Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] TYLNE DRZWI PAJERO DID,ZACIĘTA KLAMKA JAK OTWORZYĆ
Autor Wiadomość
RAMIUS 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: K-K
Wysłany: 14-02-2011, 08:57   [3.2 DID] TYLNE DRZWI PAJERO DID,ZACIĘTA KLAMKA JAK OTWORZYĆ

witam , czy ktorys z kolegów miał taki problem ? klamka drzwi tylnych luźno chodzi jak by jakies ciegno spadło .nie idzie otworzyć dzwi tylnych (centralny słychać że pracuje) oglądałem to od środka i chyba czeka mnie kombinowanie z tapicerką od środka auta.czy jakies sugestie pomysły ? z góry dzięki za pomoc.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Szyszkowa 14-02-2011, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-02-2011, 09:25   Re: TYLNE DRZWI PAJERO DID,ZACIĘTA KLAMKA JAK OTWORZYĆ

RAMIUS napisał/a:
witam , czy ktorys z kolegów miał taki problem ? klamka drzwi tylnych luźno chodzi jak by jakies ciegno spadło .nie idzie otworzyć dzwi tylnych (centralny słychać że pracuje) oglądałem to od środka i chyba czeka mnie kombinowanie z tapicerką od środka auta.czy jakies sugestie pomysły ? z góry dzięki za pomoc.

Możesz zamknąć pilotem, popukać w plastik pod klamką (czasami pomaga). Jak nie, to musisz rozebrać tapicerkę od środka, włożyć rękę i pociągnąć cięgno. Jak uda ci się otworzyć, to musisz wykręcić klamkę i ja przesmarować, a jak Będzie mocno zgnity mechanizm, to musisz ją wymienić. Bo problem będzie się pojawiał.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
BartekB 
Nowy Forumowicz
Bastek

Auto: Pajero 3,2DID 2000r 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 5
Skąd: Kamieniec Ząbkowicki
Wysłany: 17-02-2011, 22:07   

RAMIUS, miałem podobny problem, na początku pomagał patent postukania w plastik ale z czasem i to zawiodło, klamka luźno chodziła a drzwi się nie otwierały, od środka bez otwarcia drzwi troche trudno się zabrać za zdjęcie tapicerki więc zacząłem od zewnątrz od zdjęcia plastikowej nakładki na klamke wraz z tablicą rejstracyjną odsłaniając klamke, po podniesieniu klamki widać cięgiełko z nią połączone które się właśnie u mnie zacieło, ale troche WD40 i cienkim zagiętym drutem zaczepiłem za cięgło i dobrze je rozruszałem, jak na razie działa bez zarzutu, oczywiście nic nie było zardzewiałe tylko zanieczyszczenia eksploatacyjne. Pozdro.
_________________
Bartek
 
 
rusinol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long 3.2 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2011, 12:14   [3.2 DID] TYLNE DRZWI PAJERO DID,ZACIĘTA KLAMKA JAK OTWORZY

Witaj RAMIUS

Przerabialem ten problem kilkakrotnie. Za kazdym razem dostawalem sie do ciegna od srodka przy zlozonych dwoch rzedach siedzen. W tedy mozesz sie tam polozyc, zjesc kanapke i dzialac. Dwie srobki, dwa zatrzaski i podwadzasz od gory w kilku miejscach-powinno zejsc. Nie rob tego na mrozie bo moze peknac. Potem music odciangac folie(o ile jest) nastepnie wkladajac reke w prawy gorny rog, probowac zlapac za takie ciegno i otworzyc. Jak juz drzwi bedzie mial otwarte proponuje wymontowac caly mechanizm i przesmarowac porzadnie.
Ja osobiscie robilem to kilka razy i za kazdym razem problem wracal po paru dluzszych trasach.
Jestem z Krakowa i jezdze do Leszka (wtajemniczeni wiedza). Dopiero jak Pan Leszek zadzialal to raz a dobrze, klamka klika az milo i zdaje sie wytrzyma dobre pare lat.


[/list]
_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2011, 13:35   

czym najlepiej to posmarować? bo wczoraj i mnie spotkało zablokowanie klamki. ale u nie została na górze (wciśnięta).
WD40 to chyba raczej prowizorka. do linek... smar grafitowy? czy coś innego?
 
 
porscheee 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 GLS GDI
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: GDYNIA
Wysłany: 27-12-2012, 00:43   

no własnie czym najlepiej :?:
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 27-12-2012, 12:29   

u mnie też miałem problemz klamką, rozebrałem mechanizm umyłem w nafcie wytarłem i przesmarowałem smarem miedziowym (taki przeciw zapiekaniu w spreyu ) i działa do dzisiaj to jest 2 lata.
_________________

 
 
spox73 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 , Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 19
Skąd: Gorzów Wlkp
  Wysłany: 13-09-2014, 16:57   

