Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrażenia
Autor Wiadomość
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 30-04-2013, 08:17   

zzip11 napisał/a:
Krzychu - wyłączam go "A" po to bo"
1. stojąc w kilometrowym korku i podjeżdżając po 50 metrów wyłączy mi i włączy silnik 20 razy ( zużycie rozrusznika i paliwa na rozruch jest raczej większe)
2. w czasie startu silnika na ułamek sekundy odłączane jest zasilanie w gnieździe zapalniczki i dvd, które umila podróż moim dzieciom puszcza płytę od nowa.
Generalnie chodzi mi o to, że gdy "A" jest w trybie off ( z powyższych powodów ) kontrolka pali się cały czas - nie gaśnie a wolałbym by się nie paliła.
Jeśli chodzi o komfort w porównaniu do SB jest bez porównania większy. Dynamika - już sprawdziłem troszkę mniejsza jednakże przy wyprzedzaniu zbiera się nadspodziewanie dobrze ( CVT zostaje daleko w tyle ). Na starcie założyłem 18 z oponami 225 i prowadzi się pewnie, żadnego "myszkowania", taki pewny solidny kawał auta. Jadąc na trasie zgodnie z przepisami ( 5 osób i pełen bagażnik ) można spalić 8.Jadąc "zdroworozsądkowo" 9l/100km.
Reasumując - jestem bardzo zadowolony - rodzina jeszcze bardziej.


Też mam podobne odczucia co do systemu "Stop&Go". Tyle, że u mnie trzeba pamiętać, żeby go za każdym razem wyłączać (i wtedy pali mi się kontrolka A Off) bo po rozruchu włącza się automatycznie. U Ciebie można to wyłączyć na stałe?

Natomiast mogę się domyślić, że w Twoim Outku dynamika podobna do SB. W końcu to taki sam silnik (trochę większy :) ) i skrzynia manualna. Ja w celach poznawczych przesiadłem się na automat - nowe doświadczenie - i trudno mi na razie powiedzieć czy jestem jej zwolennikiem ... przez jakiś czas będę "skazany" na ten komfort :wink:
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 30-04-2013, 17:15   

Niestety u mnie podobnie jak u Ciebie po każdym rozruchu włącza się automatycznie i muszę go wyłączać, możliwości wyłączenia na stałe nie ma.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 495
Skąd: Z morza
Wysłany: 02-05-2013, 09:50   

Jeździłem testowym O3 i niestety dynamika O3 z CVT w porównaniu do mojego O2 CVT 170 KM nieco rozczarowuje, spalanie u mnie w trasie ok. 9 ltr jadąc "zgodnie z przepisami" i 12-13 w mieście. Skrzynia CVT wymaga oczywiście przyzwyczajenia ale wiem że nigdy więcej "manuala".
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 06-05-2013, 12:09   

Nowe dane na temat spalania OIII z napędem 2.0 CVT. Zrobiłem wczoraj trasę ok. 220 km w terenie górzystym (droga z Tatr przez Nowy Sącz, Gorlice itd.) i wyszło mi 7,1. Jazda bardzo spokojna (sznur aut wracających z "majówki" :roll: ) i co ciekawe napęd 4WD miałem ustawiony w pozycji AUTO a nie jak dotychczas ECO. Cały czas przekonuję się do skrzyni CVT... czasami się jeszcze zapominam i zabieram się za wyprzedzanie jak "starym" dobrym Lancerem ... a tu trzeba większą "poprawkę" brać :shock:
Nie zmienia to jednak faktu, że jak dla mnie to jazda tym autem jest przyjemna 8)
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 06-05-2013, 20:23   

Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie roleta bagażnika. W O3 2.0 2WD Invite Plus nie mam rolety bagażnika ( wg. sprzedawcy w tej wersji nie ma - choć to bardzo dziwne ). Ale skoro jest wyposażeniem dodatkowym (???) to czemu jej nie ma w katalogu "AKCESORIA" ? Co Wy na to?
 
 
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 07-05-2013, 08:38   

Standard, jak byś spytał w serwisie, to powiedzieli by że można domówić. Jeżeli w specyfikacji modelu podstawowego nie ma rolety, znaczy że producent oszczędza na niej...
musi najprostsza wersja różnić się od bogatszej... :finga: a w katalogu akcesoriów nie ma wielu rzeczy...lancer 2008-2010 miał na przykład rozpórkę kielichów przednich w standardzie od wersji Intense, kolega chciał domówić do siebie i też w katalogu takiej nie było, ale w serwisie mieli nr takiej części i można było u nich ją domówić
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 27-06-2013, 15:07   

