 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.6 do kupienia |
Autor |
Wiadomość |
Kanc1erz
Nowy Forumowicz
Auto: Szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Okolice Gliwice
|
Wysłany: 26-11-2016, 22:10 Carisma 1.6 do kupienia
|
|
|
Cześć
jest to mój pierwszy post. Jako, że natrafiłem na całkiem niezłą Carismę 1.6 w gazie, to postanowiłem zarejestrować się na Waszym forum, co nieco poczytać i przy okazji poradzić się ludzi doświadczonych i zaznajomionych z marką.
Chodzi o to ogłoszenie:
https://www.olx.pl/oferta...html#2f9547ba25
Ogólnie rzecz biorąc wygląda przyzwoicie, nie wygląda też na to, by pognite były progi lub nadkola, z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że na wolnych falują obroty - pewnie przepływka (około 50-200zł), kable HV/świece, pzepustnica, silnik krokowy lub coś z dolotem jest nie tak.
Zauważyliście coś nietypowego? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?
Proszę serdecznie o odpowiedź.
Jeszcze takie ogłosznie, jeszcze nie dzwoniłem. https://www.olx.pl/oferta...html#85cd785991
Dziwne jest to, że silnik 1.8 ma opisane jako 90KM. Natomiast silniki 1.8 wychodziły w wersji 115KM, 140KM jak i 1.8GDI - 125KM, nigdzie nie ma wzmianki nt. silnika 1.8 90KM, może wstawiający pomylił się z 1.9 silnikiem wysokoprężnym, który miał właśnie 90KM?
Zauważyłem też rudą wydostającą się z nakładki progu. Czyli pewnie progi już nie istnieją. |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 27-11-2016, 09:01 Re: Carisma 1.6 do kupienia
|
|
|
Kanc1erz napisał/a: | Cześć
jest to mój pierwszy post. Jako, że natrafiłem na całkiem niezłą Carismę 1.6 w gazie, to postanowiłem zarejestrować się na Waszym forum, co nieco poczytać i przy okazji poradzić się ludzi doświadczonych i zaznajomionych z marką.
Chodzi o to ogłoszenie:
https://www.olx.pl/oferta...html#2f9547ba25
|
za taką kwotę czego chcieć więcej , radze się nie zastanawiać bo długo nie powisi
Kanc1erz napisał/a: |
Jeszcze takie ogłosznie, jeszcze nie dzwoniłem. https://www.olx.pl/oferta...html#85cd785991
Dziwne jest to, że silnik 1.8 ma opisane jako 90KM. Natomiast silniki 1.8 wychodziły w wersji 115KM, 140KM jak i 1.8GDI - 125KM, nigdzie nie ma wzmianki nt. silnika 1.8 90KM, może wstawiający pomylił się z 1.9 silnikiem wysokoprężnym, który miał właśnie 90KM?
Zauważyłem też rudą wydostającą się z nakładki progu. Czyli pewnie progi już nie istnieją. |
tą sobie daruj złom , i diesel to nie jest bo ma korek LPG w zderzaku |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-11-2016, 09:29
|
|
|
Ten drugi link to najprawdopodobniej 1.8 GDI (bo zwykłe 1.8 montowane było do 1997r.) który do LPG praktycznie się nie nadaje, kupno tego auta to pchanie się w spore kłopoty. Sensowna instalacja do tego auta to V generacja która kosztuje około 10 tys zł więc raczej nikt do takiego auta teraz by takiej nie instalował więc albo jest to jakaś obecna rzeźba która nie ma prawa działać albo jest to fabryczna instalacja która jest dość droga w serwisie i raczej też nie ma sensu się w coś takiego pchać. Jeśli chcesz LPG to przy tych autach tylko silnik 1.6 wchodzi w grę. |
|
|
|
 |
Kanc1erz
Nowy Forumowicz
Auto: Szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Okolice Gliwice
|
Wysłany: 27-11-2016, 11:10
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Ten drugi link to najprawdopodobniej 1.8 GDI (bo zwykłe 1.8 montowane było do 1997r.) który do LPG praktycznie się nie nadaje, kupno tego auta to pchanie się w spore kłopoty. Sensowna instalacja do tego auta to V generacja która kosztuje około 10 tys zł więc raczej nikt do takiego auta teraz by takiej nie instalował więc albo jest to jakaś obecna rzeźba która nie ma prawa działać albo jest to fabryczna instalacja która jest dość droga w serwisie i raczej też nie ma sensu się w coś takiego pchać. Jeśli chcesz LPG to przy tych autach tylko silnik 1.6 wchodzi w grę. |
No ewentualnie ktoś się pomylił i zamiast 90KM wpisał 90KW, co daje 115KM.
Oczywiście zdaję sobie z tego sprawę. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-11-2016, 12:28
|
|
|
Jeśli ta Carisma jest z 1998 to nie jest możliwe, aby siedział tam ten silnik bo od 1998 z benzynowych montowane były już tylko 1.8 GDI i 1.6 SOHC.
[ Dodano: 27-11-2016, 12:29 ]
Jakby była fotka spod maski to by było wszystko widać. |
|
|
|
 |
Kanc1erz
Nowy Forumowicz
Auto: Szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Okolice Gliwice
|
Wysłany: 27-11-2016, 16:34
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Jeśli ta Carisma jest z 1998 to nie jest możliwe, aby siedział tam ten silnik bo od 1998 z benzynowych montowane były już tylko 1.8 GDI i 1.6 SOHC.
[ Dodano: 27-11-2016, 12:29 ]
Jakby była fotka spod maski to by było wszystko widać. |
Tamta poleciała zanim zdążyłem przyjechać zobaczyć, a ta z tym niby 1.8 to szrot jak ich mało, nawet nie jedźcie oglądać, bo szkoda Waszego czasu.
Po pierwsze: w dowodzie jest wbite 90KM 1.8, w rzeczywistości był to swap 1.6, i to średnio udany. Silnik odpalił po 15s rzężenia, za drugim razem nie odpalił wcale. Oba wentylatory chodzą na max obrotach. Progi skorodowane, nadkola tylne skorodowane. Nadkola z przodu - nie ma w ogóle. Auto było bite na bank z przodu, z tyłu zresztą też. Tylne lampy pęknięte, prawy przedni reflektor pęknięty, wilgoć w środku - do wymiany. Gaz - zwykły, pewnie drugiej albo trzeciej generacji. Silnik wcale nie jest suchy, od klawiatury leci olej. Są plusy. Akumulator całkiem nieźle radził sobie z kręceniem rozrusznika. No i nie ma majonezu na korku wlewu oleju.
2/10 nie polecam. |
|
|
|
 |
|
|