dj danio i VR4 2,5V6TT |
Autor |
Wiadomość |
cirus
Forumowicz
Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 18-02-2013, 15:24
|
|
|
już lepiej ale tez ma czasami przekłamania, mierzyłeś go na hamowni ? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 18-02-2013, 17:16
|
|
|
Cytat: | Hi hi hi... chcesz być poważnie traktowany, stosuj poważne pomiary... |
Tomku mam zamiar na wiosne przy suchej nawierzchni umowić się z znajomym a wtedy wynik będzie bardziej obiektywny
Cytat: | mierzyłeś go na hamowni ? |
jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
cirus
Forumowicz
Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 18-02-2013, 23:05
|
|
|
danino88 napisał/a: | Cytat:
mierzyłeś go na hamowni ?
jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę |
dokładnie tak sie pytam bo szczerze myślałem że dużo lepsze czasy kręci vr4, jednak masa kombiaka robi swoje.. |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 19-02-2013, 00:00
|
|
|
wookash83 napisał/a: | cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca |
Raczej odwrotnie
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, że tiptronic jest lepszy na prostej na 0-100 i 1/4 niż ręczne machanie biegami.
Na torze już jest inaczej. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-02-2013, 12:25
|
|
|
Cytat: | Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, |
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY
Prosty przykład: mój Legnum z automatem do 100 rozpędza się w takim samym czasie jak WRX kumpla o potwierdzonej mocy 240 KM, przy czym widać wyraźnie różnicę w starcie - zanim skrzynia wymyśli co robić, widzę tylne światła WRXa, ale na dystansie do 100 doganiam go. Mierzone kilka razy na zamkniętym odcinku lotniska.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 19-02-2013, 12:26
|
|
|
to bardzo dobrze aczkolwiek moje doświadczenie z manualem Legnumem Radka bylo inne chociaz on mial juz modzonego moze dlatego ta roznica..to do wypowiedzi Swinksa było |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 19-02-2013, 14:49
|
|
|
może już wkrótce wyląduje manual a wtedy zobaczymy jak to się ma do przyspieszenia |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 19-02-2013, 15:42
|
|
|
to jakie są różnice miedzy MT/AT??, ktoś w ogóle w pl jeździ na jakieś zloty/imprezy, być może ma ktoś pomiar do 100 czy tam na 1/4mili,
chyba ze właściciele VR4 wola siedzieć w garażu i ......FAP FAP FAP |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 19-02-2013, 17:41
|
|
|
danino88 napisał/a: | może już wkrótce wyląduje manual |
manual z EVO 6? |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 20-02-2013, 13:10
|
|
|
[quote="Bartek"
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY
[/quote]
To jest efekt "łopatki + launch control" Bartku. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
cirus
Forumowicz
Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 20-02-2013, 15:32
|
|
|
Cytat: | cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca |
automat tez dobry hamulec ale z tego co pojeździlem ostatnio różnymi wersjami w manualu to dla mnie zwykłe 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 20-02-2013, 19:24
|
|
|
Czemu akurat z evo 6?
Cytat: | 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da |
akurat różnicy w wadze nie ma znaczącej |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 21-02-2013, 20:53
|
|
|
mała paczuszka od mikołaja
Pokrywa silnika od roch-a była już zmęczona, więc na wiosnę Julka dostanie w dużo lepszej kondycji |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2013, 21:02
|
|
|
danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu... |
|
|
|
 |
|