Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS GDI] Nie odpala.
Autor Wiadomość
majo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 41
Skąd: śląskie
Wysłany: 27-08-2012, 16:16   [MSS GDI] Nie odpala.

Dziś rano żona wybrała się na zakupy, ale z zakupów to ja wróciłem i to na holu.
Kręcić kręcił, odpalił i zaraz gasł i raz nawet pochodził trochę ale tak ledwo ledwo na bardzo niskich obrotach. Teraz już nie objawia chęci zaskoczenia tylko kręci. Kontrolka CE normalnie po paru sekundach gaśnie - brak błędów.
Ostatnie tankowanie było przy bardzo małym poziomie paliwa i obawiam się czy układ nie został zapchany. Po tym tankowaniu przejechałem jeszcze ok 10km.
Póki co jeszcze nie byłem na warsztacie - czekam na zmianę pogody (czy wilgoć znowu nie grasuje w elektryce)

Czekam na Wasze sugestie
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-08-2012, 19:28   

Jeśli rozrusznik kręci a auto nie pali, to ja bym obstawiał świece.
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
SiMa 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 368
Skąd: Opole; Kępno
Wysłany: 27-08-2012, 22:13   

Albo pompa paliwa. Miałem kiedyś podobny przypadek (w innym aucie), że kręcił, a nie chciał odpalić a powodem była właśnie uśmiercona pompa.
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-08-2012, 22:23   

Jeśli często tankowałeś po wyjeżdżeniu paliwa prawie do zera, to też obstawiam pompę paliwa w baku, która czasem mogła chodzić na sucho a to nie jest dla niej zdrowe.
Najlepszym wyjściem przy tym silniku było by podłączenie auta pod komputer ale auto musiało by odpalić:)
 
 
majo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 41
Skąd: śląskie
Wysłany: 28-08-2012, 06:50   

Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.

Czy często hmm (?) ale zdarzyło się, że nerwowo wypatrywałem stacji paliw.
Jak ją sprawdzić?
Jak wymontować?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-08-2012, 07:20   

Najprawdopodobniej jest w baku a dostęp do niej powinien być z kabiny. Podnieś tylne fotele i tapicerkę i szukaj jakiegoś dekla o średnicy około 20cm. Po jego zdjęciu powinien ukazać się kolejny dekiel, już w baku, do którego powinny dochodzić przewody paliwowe i elektryczne. Odłącz te przewody i demontuj kolejny dekiel, nie wiem jak w Twoim aucie ale w Carismie był on przykręcony dużą plastikową nakrętką. A jeśli chodzi o sprawdzenie, jeśli pompa w ogóle działa, to poszukaj manuala do Twojego auta, bo możliwe, że jest tam opisana procedura jej sprawdzania. Czasem sprawdza się wydajność w określonym czasie (czyli ile litrów potrafi podać w powiedzmy jedną minutę) a czasem ciśnienie jakie wytwarza. Może też być jakiś problem z elektryką, może nie działać przekaźnik lub bezpiecznik lub mogą gdzieś nie łączyć przewody pomiędzy tymi elementami a pompą.
 
 
majo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 41
Skąd: śląskie
Wysłany: 28-08-2012, 14:17   

Po pierwszych oględzinach na słuch :lol: stwierdzam prace przekaźników i pompy oraz... :shock:
w komorze silnika dźwięk - szum przypominający wgrywanie gier na atari czy też commodore lub radio na falach krótkich (takie moje skojarzenie).

Misiu wybłyskał błąd 56


Usterka się znalazła mam nadzieję że jedyna - wypalony pin pompy paliwa.
Po rekonstrukcji gniazda i wtyczki dam znać czy śmiga.

Wszystko hula. Misiu wrócił do ruchu miejskiego. :D

Co do dźwięku w komorze silnika to podobno normalne a ja nigdy nie zwróciłem na to uwagi
Dziękuję za pomoc, podpowiedzi (pkt już na koncie)

Specjalne podziękowania dla Bartka (Pozdro)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.