 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Spadek mocy |
Autor |
Wiadomość |
Naval
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-03-2017, 22:31 Spadek mocy
|
|
|
Czołem wszystkim maniakom:)
Chciałbym zasięgnąć waszych rad,
Otóż ostatnio oddałem swojego lancera do mechanika by zdiagnozował i usunął przyczynę falowania obrotów oraz gaśnięcia silnika na biegu jałowym. Sprawa prosta, przepustnica do wyczyszczenia razem z silniczkiem krokowym. Po wszystkim obroty się ustabilizowały ( troszeczkę falują, ale generalnie wszystko trzyma się na 1000). Problem natomiast jest z jego mocą, zauważyłem spadek przy przyśpieszaniu.. Samochód ma 115km a zachowuje się jak 60km sdi Co może być tego przyczyną? Jestem w temacie laikiem i cały czas się dokształcam. Wyczytalem, że prawdopodobnie może być to wina regulacji mieszanki powietrzno-paliwowej, stąd spadek mocy. Chciałbym uzyskać z powrotem dawną moc przy jednoczesnym zachowaniu optymalnych obrotów na "luzie". Jakieś pomysły? Problem zarówno na LPG jak i benzynie
Problem o tyle bardziej skomplikowany, ze dojdzie do tego jeszcze regulacja LPG ( obroty po przełączeniu na LPG, na luzie utrzymuja sie na 2000).
pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Naval
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-03-2017, 20:02
|
|
|
Sprawa rozwiązana, przy zdejmowaniu przepustnicy zostały naruszone uszczelki przy kolektorze ssącym, czas dał im popalić i wystarczyło niewiele by całkiem je znokautować. Analiza spalin wykazała złą mieszankę (łapał lewe powietrze) i przekroczone wartości ( lambda , HC, o2) autostart pryskany w domniemane nieszczelności potwierdził przypuszczenia ( wzrost obrotów). Po wymianie uszczelek moc wróciła. |
|
|
|
 |
|
|