[Cari 1.8 GDI] Zbyt niskie zawieszenie tyłu- dlaczego ? |
Autor |
Wiadomość |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
|
|
|
 |
Master
Mitsumaniak Mitsubishi Carisma

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 120 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: 20-05-2012, 01:51
|
|
|
Może tylne górne mocowania poduszki masz wyrobione, albo te nowe sprężyny sa zbyt miękkie bądź ogolnie wszystko jest krótsze porównywałeś nowe czesci ze starymi? moze jakies inne elementy zawieszenia sa zuzyte, generalnie zazwyczaj po wymianie amorów samochód stoi troche wyzej niz wczesniej, trzeba kombinować. |
_________________ Jadę sobie dziurą, aż tu nagle asfalt |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-05-2012, 09:03
|
|
|
To wina jedynie sprężyn. |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 21-05-2012, 08:21
|
|
|
Master napisał/a: | Może tylne górne mocowania poduszki masz wyrobione, albo te nowe sprężyny sa zbyt miękkie bądź ogolnie wszystko jest krótsze porównywałeś nowe czesci ze starymi? moze jakies inne elementy zawieszenia sa zuzyte, generalnie zazwyczaj po wymianie amorów samochód stoi troche wyzej niz wczesniej, trzeba kombinować. |
Sprężyny jak pisałem zgodne z katalogiem.Innych nie znalazłem.Ogólnie nie porównywałem ze starymi bo sam tego nie wymieniałem tylko mój zaufany mechanik. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-05-2012, 13:57
|
|
|
Przyczyną mogą być tylko za krótkie lub za miękkie sprężyny. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 12-06-2012, 05:51
|
|
|
Cytat: | Wire dia. x O.D. x free lenght mm Sedan:13x86x400 Hatchback 10x86x414
a dla przedlifta (bez podziału) 10x87x385. | by manual
W katalogach producentów mają takie same do wszystkich typów i kupując nowe okazuje się, że jak siedział tył tak siedzi dalej, i w sumie nie wiem nawet jaka firma robi porządne sprężyny pasujące do Poliftowego modelu Carismy. Ja zakupiłem Monroe i straciłem pół dnia na to by efektu nie było więc może komuś udało się ustrzelić porządne sprężynki na tył i się pochwali by potomni (w tym ja) mogli sobie założyć tak jak fabryka nakazała |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-06-2012, 08:38
|
|
|
Ja kupiłem oryginalne używki z identycznego jak mój modelu czyli: 1.6, manual, sedan, 1998r. Cari podniosła o jakieś 4-5 cm z przodu i z tyłu. poprzednie które miałem to B&G suspension, zamontowane jeszcze przed pierwszą sprzedażą. Nie kupowałem nowych zamienników, bo gość w Intercars powiedział, że nie gwarantuje mi odpowiedniej twardości sprężyn, a oryginalnych nie mieli.
 |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 13-06-2012, 18:19
|
|
|
A rozważał ktoś dorobienie sprężyn w odpowiedniej firmie? Np. tutaj http://metalpol-sj.pl/
U mnie też tył znacząco siedzi a na wybojach koła dobijają do tylnej plastikowej osłony nadkola, gumy usztywniające <wkładane między zwoje> trochę pomagają ale po roku ich środki są rozerwane na pół. Obecnie mam roczne sprężyny KYB oraz nowe amorki KYB prześwit miedzy oponą 205/55/15 a rantem jakies 2-3 cm bez obciążenia. |
|
|
|
 |
zygizwro [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2012, 21:50
|
|
|
Zatem wychodzi na to ze najlepiej montowac uzywki w dobrym stanie. Najlepiej szukac z rozbitych aut. Wtedy widac jak wyglada to w aucie dawcy. |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 14-06-2012, 14:33
|
|
|
Dla ciekawskich. Chciałem zamontować sprężyny Eibach -3cm i tył na nich siedział tylko o ~1-1,5 cm bardziej niż na tych KYB. Dużo lepiej się prowadziło, a przy 3 os z tyłu auto siedziało jak na standardowych. Niestety z pomysłu zrezygnowałem bo przednie sprężyny okazały się niepasujące, były od 1.6 a do 1.8 już nie podeszły. |
|
|
|
 |
|