Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadek mocy
Autor Wiadomość
Naval 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-03-2017, 22:31   Spadek mocy

Czołem wszystkim maniakom:)

Chciałbym zasięgnąć waszych rad,
Otóż ostatnio oddałem swojego lancera do mechanika by zdiagnozował i usunął przyczynę falowania obrotów oraz gaśnięcia silnika na biegu jałowym. Sprawa prosta, przepustnica do wyczyszczenia razem z silniczkiem krokowym. Po wszystkim obroty się ustabilizowały ( troszeczkę falują, ale generalnie wszystko trzyma się na 1000). Problem natomiast jest z jego mocą, zauważyłem spadek przy przyśpieszaniu.. Samochód ma 115km a zachowuje się jak 60km sdi ;) Co może być tego przyczyną? Jestem w temacie laikiem i cały czas się dokształcam. Wyczytalem, że prawdopodobnie może być to wina regulacji mieszanki powietrzno-paliwowej, stąd spadek mocy. Chciałbym uzyskać z powrotem dawną moc przy jednoczesnym zachowaniu optymalnych obrotów na "luzie". Jakieś pomysły? Problem zarówno na LPG jak i benzynie
Problem o tyle bardziej skomplikowany, ze dojdzie do tego jeszcze regulacja LPG ( obroty po przełączeniu na LPG, na luzie utrzymuja sie na 2000).

pozdrawiam serdecznie
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-03-2017, 17:02   

http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100431
 
 
Naval 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-03-2017, 20:02   

Sprawa rozwiązana, przy zdejmowaniu przepustnicy zostały naruszone uszczelki przy kolektorze ssącym, czas dał im popalić i wystarczyło niewiele by całkiem je znokautować. Analiza spalin wykazała złą mieszankę (łapał lewe powietrze) i przekroczone wartości ( lambda , HC, o2) autostart pryskany w domniemane nieszczelności potwierdził przypuszczenia ( wzrost obrotów). Po wymianie uszczelek moc wróciła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.