Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GDI błąd 95
Autor Wiadomość
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
Wysłany: 02-02-2017, 08:10   GDI błąd 95

Witam, po odpaleniu auta zapalił się CE, auto straciło moc i nie wkręca się na obroty. Wcześniej jechało trasę bez żadnych problemów. Kod błędu wymrugał 95. Gdzie szukać przyczyny. Pacjent Cari 1.8 GDI 2000r
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-02-2017, 09:29   

xxmichuxx napisał/a:
Kod błędu wymrugał 95.

Na pewno taki nr :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
Wysłany: 02-02-2017, 09:31   

Tak, trzy razy sprawdzałem. Po skasowaniu błąd powraca :-(

Teraz po dłuższym postoju z odłączyonym aku, odpaliłem auto i błąd się nie pojawił,
Jeżeli dobrze doczytałem, jest to problem z IAT albo TPS ale pewności nie mam
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
Ostatnio zmieniony przez xxmichuxx 05-02-2017, 13:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-02-2017, 09:48   

Ja niestety jestem w pracy i nie mam pod ręką manuala.
Ściągnij z forum manuala i tam powinien być opisany błąd.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-02-2017, 09:58   

95 - Throttle value cotrol servo motor (Motor 1st phase malfunction) system

Sprawdź, czy przy przepustnicy nie wypiął się/zaśniedział któryś z kabli. Później sprawdź, czy gdzieś się nie przetarł.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
Wysłany: 02-02-2017, 10:16   

Kable wyglądają na całe, wtyczki niby też :shock:
Dziwne, że teraz błąd już się nie pojawia :shock:
Ogólnie to przepustnica była czyszczona jakiś miesiąc temu i problemów żadnych nie było
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-02-2017, 11:34   

Musiałby się Bartek wypowiedzieć, ale nie wiem, czy ten błąd nie występuje też, gdy się elektromagnesy rozkleją. Chociaż tutaj najczęściej występuje wtedy błąd pozycji przepustnicy.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
Wysłany: 02-02-2017, 12:36   

Po przejechania paru km, żaden błąd się nie pojawił i mam nadzieję, że jak będę wracał do domu, to się też nie pojawi. :shock:

[ Dodano: 02-02-2017, 14:52 ]
Jednak problem powrócił, po zgaszenu auta i po ponownym odpaleniu błąd się pojawił :(

Jak by ktoś miał jakieś sugestie, z góry dziękuję
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2017, 23:28   

Może wysypało TPSa. Też się lubią w przepustnicach, które "Wiedzą lepiej". Przy magnesach sypałby innymi błędami, jeśli dobrze pamiętam.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.