Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Mam w końcu III'kę i problem ...
Autor Wiadomość
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 09-11-2016, 18:56   [3.2 DID] Mam w końcu III'kę i problem ...

Auto odpala ładnie, chodzi równo, ale ma zadyszkę jak się depnie gaz - czasami ... Nie raz idzie jak kuna.
Filtr paliwa wymieniłem - po długo trwałym szukaniu opiłków - może z 3-5 szt w zlanym paliwie znalazłem - średnicy jak szpileczka ... To chyba tragedii nie ma.
Przepustnica cały czas otwarta - tzn zgaszony, włączony zapłon czy odpalony.
Zastanawiam się czy EGR nie puszcza - chceck się nie pali.
Paliwa w koło komina pali ok 10l (krótki, manual)
Raczej nie dymi - w lusterku dosłownie raz chmurkę zobaczyłem - był to moment ,że mułka miał a mimo to przeciągnąłem go troche na 3ce.

Pajero z 2005r - przepustnica elektryczna i egr
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-11-2016, 08:27   

Sprzedający co mówił? Pompę robił. Coś grzebał czy tak stało sie juz po kupnie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 10-11-2016, 21:10   

Sprzedający raczej nic nie robił - z tych co leją i jadą. Nic nie widać by było gdzieś grzebane - silnik brudny ze starości :)
Dziś jak mułka złapał na 5 biegu to mu gaz w podłogę (od 100) i przy 140 ozdrowiał i poszedł z kopyta i już w drodze powrotnej do domu szedł jak trzeba.
Wyczyściłem egr - grzybek się przycinał w pozycji wyciągniętej. Czy to coś da - zobaczymy, auto spięte z lawetą i na Niemcy rano startuje - mam nadzieje,że przywiezie na tej lawecie coś innego niż siebie :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.