8.000 km przebiegu i parę wniosków. Może się czepiam, ale informacje przekazywane kierowcy za pośrednictwem wyświetlacza są trochę niepełne. Temperatura silnika - albo zimny albo przegrzany, czemu nie ma tu ( chociażby jak w lancerze ) wskaźnika temperatury aktualnej ( moim zdaniem rzecz to bardzo istotna )? Jak mi się zapali czerwona lampka przegrzania to i tak za późno, wiedząc wcześniej, że silnik bliski jest przegrzania ( np. na alpejskich podjazdach ) mam szansę zatrzymać auto. Tryb Eco - cztery lampki świadczące o ekologiczności jazdy ( moim zdaniem totalna bzdura ). Palą się trzy lampki gdy jadę 60 km/h na trzecim biegu i gdy jadę 150 km/h na piątym ( gdzie emisja spalin jest dużo większa niż przy 60 km/h ). Czemu nie ma ( znów lancer ) wskaźnika chwilowego spalania, nie trzeba być mistrzem intelektu by wiedzieć, że im więcej pali tym jest mniej "Eco" a mając dokładne dane nt. spalania można poznać silnik i naprawdę zacząć jeździć ekologicznie i palić jak najmniej.
Nie zmienia to mojej ogólnej oceny auta - jestem bardzo zadowolony.
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 27-06-2013, 16:09   

Cytat:
Temperatura silnika - albo zimny albo przegrzany, czemu nie ma tu ( chociażby jak w lancerze ) wskaźnika temperatury aktualnej

??? A co masz po prawej stronie ekranu komputera jak nie wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej ? Taki niebieski słupek. Na dodatek jest to lepiej zrobione niż w Lancerze, ponieważ jest widoczne stale, a w Lancerniku jak chcesz widzieć wskaźnik temperatury to musisz zrezygnować z podgląd np. na spalanie.

Cytat:
Tryb Eco - cztery lampki świadczące o ekologiczności jazdy ( moim zdaniem totalna bzdura ). Palą się trzy lampki gdy jadę 60 km/h na trzecim biegu i gdy jadę 150 km/h na piątym ( gdzie emisja spalin jest dużo większa niż przy 60 km/h )

Jakie lampki ???
Wskaźnik eco to listki - może ich być w sumie 5. Aktualizują się co jakiś czas, więc chwilowe przyspieszania nic nie zmieniają. Wskaźnik chwilowy eco masz jako jedną z opcji wyświetlanych na ekranie kompa.

Cytat:
Czemu nie ma ( znów lancer ) wskaźnika chwilowego spalania(...)

??? A co wskazuje ci taki zielony pasek przesuwający się w czasie jazdy na osi 0-10-20 jak nie właśnie chwilowe spalanie ? Do tego od razu masz informację, czy aktualne spalanie chwilowe będzie podwyższało wartość średnią, czy też ją będzie obniżać - poprzez zmianę koloru paska z ciemnozielonego na jasnozielony w momencie przekraczania wartości średniej.

Cytat:
Nie zmienia to mojej ogólnej oceny auta - jestem bardzo zadowolony.

No to super. Dziwi mnie tylko bardzo to co piszesz. Czyżby w najtańszych wersjach był okrojony komputer ? Jakoś nie wierzę.
Przycisk do obsługi komputera po lewej stronie deski rozdzielczej znalazłeś ?
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 27-06-2013, 17:00   

Niestety mam zwykły wyświetlacz lcd, nie mówiąc już o kolorach ( niebieski słupek????).... :cry:
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-06-2013, 17:40   

jurekschroda pisze własnie o takim zwykłym wyświetlaczu LCD.

zzip11 nie masz kolorowego wyświetlacza komputera pomiędzy zegarami ?
_________________
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 27-06-2013, 22:02   

Nie, to zwykły monochromatyczny LCD ( nawet w instrukcji do auta są dwa typy wyswietlacza, mój i kolorowy w wersji CVT i diesel )
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 28-06-2013, 08:09   

Aaaa, to takie buty.... :roll:
Hmm, no to faktycznie kicha, że komputer jest bardziej okrojony niż w Lancerze... nawet bym się nie spodziewał. Teraz cię rozumiem.
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 28-06-2013, 09:40   

To się nie popisali krawaciarze od cięć kosztów.
Trochę dramat.
_________________
 
 
Karolewskiej 
Mitsumaniak
Karolewskiej

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2013, 06:56   

Czy wedlug was, w serwisie po podpieciu komputera, moga wylaczyc ta funkcja wylaczania silnika na postojach?

Zaliczka wplacona i teraz oczekuje na odbior swojego benzyniaka z CVT, wersja intense. Troche mnie martwia te doniesienia o kiepskiej dynamice. Na jezdzie testowej zupelnie tego nie wylapalem, bo jezdzilem w duzym natezeniu ruchu. Poza tym jezdze teraz starym lancerem kombi 1,6l benzyna i dla mnie jazda outlanderem to skok na zupelnie inny poziom. Moze bylem zbyt podekscytowany :) Generalnie jestem raczej osoba ze srednio lekka noga.

Mam nadzieje, ze za jakis niedlugi czas napisze wam relacje, ktora moze bedzie tym bardziej cenna, ze widziana oczami laika samochodowego :D

Na chwile obecna nie moge sie doczekac odbioru :evil:

PS: czy warto dokupic jakies konkretne akcesoria?
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 07-07-2013, 07:05   

Karolewskiej napisał/a:
PS: czy warto dokupic jakies konkretne akcesoria?

tak, samochód :wink:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.