Mitsubishi Galant by sipex |
Autor |
Wiadomość |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 26-05-2013, 22:24
|
|
|
Cytat: | tylko chciałem usłyszeć ,że nie jestem odosobnionym przypadkiem |
ja sie nie wypowiem ile wsadziłem do vr4 3maj tak dalej i będziesz zadowolony |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 26-05-2013, 22:37
|
|
|
hehe dobra dobra starczy już zaraz okaże się ,żę jestem na szarym końcu w tej kwestii
ps.klocki i tarcze JPN wkońcu dotarły się i jest cisza hamują jak na razie elegancko nic nie piszczy nie brudzą specjalnie felg,zobaczymy ile wytrzymają linka ręcznego wymieniona
marzy mi się ten silnik 2.5v6(Hugo mnie nakręcił ),ale obawy ,że po swapie coś będzie ciągle nie tak są silniejsze a może stożek do tych 2litrów co mam?chodzi mi jedynie o poprawienie dźwięku bo 2.0 chodzą jak kosiarki |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-05-2013, 22:40
|
|
|
sipex napisał/a: | obawy ,że po swapie coś będzie ciągle nie tak są silniejsze | Też bym się bał przekładki... sipex napisał/a: | 2.0 chodzą jak kosiarki | Bez przesady, chyba z klepiacymi popychaczami Normalnie powyżej 4000 obr./min. ładnie warczą. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 26-05-2013, 22:45
|
|
|
wiem ,że moge sprzedać i szukać 2.5 ale to nie wchodzi w grę tu oprócz silnika mocniejszego i skóry jest wszystko w bardzo dobrym stanie..
Hugo napisał/a: | Bez przesady, chyba z klepiacymi popychaczami Normalnie powyżej 4000 obr./min. ładnie warczą. |
ale porównując do 2.5 kosiarka jak dla mnie wkładke "sportową" przerabiałem i jest tak samo jak na ori filtrze i tak sobie myśle o tym stożku w primerze 1.6 było na bardzo duży + |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29-05-2013, 13:55
|
|
|
sipex, jak chcesz to mam stożka z adapterem do przepływki Jak chcesz to ci mogę go pożyczyć |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 08-07-2013, 22:02
|
|
|
Autko na dniach odebrałem z gruntownego prania wnętrza Miśek dostał nową chłodnicę klimatyzacji + nabicie z odgrzybieniem:)Jest teraz jak w lodówce Jednak coś się popsuło i za każdym razem po włączeniu auta tykało jakieś ustrojstwo za schowkiem Dzieki pomocy robertadg namierzyłem to
okazało się ,że zębatka poddała się z starośći..
Zostałą wymieniona i wszystko lata jak należy
A i jeszcze dla ładnego zapaszku z nawiewów wypróbowałem ten środek
teraz ładnie pachnie wanillią i wnętrze auta wygląda jak 15 lat temu |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-07-2013, 08:50
|
|
|
Dał rade |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 09-07-2013, 12:05
|
|
|
hehe tak jestem z siebie dumny jednak żeby nie było za wesoło ,że wmiśku już wszstko jest dopięte na ostatni guzik..to zauważyłem ,że podczas zatrzymywania się na delikatnie skręconych kołach coś czasami strzeli z lewej strony..jakby sworzeń z jakimś nie dużym luzem?byłem na trzepakach i niby wszystko gra..A kiedy powinno zmienić sięte blaszki co trzymają klocki hamulcowe? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-07-2013, 14:57
|
|
|
sipex napisał/a: | A kiedy powinno zmienić sięte blaszki co trzymają klocki hamulcowe? | Jak pękną albo stracą sprężystość. sipex napisał/a: | zauważyłem ,że podczas zatrzymywania się na delikatnie skręconych kołach coś czasami strzeli z lewej strony..jakby sworzeń z jakimś nie dużym luzem? | Miałem to samo w SE. Luz na prowadnicach zacisków hamulcowych. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 09-07-2013, 19:36
|
|
|
Chodzi o te gumki na prowadnicy?ja kiedyś to przerabiałem ale bardziej dzwoniło podczas jazdy na bruku..nawinełem kawałek gumy i lata tak z 3 lata. |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-07-2013, 22:34
|
|
|
sipex napisał/a: | Chodzi o te gumki na prowadnicy? | Też, ale same prowadnice, a nawet gniazda prowadnic w jarzmach mogą być wybite, szczególnie, że rzeźbiłeś tam. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 09-07-2013, 22:42
|
|
|
Taka jazda czymś grozi?jak się z tym uporałeś?wymiana na nowe używka? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-07-2013, 23:05
|
|
|
sipex napisał/a: | Taka jazda czymś grozi? | Raczej nie. sipex napisał/a: | jak się z tym uporałeś?wymiana na nowe używka? | Nowe prowadnice i gumki i używane jarzma w bdb stanie. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 09-07-2013, 23:32
|
|
|
tylko gdzie takie dostać jesteś pewny ,że to na pewno te zaciski?czy może jeszcze jakośto sprawdzać a żeby na darmo nie wymieniać? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-07-2013, 09:49
|
|
|
sipex napisał/a: | tylko gdzie takie dostać | Prowadnice w IC, do zacisków dwutłoczkowych komplet QB1424X. sipex napisał/a: | jesteś pewny ,że to na pewno te zaciski? | A skad mam to wiedzieć? U mnie jak strzelało to było to. A jak cofasz i naciśniesz hamulec to nie wali jednorazowo z przodu? |
|
|
|
 |
|