Cieknący reduktor po wymianie simeringu |
Autor |
Wiadomość |
jammer2
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-06-2016, 15:37 Cieknący reduktor po wymianie simeringu
|
|
|
Witam,
Jestem po wymianie dwóch simeringów reduktora na wyjściu przedniego wału (oba były nowe i oryginalne), przedmuchaniu odpowietrzników i auto cieknie, właściwie to z niego kapie. Przedtem na pierwszym oryginalnym simeringu reduktor się pocił. mechanik rozkłada ręce, wał jest niby ok nie ma wżerów, obudowa niby też - tak twierdzi mechanik. Może ktoś coś podpowie, ewentualnie wskaże dobry warsztat w Warszawie, gdzie ktoś naprawdę się na tym zna. |
_________________ Paweł |
|
|
|
 |
Górecki Wł
Nowy Forumowicz Adamek
Auto: Mitsubishi Pajero II V6 3,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Bilcza
|
Wysłany: 20-06-2016, 22:43
|
|
|
Witam. Miałem podobną sytuacje że po wymianie uszczelniacza olej nadal wyciekał z reduktora przednim wałem . Okazało się że uszczelniacz był dobry a wyciek był z widłaka wału przedniego. Frezowany widłak wału który jest nakładany na końcówkę reduktora od strony krzyżaka zaślepiony jest blaszanym brokiem i wyciek oleju z tego broka jest podobny do wycieku uszkodzonego uszczelniacza. Należy więc wymienić broka lub uszczelni widłak od strony reduktora. Należy dobrze wymyć widłak i odtłuścić benzyną wcisnąć silikon od strony frezowanej a następnie wcisnąć filcowy krążek grubości około 0,5 cm. i pozostawić do wyschnięcia. Ja zrobiłem tym drugim sposobem i od kilku lat nie mam wycieku. Pozdrawiam. Górecki Wł. |
_________________ wlodek |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-10-2016, 20:58
|
|
|
Witam
Koledzy potrzebuję PILNIE informacji w tym temacie, 8-go w sobotę jadę do Rumunii
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i pomoc
Przeglądałem auto dzisiaj przed wyjazdem i okazuje się że kapie mi olej z reduktora na wyjściu przedniego wału , jest też wyczuwalny luz, większy niż na tylnym wale w tulei
Olej kapie z wyjścia przedniego wału , wcześniej lekko się pocił .
Od razu obstawiłem uszczelniacz, ale ze względu na luz zastanawiam się co dalej
Czy oprócz uszczelniacza na wyjściu w tulei jest też łożysko? Czy również tuleja ślizgowa jak z tyłu ?
Jeśli łożysko to czy można wymienić go bez ściągania reduktora ?
WSZELKIE WSKAZÓWKI I PODPOWIEDZI BARDZO MILE WIDZIANE
Pozdr.[/code] |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
MarcinKK
Forumowicz
Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-10-2016, 21:39
|
|
|
Hej z tego co pamiętam u mnie w superselect z tył jest simering a pod nim podkładka i łożysko z kołnierzem natomiast do przodu simering i zwykłe łożysko , potem wałek, łańcuch i takie samo łożysko i podkładka . |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-10-2016, 21:47
|
|
|
Marcin
Ja też mam SS-a
Łożysko wyciąga się na zewnątrz czy do wewnątrz reduktora (przedni wał )
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
MarcinKK
Forumowicz
Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-10-2016, 21:56
|
|
|
Z tego co pamiętam to od środka . |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-10-2016, 06:55
|
|
|
Czyli muszę wyorać reduktor ?
Bo z tego co patrzyłem to chyba nie bardzo jest inny dostęp .....?
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
MarcinKK
Forumowicz
Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-10-2016, 07:31
|
|
|
Robiłem to dawno temu w innym Pajero z kolegą i o ile mnie pamięć nie myli nie wyciągaliśmy reduktora tylko odpięliśmy tylni wał i odkręciliśmy dekiel ( część skrzyni ) gdzie znajduje się łańcuch i wtedy jest dostęp . Ale może ktoś potwierdzi bo już słabo pamiętam .
Kompletną serwisówkę do manuala i twojego reduktora możesz pobrać tutaj . . . . . |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-10-2016, 09:19
|
|
|
Dzięki Marcin za pomoc
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|