Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
20-03-2007, 11:05
Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce
Autor Wiadomość
vitt
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 08:34   Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce

Witam. Jechałem sobie samochodem, zaparkowałem i później chciałem znowu odpalić, no i nie mogę przekręcić kluczyka i nie wiem o co chodzi, dodam, że niedawno kupiłem Carismę i moźe czegoś nie wiem. Dzięki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-03-2007, 09:08   

a wyjac mozesz? jesli tak, to sprobuj innym kluczykiem odpalic - one sie wycieraja i z czasem nie potrafia zlozyc wszystkich zapadek w stacyjce
ja to rozwiazalem przez podpilowanie jednej zapadki (wykrylem ktora) i w tej chwili uzywam kopii kluczyka (zrobionej dawno temu, gdy oryginal nie byl jeszcze wytarty)
 
 
igi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Kombi 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Posty: 3765
Skąd: innąd
Wysłany: 20-03-2007, 09:28   

Miałem podobną sytuacje w swoim SS.

Pomogło wyjęcie kluczyka włożenie spowrotem i pokręcenie ((jak się uda kręcić(jak nie to jeszcze kilka prób za którymś razem załapie) raz w jedną raz w drugą stronę kluczykiem w stacyjce(tak kilkanaście razy). Narazie działa dobrze

Ale pewnie lepiej było zrobić tak jak zrobił Krzyzak, no ale na to chyba już za późno
 
 
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-03-2007, 10:00   

ja kiedys tak mialem jak parkowalem i w czasie parkowania musialem mocno skrecic kola i tak zostawilem ustawione. pozniej przy probie przekrecania kluczyka trzeba troche poruszac kierownica.
_________________

 
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 20-03-2007, 10:04   

igi napisał/a:
Miałem podobną sytuacje w swoim SS.

Pomogło wyjęcie kluczyka włożenie z powrotem i pokręcenie ((jak się uda kręcić(jak nie to jeszcze kilka prób za którymś razem załapie) raz w jedną raz w drugą stronę kluczykiem w stacyjce(tak kilkanaście razy). Narazie działa dobrze

Ale pewnie lepiej było zrobić tak jak zrobił Krzyzak, no ale na to chyba już za późno
jesteś w błędzie -za póżno to będzie jak złamiesz kluczyk gdzieś w trasie ,i narazisz się na koszty holowania i inne ,moja rada (a rozbierałem nie jedną stacyjkę )to podjedż gdzieś żeby ci dorobili drugi kluczyk na pewno masz te same zamki w kufrze czy drugich dzwiach i nie będzie trzeba wyciągać stacyjki ,bo to dodatkwe koszta . hej ..........pozdrawiam Piotr .
 
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-03-2007, 10:18   

piotruś napisał/a:
podjedż gdzieś żeby ci dorobili drugi kluczyk


dokładnie tylko poproś żeby Ci go zrobili "wyżej" prawdopodobnie kluczyk Ci sie wytarł
zrobiernie go pare dziesiątek mm wyżej go odświerzy i znów zacznie działać
możliwe jest też że w stacyjce coś z zapadkami nie tak jak trzeba to wtedy poszukaj sobie u siebie w mieście ludka który naprawia stacyjki i dopasuje Ci ją do klucza
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-03-2007, 12:41   

konrad1704 napisał/a:
w czasie parkowania musialem mocno skrecic kola i tak zostawilem ustawione. pozniej przy probie przekrecania kluczyka trzeba troche poruszac kierownica.

właśnie, może to blokada kierownicy trzyma kluczyk?

Vitt , dałeś radę przekręcić ten kluczyk? znasz już powód unieruchomienia kluczyka?
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
vitt
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 13:24   

niestety sprawa poważniejsza, prawdopodobnie próba włamu, wezwałem gości, wymienią zapadki w stacyjce.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 20-03-2007, 14:06   

dziwne, przy probie włamu by raczej wyłamali wszystkie zapadki. I zapaliłbyś każdym kluczykiem. Może ta blokada, trzeba kierownicę przekęcić od blokady i poruszać kluczykiem
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-03-2007, 14:08   

JaGrab3 napisał/a:
dziwne, przy probie włamu by raczej wyłamali wszystkie zapadki. I zapaliłbyś każdym kluczykiem. Może ta blokada, trzeba kierownicę przekęcić od blokady i poruszać kluczykiem


nie do końca mogli tylko zapadki pogiąć i bez rozebrania stacyjki nic nie zrobisz jeśli by było tak jak mówisz to próba włamu była by skuteczna i kolega nie maił by problemu ze stacyjką no i z autkiem :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 20-03-2007, 14:52   

Dlatego mi to na włam nie wygląda. Jak mi sie do cifa włamali to nie miałem zapadek w drzwiach i w stacyjce, tam to mogłem sobie autko odpalić i kluczyk wyjąć. Auta nie zabrali bo nie zauważyli blokady skrzyni.
No ale innym razem w koncu ukradli i z tą blokadą skrzyni...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
vitt
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 15:25   

już zrobione, ale teraz to już nie wiem, czy wierzyć gościom skasowali na 150, i że nie to nie było włamanie, tylko zużyte zapadki. Nie miałem czasu żeby dochodzić, bo jestem równocześnie w robocie.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 15:38   

jestem na 95% pewny ze to wina blokady kierownicy, akurat w tym samochodzie jak sie kluczyk razem z fajera zblokuje to trzeba ostro poszarpac ja na boki aby odblokowac.
nastepnym razem sprawdz czy kierownica jest zblokowana.
 
 
vitt
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 15:43   

możliwe i wyszedłem na frajera, a ci gości przecież nie powiedzą, ale może przedzwonie do nich i tylko powiem, że gdzieś indziej mówią, że to blokada kierownicy, spróbuję też zobaczyć czy kręcenie kierownicą blokuję.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 18:37   

sprobuj zablokowac kierownice bez kluczyka w stacyjce, potem jak juz sie zblokuje sprobuj przekrecic kluczyk (oczywiscie nie bedzie sie dalo tego zrobic) i sprobuj machnac fajera na boki rownoczesnie przekrecajac kluczyk i sprawdz czy sytuacja jest identyko jak wczesniej przez ciebie opisana.
jesli tak to niestety wtopiles jesli nie to byc moze faktycznie cos padlo w stacyjce (bylbys pierwszy).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.