Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Po 3 godzinach padł akumulator.
Autor Wiadomość
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 27-01-2013, 20:51   

Bismarck, a ja mam w swojej carismie akumulator od malucha bo jak ją kupiłem to ma założony jakiś włoski akumulator 60 Ah i prąd rozruchowy 450 A i nie mam żadnych problemów z nim nawet w najgorsze mrozy a na podlasiu jak wiadomo są one największe więc nie potrzebny jest wcale jakiś duży akumulator jak widać ale najważniejsze żeby wszystko było sprawne w aucie :D
 
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-01-2013, 21:17   

adaśko, dobrze gadasz, ja w poprzedniej Cari 1.6 16v miałem tez taki mały akumulatorek. cari stała z dwie doby nie odpalana, a da dworze grubo ponad -30 i bez problemu za pierwszym razem odpaliła.

carismax, raczej to normalne w tym modelu, u mnie też za szybko się nie nagrzewa.
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 28-01-2013, 09:17   

adaśko napisał/a:
jakiś włoski akumulator 60 Ah i prąd rozruchowy 450 A
ale najważniejsze żeby wszystko było sprawne w aucie :D


1. sam widzisz a czy to bedzie od malucha czy roweru to bez znaczenia jezeli w miare pasuja parametry aku do autka ,a nie chce mi sie tlumaczyc dlaczego do roznych samochodow sa stosowane rózne akumulatory - to moszesz sobie pocztyac na google

a co do 2 informacji to masz 100% racje


dla informacji są dwie wielkości: pojemność i prąd rozruchu. Pierwsza z nich określa ile energii elektrycznej akumulator jest w stanie zmagazynować. Podawane jest to amperogodzinach (Ah) i można przyjąć, choć z pewnym zastrzeżeniem, że im większa pojemność tym lepiej, bo dłużej będzie można korzystać z rozrusznika czy innego odbiornika prądu.
Drugi parametr, wyrażany w amperach (A), mówi o zdolności baterii do szybkiego oddawania prądu w niskich temperaturach. Jest to wbrew pozorom bardzo istotna właściwość. Cóż bowiem z tego, że do dyspozycji mamy wielki zasób energii, gdy może ona płynąć tylko cieniutkim strumyczkiem, a rozrusznik jak na złość potrzebuje jej dużo i w krótkim czasie, bo taka natura jego działania.

a co zrobisz i co zamontujesz twoja wola bo mnie to LOTTO :mrgreen:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xEGvaJMDia8
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 29-01-2013, 20:05   

Bismarck, dobrze napisałeś dla wielu forumowiczów przyda sie taka informacja bo kupuja akumulatory patrzą :p c tylko na ich pojemność a nie prąd rozruchowy który zimą ma bardzo ważne znaczenie :p
 
 
 
carismax 
Mitsumaniak
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 405
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-02-2013, 21:07   

Dziś okazało się że słabym punktem mojej cari (pewnie innych też) jest blachówa pod akumulatorem. Wszędzie rdza, przez co kabel masowy nie dawał rady. Piotr wymienił mi jeszcze dziś świece i dorobił kable masowe. Pojeździmy zobaczymy co będzie.
_________________
Bite my shiny, metal ass! - Bender Bending Rodriguez
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 04-02-2013, 21:29   

wyjdze na plus

zrob fotki moze sie komus to przyda
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xEGvaJMDia8
 
 
carismax 
Mitsumaniak
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 405
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-02-2013, 08:06   

Tak wygląda pod tacką akumulatora w 1.9 DiD




Na pierwszym zdjęciu czerwonymi kółkami oznaczyłem gdzie przypięta jest masa z akumulatora do kasty i do bloku silnika
_________________
Bite my shiny, metal ass! - Bender Bending Rodriguez
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2013, 11:06   

Korozja potworna, musiało kiedyś dojść do wylania elektrolitu z akumulatora, mimo wszystko masa na podłużnicy powinna łączyć, gdyż gwint jest czysty.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 07-02-2013, 07:54   

Carismax po pierwsze to wyjmij zasłony z kratek, jest to pierwszy krok do zabicia Turbiny poprzez słabe chłodzenie intercoolera.
Jak słabo grzeje to sprawdź jeszcze termostat kosztuje grosze ok. 50zł .
Co z kablami pomogło?
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.