 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:55 |
[I 2.0] Wycie z przedniego transferu (dyferencjału) |
Autor |
Wiadomość |
pawdud88
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 02-01-2017, 22:47 [I 2.0] Wycie z przedniego transferu (dyferencjału)
|
|
|
Witam
od niedawna tak z dnia na dzień zaczął wyć transfer przy skrzyni biegów. okazało sie, że nie było tam oleju. :/ (wlałem, odpowiedni olej, wyje dalej)
jak myślicie co w transferze wydaje taki dźwięk?? ten nieszczęsny wieloklin?? łożyska? a może zębatki się przytarły i to one?
Ja osobiście wykluczam wieloklin. Wydaje mi się że to łożyska. jak myślicie?
czy ktoś wymieniał łożyska i to pomogło? czy ktoś regenerował transfer bądź naprawiał? (nie wieloklin)
poczytałem trochę forum i wszędzie mówią o tym wieloklinie i wymieniają transfer bądź regenerują wieloklin. Gdzie w okolicach Łodzi bądź Warszawy mógłbym naprawić transfer? chodzi mi o fachowca który zna temat i nie będzie miesiąc szukał części a drugi ją składał?? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 03-01-2017, 16:52
|
|
|
Pogadaj z Japaneze, jest z Pabianic, zasadniczo zajmuje się naprawianiem wieloklinów, ale może też będzie w stanie pomóc zdiagnozować i naprawić.
Co do samego wycia to być może z powodu braku oleju powycierały się zębatki. |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 04-01-2017, 13:04
|
|
|
Na forum piszą o wieloklinie Ci, którym auto stanęło i dalej nie chciało jechać. Chodzi o to, że gdy wyrobią się zęby wieloklinu, łączące transfer ze skrzynią to wtedy już autem nie pojedziesz, bo nie ma napędu.
Twoje objawy wycia to efekt braku oleju i chłodzenia. Myślę, że elementy wewnętrzne transferu uległy przytarciu (panewki, kółka zębate). A jak odkręciłeś korek oleju w transferze to dużo miałeś tam opiłków? Sprawdź dodatkowo olej w skrzyni biegów bo może tutaj tkwi problem. |
|
|
|
 |
pawdud88
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 05-01-2017, 00:16
|
|
|
Jak usłyszałem wycie to od razu kupiłem oleje i wymieniłem wszystkie. Z transferu wyleciały ze trzy krople. Na korku bylo czarne blotko. W skrzyni było wszystko ok. Stan oleju i ilość. Więc moim zdaniem na 100% to musi być transfer. Dzwoniłem już do japaneze i wstępnie się dogadalem. O taką osobę mi chodziło. Zna się na rzeczy. Dokładnie powiedział co w najgorszym przypadku będzie do wymiany i za ile. |
|
|
|
 |
|
|