Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy po regulacji luzów zaworowych
Autor Wiadomość
adam.bodurka 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-06-2017, 10:31   Brak mocy po regulacji luzów zaworowych

Hej!

niedawno instalowałem LPG do mojego ASXa 1.6 z 2010r. Auto ma przejechane 70 000, gazownik polecił w ciemno zrobić regulację luzów zaworowych i nie pomylił się - po kontroli wszystkie luzy były poniżej tolerancji. Wszystko fajnie, auto zostawiłem u mechanika (nie ASO), trochę wszystko trwało ze względu na słabą dostępność szklanek, ale w końcu odebrałem auto, coś od początku mi nie grało, ale gdy wyjechałem na trasę wszystkie objawy się nasiliły - auto pali 2l/100 więcej na trasie i 5l/100 w mieście, dodatkowo bardzo słabo wkręca się na obroty, ciężko się rozpędzić ponad 140kmh, na 4 i 5 biegu reakcja na gaz jest praktycznie zerowa, na każdej górce trzeba redukować do 3 biegu. Oprócz tego przy odpuszczeniu gazu, gdy samochód zaczyna hamować silnikiem czasem czuć po 2-3s szarpnięcie. Za całą usługę zapłaciłem 1100zł (9 szklanek wymienionych), więc jestem lekko mówiąc poirytowany. Czy ktoś z Was wie może co może być przyczyną?

pozdrawiam,
Adam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-06-2017, 20:00   

Zrób pomiar kompresji, jak luzy zaworowe będa zamałe, to kompresja będzie kiepska, samochód będzie słaby i bedzie wiecej palił, przy tym scenariuszy zawory ulegaja szybkiemu zniszczeniu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 19-06-2017, 23:02   

czy na pewno wymienil tobie szklanki czy tylko podszlifowal ?
Bo to mi wyglada na podszlifowanie szklanek
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
manitou 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 29
Skąd: południe
Wysłany: 20-06-2017, 09:52   

To drogo jak na cenę poza ASO. Ja w ASO zapłaciłem 1400 (8szklanek) i auto jeździ bezbłędnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.