 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
rodzaj napedu w lancer 4x4 1.6 16v 1995r |
Autor |
Wiadomość |
Matt24
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 26-10-2016, 22:40 rodzaj napedu w lancer 4x4 1.6 16v 1995r
|
|
|
Witam. Nie moge nigdzie znaleźć jak jest realizowany naped w lancerze V 4x4 1.6 16v 1995r
Wiem tyle ze przód napewno otwarty. wyjscie ze skrzyni na transfer jest za lewą połosią całkowicie oddzielnie (nie tak jak np w vw na lewą półos i potem z transferu na tył i lewe przednie koło) i teraz pytanie to przekładnia kątowa czy wiskoza ???. z tyłu sztywny dyfer (jak w cieżarówkach i busach ) z jakąs słabą bo słabą szpera ( po podniesieniu tylnej osi jak kręce powoli to jest opór i oba koła kręcą sie w ta samą stronę ale jak szarpne mocniej to cos tak jakby "puszcza" i koła zaczynaja sie krecic jedno w przód drugie w tył). Mysle ze to wiskoza. czy jak ona sie rozgrzeje to bedzie mocniej "spinac" tylne koła? lancer jest typowo na zime i powiem szczerze ze mysle na zaspawaniem tylnego mostu ale teraz juz nie wiem czy ma to sens ze wzglęgu wlasnie na tą szpere. Tylko nie wiem czy ona nie jest za słaba. jakby ktos miał jakies rysunki itp to poprosze |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Matt24
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 27-10-2016, 06:57
|
|
|
no wlasnie niewiele tam jest o napedach. |
|
|
|
 |
|
|