Odkurzam temat.
Jak się dostać do tej przeklętej klamki od zewnątrz. Mam załadowany cały samochód i jeszcze do tego kratkę z płytą. Od wewnątrz nie mam szans się dostać.
Wcześniej kilka razy już miałem problem, ale kilka stuknięć i poszło.
Tym razem chyba powiesiła się na maksa. Odkręciłem rejestrację i blachę na 4 śrubkach. Mówcie co dalej, bo jutro muszę dostarczyć towar a nie mam się jak dostać i zaraz chwycę za szlifierkę.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-09-2014, 18:57   

spox73 napisał/a:
Odkurzam temat.
Jak się dostać do tej przeklętej klamki od zewnątrz. Mam załadowany cały samochód i jeszcze do tego kratkę z płytą. Od wewnątrz nie mam szans się dostać.
Wcześniej kilka razy już miałem problem, ale kilka stuknięć i poszło.
Tym razem chyba powiesiła się na maksa. Odkręciłem rejestrację i blachę na 4 śrubkach. Mówcie co dalej, bo jutro muszę dostarczyć towar a nie mam się jak dostać i zaraz chwycę za szlifierkę.


Ja też miałem ten problem. Po odkręceniu plastiku napryskałem WD40 ile się dało i po chwili puściło.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 13-09-2014, 20:11   

Jak chcecie całkiem popsuć sobie zamki itp. to pryskajcie dalej wd40 ktory zostawia taki osad po sobie że poźniej to już tylko końcówka. Ją używam tylko silikonu w spreyu z K2 ktory w każdej castoramie kupicie. Naprawdę polecam. Nie tylko do uszczelek ale przedewszystkim do zamków klamek itp.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-09-2014, 20:30   

n_bart napisał/a:
Jak chcecie całkiem popsuć sobie zamki itp. to pryskajcie dalej wd40 ktory zostawia taki osad po sobie że poźniej to już tylko końcówka. Ją używam tylko silikonu w spreyu z K2 ktory w każdej castoramie kupicie. Naprawdę polecam. Nie tylko do uszczelek ale przedewszystkim do zamków klamek itp.


WD40 pozwala uwolnić zamek potem trzeba zakonserwować smarem to chyba jasne
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 13-09-2014, 20:53   

spox73 napisał/a:
Jak się dostać do tej przeklętej klamki od zewnątrz. Mam załadowany cały samochód i jeszcze do tego kratkę z płytą. Od wewnątrz nie mam szans się dostać [...] zaraz chwycę za szlifierkę.

Jeżeli nie ma dostępu od środka, to rzeczywiście jest kłopot...
Pół biedy, gdy problem leży w samej klamce - za pomocą jakiegoś sprayu można ją jakoś z zewnątrz rozruszać. Gorzej, gdy przy zamkniętych drzwiach "stanie"- a u mnie tak było - sam mechanizm zamka położony w dolnej części wnętrza drzwi.
Poradziłem sobie w ten sposób, że po zdjęciu plastików tablicy rejestracyjnej, od zewnątrz, po za pomocą strzykawki i półmetrowego wężyka zlałem "na chybił trafił" okolicę mechanizmu zamka wewnątrz drzwi zwykłym dieslem. Po kwadransie i kilku walnięciach dłonią w poszycie, nastąpiło to na co czekałem - zamek puścił. Otworzyłem drzwi, zdjąłem wewnętrzną osłonę, odchyliłem folię i władowałem na mechanizm zamka 20 dkg towotu. Do dziś mam spokój.
- Pozdrawiam :wink:
 
 
spox73 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 , Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 19
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 13-09-2014, 22:21   

Done.
Napieprzałem przez pół godziny w klamkę i w końcu trochę puściła.
Później standard - tapicerka w dół (oczywiście zostały mi 2 spinki), ręka do środka i rozruszanie mechanizmu. I jakiś WD40podobny na po sprężynie i całym mechanizmie. Mam wrażenie, że ta sprężyna jest po prostu za słaba.
Niemniej jednak w takim aucie to jakaś pomyłka. Miało być że niby w teren a tu co chwila jakaś zmoka.
Teraz czekam na pompę, bo już przeboje miałem ze skrzynią.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-09-2014, 22:26   

spox73 napisał/a:
Done.
Napieprzałem przez pół godziny w klamkę i w końcu trochę puściła.
Później standard - tapicerka w dół (oczywiście zostały mi 2 spinki), ręka do środka i rozruszanie mechanizmu. I jakiś WD40podobny na po sprężynie i całym mechanizmie. Mam wrażenie, że ta sprężyna jest po prostu za słaba.
Niemniej jednak w takim aucie to jakaś pomyłka. Miało być że niby w teren a tu co chwila jakaś zmoka.
Teraz czekam na pompę, bo już przeboje miałem ze skrzynią.


Nie chwytam. Czekasz na pompę bo przeboje miałeś ze skrzynią? Jaką pompę?
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
spox73 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 , Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 19
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 14-09-2014, 10:57   

Czekam kiedy pompa padnie. Ot takie oczekiwanie;) Na razie nie mam żadnych symptomów, wymieniam filktr przy każdej zmianie oleju, ale z tego co widzę u większości pada pompa więc....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.