszkodzonego uszczelniacza. Należy więc wymienić broka lub uszczelni widłak od strony reduktora. Należy dobrze wymyć widłak i odtłuścić benzyną wcisnąć silikon od strony frezowanej a następnie wcisnąć filcowy krążek grubości około 0,5 cm. i pozostawić do wyschnięcia. Ja zrobiłem tym drugim sposobem i od kilku lat nie mam wycieku. Pozdrawiam. Górecki Wł.
_________________
wlodek
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-10-2016, 20:58   

Witam
Koledzy potrzebuję PILNIE informacji w tym temacie, 8-go w sobotę jadę do Rumunii
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i pomoc
Przeglądałem auto dzisiaj przed wyjazdem i okazuje się że kapie mi olej z reduktora na wyjściu przedniego wału , jest też wyczuwalny luz, większy niż na tylnym wale w tulei
Olej kapie z wyjścia przedniego wału , wcześniej lekko się pocił .
Od razu obstawiłem uszczelniacz, ale ze względu na luz zastanawiam się co dalej
Czy oprócz uszczelniacza na wyjściu w tulei jest też łożysko? Czy również tuleja ślizgowa jak z tyłu ?
Jeśli łożysko to czy można wymienić go bez ściągania reduktora ?

WSZELKIE WSKAZÓWKI I PODPOWIEDZI BARDZO MILE WIDZIANE

Pozdr.[/code]
_________________
Artur
 
 
MarcinKK 
Forumowicz

Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2016, 21:39   

Hej z tego co pamiętam u mnie w superselect z tył jest simering a pod nim podkładka i łożysko z kołnierzem natomiast do przodu simering i zwykłe łożysko , potem wałek, łańcuch i takie samo łożysko i podkładka .
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-10-2016, 21:47   

Marcin
Ja też mam SS-a
Łożysko wyciąga się na zewnątrz czy do wewnątrz reduktora (przedni wał )

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
MarcinKK 
Forumowicz

Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2016, 21:56   

Z tego co pamiętam to od środka .
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-10-2016, 06:55   

Czyli muszę wyorać reduktor ?
Bo z tego co patrzyłem to chyba nie bardzo jest inny dostęp .....?

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
MarcinKK 
Forumowicz

Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2016, 07:31   

Robiłem to dawno temu w innym Pajero z kolegą i o ile mnie pamięć nie myli nie wyciągaliśmy reduktora tylko odpięliśmy tylni wał i odkręciliśmy dekiel ( część skrzyni ) gdzie znajduje się łańcuch i wtedy jest dostęp . Ale może ktoś potwierdzi bo już słabo pamiętam .

Kompletną serwisówkę do manuala i twojego reduktora możesz pobrać tutaj . . . . .
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-10-2016, 09:19   

Dzięki Marcin za pomoc

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.