Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] problem z układem paliwowym
Autor Wiadomość
xfranex 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 14-11-2016, 15:13   [3.0 V6] problem z układem paliwowym

Witam , problem polega na tym ze jak odpalę auto a ciężko zaczął odpalać to po dodaniu gazu auto się dusi i gaśnie . Problem powstał po ściągnięciu zbiornika i wymianie przewodów paliwowych na odcinku zbiornik-filtr, powód wymiany zgniłe przewody . Także wymieniłem przewody z tego samego powodu do pochłaniacza oparów . Filtr jest wymieniony , czy to jest normalne że pompa załącza się dopiero przy kręceniu rozrusznika a nie przy przekręceniu zapłonu ? Proszę o jakieś podpowiedzi , Dzięki
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 14-11-2016, 18:55   

Wydaje sie ze za problem odpowiada niskie cisnienie paliwa. Wyjac pompe i filtr sprawdzic czy nie nalapaly brudu./sprawdzic cisnienie/ Sprawdzic filtr czy wlasciwy, czysty i zamontowany zgodnie z przeplywem. Sprawdzic przekaznik pompy. Sprawdzic oczyscic wtyki na pompie. sprawdzic czy dostaje sygnal po wlaczeniu zaplonu/ sprawdzic przewody. Sprawdzic czy ktoras rurka zwlaszcza miedziana nie zagieta czy tez zacisnieta przy wlocie Sprawdzic sygnal z czujnika na wale, temperatury... itd itp
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 14-11-2016, 19:22   

A nie ma tam gdzieś jakiegoś zaworka zwrotnego? A może coś źle podpiąłeś. :roll:
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
xfranex 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Dolnyśląsk
  Wysłany: 14-11-2016, 21:14   

Czyli może być wszystko :( pompa załącza się dopiero jak kręci rozrusznikiem nie przy zapłonie i właśnie nie wiem czy to normalne w tym aucie. Paliwo do filtra idzie dobrze a filtr jest nowy i dobrze podpięty

[ Dodano: 17-11-2016, 12:10 ]
Poradziłem sobie z tą usterką, wystarczyło przedmuchać węże. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.