[EAxx] Regeneracja zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-07-2013, 11:14
|
|
|
w sobotę oddałem 2 proste do regeneracji przez Bieniaka w Elblągu
czekam na sygnał, kiedy będą gotowe
a regenerowane przez niego proste (jakoś 1.5 roku temu) - wkładka z mosiądzu - wskoczyły do kombiaka
zobaczymy jak długo toto pojeździ |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-07-2013, 15:12
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | w sobotę oddałem 2 proste do regeneracji przez Bieniaka w Elblągu
czekam na sygnał, kiedy będą gotowe
a regenerowane przez niego proste (jakoś 1.5 roku temu) - wkładka z mosiądzu - wskoczyły do kombiaka
zobaczymy jak długo toto pojeździ |
Szkoda ze nie wiedziałem, dałbym ci moje graty..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2013, 07:40
|
|
|
Marcino napisał/a: | Szkoda ze nie wiedziałem, dałbym ci moje graty..:) | będę odbierał jeszcze
a akurat jechałem przez Tczew i zajechałem do swojej fabryki pokazać synkowi farmę wentylatorów |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 601 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
asec69
Forumowicz
Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 198 Skąd: Z dużego pokoju
|
|
|
|
 |
Jarcev
Forumowicz Dead before dishonor
Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 212 Skąd: KAtowice
|
Wysłany: 05-08-2013, 15:32
|
|
|
Panowie bo przejrzałem z 20 stron i nie moge znaleźć, czy banany w 2,5 v6 są takie same jak w innych wersjach silnikowych ?? bo na niektórych stronach pisze ze do wszytskich na innych znow wyszczególnione są konkretne silniki. Z resztą do starszych Galów wahacz na oko też wygląda całkiem podobnie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-08-2013, 15:34
|
|
|
takie same |
|
|
|
 |
apachap7
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1999 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2013 Posty: 13 Skąd: google
|
Wysłany: 05-08-2013, 20:03
|
|
|
robertdg napisał/a: | apachap7 napisał/a: | No wiec zalozone! Jest juz cicho ale przy ruszaniu z lewej strony jest stuk niestety to ten wahacz ktory dostalem od IC niby 555 bo banan jest ciasny i nie mial prawa stuknac bo ledwo sie ruszal. | Usterka usunięta Może zmieniałeś śruby od banana i dałeś lekko za długie - wtedy potrafią stukać o karoserie, albo zregenerowany wahacz źle pracuje i stuka (raz właśnie przerabiałem ten przypadek - stukał przy dynamicznym ruszaniu i mocnym hamowaniu, ale rozebrali, poprawili i było dobrze) |
Usunieta okazalo sie ze lewy gorny wachacz sie lekko poluzowal i stukal sobie lajdaczek jeden chodzi wszystko git juz pierwsze 5k zrobione i dalej jest twardo, polecal regeneracje w Sosnowcu |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-08-2013, 10:19
|
|
|
Wymieniłem ostatnio tylne prawe łożysko bo huczało niemiłosiernie, ale nadal słyszę na dziurach metaliczne stuki. Co to może być? Dźwięk trochę przypomina stukanie klocka o tarczę, ale sprawdzałem na postoju klocki i nie idzie ich ruszyć. Ostatnio wyczyściłem im prowadzenie i blaszki. Jakieś pomysły? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-08-2013, 10:59
|
|
|
tresorex napisał/a: | Ostatnio wyczyściłem im prowadzenie i blaszki. Jakieś pomysły? | Blaszki mogą być już "zmęczone" i trzeba było je przygiąć tak aby bardziej dociskały klocki w jarzmach. |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 06-08-2013, 21:41
|
|
|
Dostępne w IC firmy NOK J54004ANOK |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 06-08-2013, 22:04
|
|
|
marcinzam napisał/a: |
Dostępne w IC firmy NOK J54004ANOK |
NOK J54004ANOK to nie są przypadkiem tuleje na tył? |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 444 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 07-08-2013, 00:03
|
|
|
Witam
Nie bardzo wiedziałem gdzie napisać więc pisze tutaj bo chyba najbardziej temat tu pasuje.
Chciałem przestrzec przed zakupem wahaczy firmy FeBest. W lutym kupiłem i wymieniłem wahacze proste dolne przednie i wracając w niedzielę ze zlotu wypadł mi sworzeń z wahacza. Na szczęście przy bardzo małej prędkości bo około 20km/h. Dzisiaj odebrałem auto z warsztatu po wymianie wahaczy na nowe firmy BluePrint. Dokładnie sobie obejrzałem te zdemontowane FeBesty i po prostu to jakaś masakra. Po przejechaniu około 15000km wyglądają masakrycznie. Pierwsze to ten sworzeń, a druga sprawa to we wszystkich tulejach metolowo gumowych pozrywane i zmiażdżone gumy. W drugim sworzeń jeszcze siedzi ale wygląda jakby miał niedługo wypaść. Wahacze pójdą na złom. Nie będę ich regenerował.
Mając jako takie pojęcie o mechanice wymyśliłem sposób na wyeliminowanie podobnej sytuacji. Muszę tylko trochę czasu wygospodarować na opracowanie prostego zabezpieczenia. Nie mam ochoty drugi raz znaleźć się w podobnej sytuacji. Nie było żadnych drastycznych oznak że coś takiego się wydarzy poza tym że w sobotę na zlocie zaczął skrzypieć.
Mówię poważnie od FeBest z daleka. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-08-2013, 01:35
|
|
|
własnie wróciłemm z garażu.. oba dolne proste do wymiany, lewy od kierowcy już mocno stuka. Były zakładane w grudniu 2011 jako regenerowane i wytrzymały niecałe 12 tys km:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
|
|
|
 |
|