Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Klimatyzacja nie działa
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2013, 20:31   

Demontujesz schowek, demontujesz osłone pod schowkiem, demontujesz boczną osłone kokpitu, wypinasz wtyczke elektryczną silniczka, wypinasz cięgno mechaniczne silniczka, śrubokrętem krzyżakowym (bitem) z mała grzechotką odkręcasz 3 wkręty, mając silniczek w ręce rozpinasz boczne b=wąsy i rozdzielasz obudowe, rozbierasz mechanizm zębaty i sprawdzając na sucho ustawiasz tak aby mechaniz zebatkowy pracował w pełnym zakresie nie trafiając na wyłamany element, jezeli jest więcej niż 1 element wyłamany to raczej nie ma sensu pruć flaków. Montujesz w odwrotnej kolejności.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 06-07-2013, 20:36   

oki dzięki spróbuję naprawić..a jeżeli nie to jak tego szukać w necie?co mam wpisać?
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2013, 20:58   

http://allegro.pl/listing...cope=automotive
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 06-07-2013, 21:07   

dzięki wielkie Robert :)
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
questounico 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v i Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Pabianice
Wysłany: 03-07-2014, 00:34   Klimatyzacja Galant 2.0 16v kilka pytań.

Siemanko!
3 dni temu w naszej rodzinie zagościł srebrny Galant Kombi z 1998r z instalacją gazową LPI, ale nie o tym.
Jak to mówi przysłowie szewc bez butów chodzi, to i Galant ma problem z klimą, a ja akurat tym się zajmuję.
I tu moje pytanie, żeby oszczędzić mi rozbierania połowy auta.
R134a w układzie szczątkowe cisnienia, a więc dziura nie elektryka, niestety po wpuszczeniu gazu nie słychać wycieku, co komplikuje sprawę.
Może doświadczeni Mitsumaniacy podpowiedzą mi czy mitsu ma jakieś stałe choroby np: jak opel rozszczelniające się na dołach chłodnice.
Będę wdzięczny za pomoc, a i jeszcze jedno w naszym nowym galancie siedzi klima manualna, i tu moje pytanie czy w Mitsu jest tak jak np: w BMW że wystarczy wymienić panel na ten od klimatronika i będzie chulać bo komputer jest w panelu czy moze sprawa nie jest tak prosta.
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam Igor.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-07-2014, 06:33   

Brak stałych chorób, rozszczelnienia wynikają z wcześniejszych ingerencji, albo lat eksploatacji.
Co do climatronica to nie ma szans http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=50734
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
questounico 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v i Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Pabianice
Wysłany: 03-07-2014, 07:04   

no to słabo, bo auto jest dziewica z przodu nie było bite, no jak znam zycie to oring ztruchlał i czeka mnie kupa szukania.
Dzięki za odpowiedź!
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 03-07-2014, 09:00   

Nie jest aż tak źle,wszystko masz na wierzchu. Dajesz azot i sikasz piana na złącza,jeśli faktycznie oring to za 10 minut masz gościa. Gorzej jak puścił skraplacz i to od środka albo uszczelnienie na wale sprezarki. Wtedy trzeba trochę kombinować.
 
 
 
questounico 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v i Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Pabianice
Wysłany: 05-07-2014, 08:35   

no właśnie a obiawy są uszczelniacza sprężarki :P bo mam śladowe ilości czynnika, a w dziurce mechanicznej zawsze do zera opróżnia się układ, guma jednak puszcza do czasu :P , ehh no trudno będę szukał w wolnych chwilach wbiję kontrast i popatrzę oby to nie był parownik.
 
 
nurek20 
Forumowicz

Auto: Galant '97 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-2014, 08:46   

Witam,

Niestety ale muszę dołączyć do grona osób którym padła Klima ;//

Jadąc dzisiaj do pracy chciałem skorzystać z chłodzenia a tu dupa... sprężarka w ogóle nie startuje dodam że do wczoraj było wszystko ok używałem klimy codziennie nie zauważyłem spadku wydajności po prostu dzisiaj się nie załącza sprężarka.

Co w pierwszej kolejności można sprawdzić ? czy odrazu szukać zakładu i niech oni się z tym bawią ?
_________________
Nurek
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 17-07-2014, 21:33   

i kolejne pytanie odnośnie klimy:
podczas jazdy chłodzi - nie jakoś niesamowicie, ale jest chłodno.
na postoju niestety z nawiewów mimo włączonej klimy leci ciepłe powietrze.
Czy to objaw braku czynnika, rozszczelnienia czy jak? Nabijałem czynnik dwa sezony temu, jakieś 50kkm, z czego pewnie 70% to trasy z klimą...
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 17-07-2014, 21:51   

A wentylatory się kręcą? jeśli tak to trzeba zacząć od sprawdzenia ilości czynnika.
 
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 18-07-2014, 16:11   

kręcą....
na ile kkm/czasu/sezonów wystarczają Wam nabicia?
 
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 19-07-2014, 14:08   

Tomasz87 napisał/a:
kręcą....
na ile kkm/czasu/sezonów wystarczają Wam nabicia?


Pierwsze dwa lata co rok uciekał mi prawie cały gaz i po zimie nie było klimy.
W tamtym roku w kwietniu uzupełniłem czynnik z uszczelniaczem i pomogło, do tej pory klima chłodzi, już nie tak jak rok temu, ale jest w porządku.
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
matklasa 
Nowy Forumowicz

Auto: Avance 2.5v6 01r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 19
Skąd: Wielki Klincz
Wysłany: 22-07-2014, 08:01   witam. znowu klima mi padła:(

Więc tak. W kwietniu nabiłem czynnik a w zeszłym roku wymieniłem sprężarkę bo nie trzymała ciśnienia. Jadę sobie do domu dwa dni temu i czuje że przestała chodzić. Sprężarka działa(to znaczy kręci się i czuje wzrost obrotów silnika) wentylatory działają, ciśnienie jest na przewodzie z literka H , a na tym z literką L nie. A sprawdziłem to tak. odkręciłem te nakrętki i delikatnie przycisnąłem te zawotki. z H poszła chmura, a z L nie. No i oba przewody są delikatnie ciepłe, a wiem, że jeden powinien być chłodny a drugi zimny jak się nie myle. Macie pomysł co to może byc??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.