Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:55
[I 2.0] Wycie z przedniego transferu (dyferencjału)
Autor Wiadomość
pawdud88 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 02-01-2017, 22:47   [I 2.0] Wycie z przedniego transferu (dyferencjału)

Witam
od niedawna tak z dnia na dzień zaczął wyć transfer przy skrzyni biegów. okazało sie, że nie było tam oleju. :/ (wlałem, odpowiedni olej, wyje dalej)
jak myślicie co w transferze wydaje taki dźwięk?? ten nieszczęsny wieloklin?? łożyska? a może zębatki się przytarły i to one?
Ja osobiście wykluczam wieloklin. Wydaje mi się że to łożyska. jak myślicie?
czy ktoś wymieniał łożyska i to pomogło? czy ktoś regenerował transfer bądź naprawiał? (nie wieloklin)
poczytałem trochę forum i wszędzie mówią o tym wieloklinie i wymieniają transfer bądź regenerują wieloklin. Gdzie w okolicach Łodzi bądź Warszawy mógłbym naprawić transfer? chodzi mi o fachowca który zna temat i nie będzie miesiąc szukał części a drugi ją składał??
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 03-01-2017, 16:52   

Pogadaj z Japaneze, jest z Pabianic, zasadniczo zajmuje się naprawianiem wieloklinów, ale może też będzie w stanie pomóc zdiagnozować i naprawić.
Co do samego wycia to być może z powodu braku oleju powycierały się zębatki.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 04-01-2017, 13:04   

Na forum piszą o wieloklinie Ci, którym auto stanęło i dalej nie chciało jechać. Chodzi o to, że gdy wyrobią się zęby wieloklinu, łączące transfer ze skrzynią to wtedy już autem nie pojedziesz, bo nie ma napędu.
Twoje objawy wycia to efekt braku oleju i chłodzenia. Myślę, że elementy wewnętrzne transferu uległy przytarciu (panewki, kółka zębate). A jak odkręciłeś korek oleju w transferze to dużo miałeś tam opiłków? Sprawdź dodatkowo olej w skrzyni biegów bo może tutaj tkwi problem.
 
 
pawdud88 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 05-01-2017, 00:16   

Jak usłyszałem wycie to od razu kupiłem oleje i wymieniłem wszystkie. Z transferu wyleciały ze trzy krople. Na korku bylo czarne blotko. W skrzyni było wszystko ok. Stan oleju i ilość. Więc moim zdaniem na 100% to musi być transfer. Dzwoniłem już do japaneze i wstępnie się dogadalem. O taką osobę mi chodziło. Zna się na rzeczy. Dokładnie powiedział co w najgorszym przypadku będzie do wymiany i za ile.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.