GDI błąd 95 |
Autor |
Wiadomość |
xxmichuxx
Mitsumaniak

Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 174 Skąd: Poznań/Oborniki
|
Wysłany: 02-02-2017, 08:10 GDI błąd 95
|
|
|
Witam, po odpaleniu auta zapalił się CE, auto straciło moc i nie wkręca się na obroty. Wcześniej jechało trasę bez żadnych problemów. Kod błędu wymrugał 95. Gdzie szukać przyczyny. Pacjent Cari 1.8 GDI 2000r |
_________________ Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI* |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-02-2017, 09:29
|
|
|
xxmichuxx napisał/a: | Kod błędu wymrugał 95. |
Na pewno taki nr . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
xxmichuxx
Mitsumaniak

Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 174 Skąd: Poznań/Oborniki
|
Wysłany: 02-02-2017, 09:31
|
|
|
Tak, trzy razy sprawdzałem. Po skasowaniu błąd powraca
Teraz po dłuższym postoju z odłączyonym aku, odpaliłem auto i błąd się nie pojawił,
Jeżeli dobrze doczytałem, jest to problem z IAT albo TPS ale pewności nie mam |
_________________ Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI* |
Ostatnio zmieniony przez xxmichuxx 05-02-2017, 13:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-02-2017, 09:58
|
|
|
95 - Throttle value cotrol servo motor (Motor 1st phase malfunction) system
Sprawdź, czy przy przepustnicy nie wypiął się/zaśniedział któryś z kabli. Później sprawdź, czy gdzieś się nie przetarł. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
xxmichuxx
Mitsumaniak

Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 174 Skąd: Poznań/Oborniki
|
Wysłany: 02-02-2017, 10:16
|
|
|
Kable wyglądają na całe, wtyczki niby też
Dziwne, że teraz błąd już się nie pojawia
Ogólnie to przepustnica była czyszczona jakiś miesiąc temu i problemów żadnych nie było |
_________________ Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI* |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-02-2017, 11:34
|
|
|
Musiałby się Bartek wypowiedzieć, ale nie wiem, czy ten błąd nie występuje też, gdy się elektromagnesy rozkleją. Chociaż tutaj najczęściej występuje wtedy błąd pozycji przepustnicy. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
xxmichuxx
Mitsumaniak

Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 174 Skąd: Poznań/Oborniki
|
Wysłany: 02-02-2017, 12:36
|
|
|
Po przejechania paru km, żaden błąd się nie pojawił i mam nadzieję, że jak będę wracał do domu, to się też nie pojawi.
[ Dodano: 02-02-2017, 14:52 ]
Jednak problem powrócił, po zgaszenu auta i po ponownym odpaleniu błąd się pojawił
Jak by ktoś miał jakieś sugestie, z góry dziękuję |
_________________ Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI* |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2017, 23:28
|
|
|
Może wysypało TPSa. Też się lubią w przepustnicach, które "Wiedzą lepiej". Przy magnesach sypałby innymi błędami, jeśli dobrze pamiętam. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|