Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dj danio i VR4 2,5V6TT
Autor Wiadomość
cirus 
Forumowicz

Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 18-02-2013, 15:24   

już lepiej ale tez ma czasami przekłamania, mierzyłeś go na hamowni ?
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 18-02-2013, 17:16   

Cytat:
Hi hi hi... chcesz być poważnie traktowany, stosuj poważne pomiary...

Tomku mam zamiar na wiosne przy suchej nawierzchni umowić się z znajomym a wtedy wynik będzie bardziej obiektywny ;)

Cytat:
mierzyłeś go na hamowni ?

jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
cirus 
Forumowicz

Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 18-02-2013, 23:05   

danino88 napisał/a:
Cytat:
mierzyłeś go na hamowni ?

jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę :)


dokładnie tak sie pytam bo szczerze myślałem że dużo lepsze czasy kręci vr4, jednak masa kombiaka robi swoje..
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 18-02-2013, 23:08   

cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca ;)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 19-02-2013, 00:00   

wookash83 napisał/a:
cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca ;)

Raczej odwrotnie :wink:
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, że tiptronic jest lepszy na prostej na 0-100 i 1/4 niż ręczne machanie biegami.
Na torze już jest inaczej. :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-02-2013, 12:25   

Cytat:
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada,


To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY ;)

Prosty przykład: mój Legnum z automatem do 100 rozpędza się w takim samym czasie jak WRX kumpla o potwierdzonej mocy 240 KM, przy czym widać wyraźnie różnicę w starcie - zanim skrzynia wymyśli co robić, widzę tylne światła WRXa, ale na dystansie do 100 doganiam go. Mierzone kilka razy na zamkniętym odcinku lotniska....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 19-02-2013, 12:26   

to bardzo dobrze :) aczkolwiek moje doświadczenie z manualem Legnumem Radka bylo inne chociaz on mial juz modzonego moze dlatego ta roznica..to do wypowiedzi Swinksa było :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 19-02-2013, 14:49   

może już wkrótce wyląduje manual a wtedy zobaczymy jak to się ma do przyspieszenia :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 19-02-2013, 15:42   

to jakie są różnice miedzy MT/AT??, ktoś w ogóle w pl jeździ na jakieś zloty/imprezy, być może ma ktoś pomiar do 100 czy tam na 1/4mili,
chyba ze właściciele VR4 wola siedzieć w garażu i ......FAP FAP FAP
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 19-02-2013, 17:41   

danino88 napisał/a:
może już wkrótce wyląduje manual

manual z EVO 6?
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-02-2013, 13:10   

[quote="Bartek"
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY ;)
[/quote]
To jest efekt "łopatki + launch control" Bartku. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
cirus 
Forumowicz

Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 20-02-2013, 15:32   

Cytat:
cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca ;)


automat tez dobry hamulec ale z tego co pojeździlem ostatnio różnymi wersjami w manualu to dla mnie zwykłe 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da ;)
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 20-02-2013, 19:24   

Cytat:
manual z EVO 6?

Czemu akurat z evo 6? :p

Cytat:
2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da

akurat różnicy w wadze nie ma znaczącej ;)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 21-02-2013, 20:53   

mała paczuszka od mikołaja



Pokrywa silnika od roch-a była już zmęczona, więc na wiosnę Julka dostanie w dużo lepszej kondycji :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2013, 21:02   

danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.