 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Spadek mocy i wymiana/regulacja aparatu zapłonowego colt cjo |
Autor |
Wiadomość |
stratosfer
Nowy Forumowicz
Auto: colt V 1,3 [CJO]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 4 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 02-01-2017, 11:48 Spadek mocy i wymiana/regulacja aparatu zapłonowego colt cjo
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie. Mam kilka pytań, wszystkie związane ze spadkiem mocy. Po pierwsze: ustawiania aparatu zapłonowego - w kilku tematach trafiłem na info, że musi być ustawiany przy zmasowanym łączu. Natomiast ani razu nie znalazłem informacji dlaczego - czy mógłbym prosić kogos by mi to wytłumaczył? Tak abym przekonał mojego mechanika, który to robił bez zmasowania, by zrobił to za darmo jeszcze raz na zmasowanym? (Ponoć coś tam sprawdzał po nrach i ustawianie aparatu akurat w tym colcie moze byc bez zmasowania i ponoć to robi sie tylko po to, by komputer nie wywalal bledow)
Skąd ta sytuacja? Po wymianie dawałem aparat do regulacji. Na poprzednim - auto rwało sie na niższych obrotach - zaraz przed 2000, niemal wyłącznie na rozgrzanym silniku. Po zmianie aparatu - efekt ustał/zminimalizował się - ale spadła moc. Mechanik mi ponoć ustawił aparat, wymienił nawet uszczelką, a moc dalej makabrycznie niska. Wcześniej przekładałem aparat zapłonowy z innego colta V (mój rocnzik 96, dawca - 98) i w colcie do którego przełożyłem aparat, wszystko działa cacy, moc nawet jakby odrobinkę wieksza, natomiast w moim colcie moc podupadła i mimo regulacji przez mechanika, auto bardzo muli. Wymieniałem filtr paliwa, świece, inny gość czyścił mi przepustnice. Ale z jakiegos powodu, auto po zmianie aparatu zapłonowego jeździ i zbiera się gorzej. Choć jak pisałem powyżej - zrobiłem też kilka innych "zabiegów", może to coś jeszcze? Samochód też więcej pali, ale to chyba wynika głównie z tego, że muszę go mocno gazować, żeby jakoś się zbierał w trakcie jazdy, czy nie daj Boże wyprzedzania. |
|
|
|
 |
|
|