Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
[I 2.0] Chip tuning - 2.0 bez turbo
Autor Wiadomość
monsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-04-2013, 09:14   [I 2.0] Chip tuning - 2.0 bez turbo

Zauważyłem, że w v-techu oferują usprawnione oprogramowanie do wersji 2.0 wolnossacej, która przywraca parametry jak w starym eclipsie ok 150kucy i 200niutkow, ktoś może zainwestował w taki lekki tuning?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 02-04-2013, 16:02   

Ja nie byłem, nie słyszałem o tym, ani nie widziałem żadnych pogłosek w internecie nawet na zagranicznych forach. A ile się cenią za taką operację?
 
 
monsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-04-2013, 21:42   

okolo 1400zł
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-06-2013, 18:43   

Ja miałem lancera CS9A 2,0 (ten sam silnik i reszta), i pomimo moich usilnych poszukiwań nic nie znalazłem.
Do mocy/momentu może być oprócz ECU potrzebne lekkie odetkanie wydechu (np katalizator) i np wtryski.....
Poza tym wg mnie ma sensu dla 15KM inwestować 1400 zł (90zł/1KM)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-06-2013, 07:41   Re: Chip tuning - 2.0 bez turbo

monsun napisał/a:
Zauważyłem, że w v-techu oferują usprawnione oprogramowanie do wersji 2.0 wolnossacej, która przywraca parametry jak w starym eclipsie ok 150kucy i 200niutkow, ktoś może zainwestował w taki lekki tuning?
odpuść sobie. Zawsze jest możliwe podniesienie mocy, ale uzyski w wolnossących benzynach bardzo rzadko zadowalają kogokolwiek. Więcej można uzyskać z przeróbek mechanicznych - dolot, wydech. Ale to też jest rząd kilku/kilkunastu KM.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 24-06-2013, 13:32   

Temat stary już ale bez Turbo i tak nie wiadomo co by się nie zrobiło to efekt i tak będzie mizerny. Z Turbo to można chociaż podnieść ciśnienie doładowania.
 
 
KUTER 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 19
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-08-2017, 00:41   

http://allegro.pl/chip-tu...5124839690.html

Ciekawe na czym polega ten chip "analogowy". Oszukuje dane z przepływki...?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2017, 06:54   

Kolejna bajka dla naiwnych :)
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 14-08-2017, 09:53   

Sam osobiście wysłałem zapytanie do v-techa czy jest możliwość zczipowania zwykłego 2.0. W odpowiedzi od nich przeczytałem że tak, przyrost mocy który bym osiągnął wynosi około 14 kM a moment obrotowy że 176 NM wzrósłby do 196 NM. Dlatego też uważam że to jest gra nie warta świeczki. Moim zdaniem to już lepiej pomyśleć o przeszczepie serca z 2.0 turbo. I wtedy coś modzić.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.