Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadek mocy i wymiana/regulacja aparatu zapłonowego colt cjo
Autor Wiadomość
stratosfer 
Nowy Forumowicz

Auto: colt V 1,3 [CJO]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 02-01-2017, 11:48   Spadek mocy i wymiana/regulacja aparatu zapłonowego colt cjo

Witam wszystkich serdecznie. Mam kilka pytań, wszystkie związane ze spadkiem mocy. Po pierwsze: ustawiania aparatu zapłonowego - w kilku tematach trafiłem na info, że musi być ustawiany przy zmasowanym łączu. Natomiast ani razu nie znalazłem informacji dlaczego - czy mógłbym prosić kogos by mi to wytłumaczył? Tak abym przekonał mojego mechanika, który to robił bez zmasowania, by zrobił to za darmo jeszcze raz na zmasowanym? (Ponoć coś tam sprawdzał po nrach i ustawianie aparatu akurat w tym colcie moze byc bez zmasowania i ponoć to robi sie tylko po to, by komputer nie wywalal bledow)

Skąd ta sytuacja? Po wymianie dawałem aparat do regulacji. Na poprzednim - auto rwało sie na niższych obrotach - zaraz przed 2000, niemal wyłącznie na rozgrzanym silniku. Po zmianie aparatu - efekt ustał/zminimalizował się - ale spadła moc. Mechanik mi ponoć ustawił aparat, wymienił nawet uszczelką, a moc dalej makabrycznie niska. Wcześniej przekładałem aparat zapłonowy z innego colta V (mój rocnzik 96, dawca - 98) i w colcie do którego przełożyłem aparat, wszystko działa cacy, moc nawet jakby odrobinkę wieksza, natomiast w moim colcie moc podupadła i mimo regulacji przez mechanika, auto bardzo muli. Wymieniałem filtr paliwa, świece, inny gość czyścił mi przepustnice. Ale z jakiegos powodu, auto po zmianie aparatu zapłonowego jeździ i zbiera się gorzej. Choć jak pisałem powyżej - zrobiłem też kilka innych "zabiegów", może to coś jeszcze? Samochód też więcej pali, ale to chyba wynika głównie z tego, że muszę go mocno gazować, żeby jakoś się zbierał w trakcie jazdy, czy nie daj Boże wyprzedzania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.