Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:55 |
[I 2.0T] Pompa wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej30
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: Targowisko
|
Wysłany: 11-01-2016, 20:31 [I 2.0T] Pompa wspomagania
|
|
|
Witam jestem nowy poszukuję pompy wspomagania, niestety po wymianie płynu wciąż opiłki w zbiorniku wyrównawczym. Auto uziemione. Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam.
[ Dodano: 12-01-2016, 06:56 ]
http://allegro.pl/pompa-w...5179340269.html
Czy spasuję do turbiaka ? |
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-01-2017, 20:19
|
|
|
Jako że jest ten temat to się podepnę.
Od kilu dni szwankuje mi pompa wspomagania.Na zimnym silniku po odpaleniu dział normalnie przez jakiś czas, potem na wolnych obrotach nie działa tylko buczy. Po lekkim dodaniu gazu działa znowu normalnie. Płyn w układzie jest.
I co teraz, regenerować czy szukać używki? Jeżeli używana to szukać do 2.0T czy będzie pasować od 2.0 136KM lub innych aut ? |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 04-01-2017, 20:46
|
|
|
dynam, sprawdzałeś czy to na pewno pompa buczy? jak kierownica chodzi? Pytam bo często rolki (łożyska) paska osprzętu zwłaszcza w zimę zaczynają hałasować. Jeżeli to 100% pompa to może Staszek poratuje jak zwykle częściami |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-01-2017, 21:27
|
|
|
Pompa, pompa, kierownicą nie da się kręcić. Jutro nie dam rady, ale w sobotę zbadam temat dokładnie i wymienię jeszcze płyn w układzie i zobaczymy, tak dla spokojności bo nie robię sobie nadziei że coś pomoże, i do Staszka się na pewno odezwę. |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 04-01-2017, 23:31
|
|
|
Sprawdź sobie jeszcze stan napinacza paska osprzętu, choć jak on by był walnięty to by pasek na kole pasowym piszczał choć nie koniecznie. Jeżeli pompa wspomagania by ci padła to na zimnym czy na ciepłym by ci nie działała. Poza tym napisałeś że przy wyższych obrotach silnika działa a na wolnych nie. Dlatego w pierwszej kolejności sprawdź napinacz. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-01-2017, 14:05
|
|
|
Posprawdzałem wczoraj wszystko, wymieniłem płyn w układzie i niema żadnej różnicy. Dodatkowo zauważyłem w zużytym płynie drobne opiłki. |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-01-2017, 16:40
|
|
|
No trochę wyje, tak jakby chciała i nie może.
Wracam do pierwszego pytania
I co teraz, regenerować czy szukać używki? Jeżeli używana to szukać do 2.0T czy będzie pasować od 2.0 136KM lub innych aut ? |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 07-01-2017, 23:20
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Staszek poratuje |
dynam napisał/a: | Jeżeli używana to szukać do 2.0T czy będzie pasować od 2.0 136KM |
Pasuje bo moja poszła do wolnossącego i jest git
dynam, zanim Ci wyślę gratki to sprawdź czy Ci nie miesza płynu w zbiorniczku, taki objaw będzie świadczył też o sparciałych przewodach, ja miesiąc temu przeszedłem to w mojej A6, diagnoza padła na pompę wspomagania a okazało się, że przewody w środku zatkały przepływ płynu, pompa była OK ale wyła a na końcu wspomaganie zaczęło działać skokowo, jeśli nie miesza płynu to najpierw pompa jeśli wykluczyłeś powyższe podpowiedzi Kolegów. Jak nie pompa to wtedy dobijamy targu
W najgorszym przypadku wycie może powodować też maglownica (jakby co to już nie mam). |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-01-2017, 14:58
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: | Na pompie wspomagania powinieneś mieć taką tabliczkę z typem pompy i producentem i proponuję według tego dobierać części. Spisz sobie wszystkie informacje z tej tabliczki (może też być w formie naklejki) i szukaj takiej samej. Tylę mogę ci podpowiedzieć. Jeszcze możesz zajrzeć na ruską stronę w linku poniżej i według tego też można sprawdzić czy z wolnossącego można założyć do turbiaka:
http://japancars.ru/index...alog/mitsubishi
Wpisujesz swój VIN i szukasz tego co cię interesuje |
Tabliczki nie znalazłem, a wg tej strony to powinna jeszcze pasować od 2.2 DiD 177KM |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
|