Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrażenia
Autor Wiadomość
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 18-11-2013, 22:01   

Ludzie ,co to naprawdę Korea Północna czy jak.Możecie dać mi bana nie ma problema i tak o O3 nikt tu nic nie pisze,ale będzie to raczej o Was niż o mnie świadczyć.
edi82 - diesel w manualu jezdzi na prawdę dobrze.Wystarczająco.Rozumiem ,że o sam motor pytasz.W automacie koncern nie raczy mieć auta do jazdy próbnej w całej Polsce,więc o automacie nie powiem nic,natomiast jeśli chcesz manual z założenia-możesz brać ,jedzie,dobrze ciągnie z dołu,jest cichy.
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy ,szczególnie po przesiadce z osobówki może być niebezpieczna
Jest w tym względzie zle,mazda cx5 czy Tiguan są w tutaj 20razy lepsze
 
 
edi82 
Nowy Forumowicz

Auto: OIII D-ID 4WD Instyle navi
Kraj/Country: Belgium
Dołączyła: 15 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Bruxelles
Wysłany: 18-11-2013, 22:37   

Pod koniec tygodnia odbieram mojego diesla w manualu :) przesiadam sie z dużej, ale osobówki.mam nadzieje ze sie zgramy :)
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 18-11-2013, 23:05   

madox napisał/a:
W automacie koncern nie raczy mieć auta do jazdy próbnej w całej Polsce
Zadzwoń może do Czechów lub Słowaków, może u nich coś będzie do jazdy testowej np. w Ostrawie albo w Żilinie.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-11-2013, 09:20   

madox napisał/a:
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy ,szczególnie po przesiadce z osobówki może być niebezpieczna

Wiesz, piszesz takie bzdury, że mimo, że obiecałem sobie nie odpowiadać na Twoje posty to tu nie zdzierżę... Testowałem Mazdę, Tiguana, Audi Q5, Outlandera, Forestera,Volvo XC60, Sportage i IX35 na torze w Miedziane Górze. Z testów TRAKCYJNYCH obronną ręką wyszły 4 auta: Forester i Q5 (I para), Outlander i Tiguan (II para) reszta nie zdała. Po prostu. Mazda wykręcała (powtarzalnie u różnych kierowców) bączki, Volvo nie skręcało, na Kię i Hultaja spuszczam zasłonę wymownego milczenia. Więc jeżeli piszesz, że auto jest w zakręcie niestabilne to albo piszesz to w celu zdyskredytowania marki (mam swoje podejrzenia po forum Subaru i myślę, że pracujesz u konkurencji) albo nie umiesz jeździć - w drugim przypadku zapisz się na SJS, wiele można zrobić i wiele się nauczyć.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 19-11-2013, 09:57   

Jest test "łosia" OIII zdał wiec pewnie skończcie debatę. Odpuśćie karmicie go, a on siedzi i się śmieje. Jak kupisz pochwal się, poglądy wymieniłeś, debatę odbyłeś. A jak chcesz kupić taniej auto to szukaj brokera nie salonu tyle w temacie promocji.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-11-2013, 11:44   

madox napisał/a:
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy
nie zauważałem takiego zachowania w Outku. To, że ESP działa z opóźnieniem i potrafi to spowodować trochę problemów na zakręcie to fakt. Ale trudno to nazwać niestabilnością - na śliskiej jezdni załącza się tył i zanim zadziała ESP to wywala Outka na zakręcie na zewnątrz. Wystarczy jechać nieco wolniej - jak ośką i nie będzie żadnych problemów. Podobnie jak dynamicznie ruszając przy skręcie kół potrafi dość mocno zarzucić tyłem i trzeba go skontrować. Na pewno wspomniany Tiguan jest bardziej neutralny - mniej "narowisty", ale 20x to przesada. Po prostu ESP działa szybciej i mniej odczuwalnie. W swoim S2 mam taki sam. Co do cx5 nie wiem jak się zachowuje na śliskiej nawierzchni.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 19-11-2013, 16:56   

Bardzo dziwne ,że cx5 wchodziłem w zakręty na swoim terenie ,więc doskonale mi znane z prędkościami swojej osobówki ,a w tych samych zakrętach O3 bałem się jechać ,"gięło" go i wyrzucało
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 19-11-2013, 18:21   

@rezon ja nigdy nie zauważyłem uskoku tyłu, prędzej bym powiedział ze na skręconych przy ruszaniu zarzuci przodem (podskoczy ładnie). Co kierowca to opinia. Co do jazdy w zakrętach jeżdżę szybko nie zauważyłem gęcia się samochodu. Jak na swoje rozmiary prowadzi się świetnie, powiem że chyba najlepiej mi się jeździło misiakiem, pewny w prowadzeniu nie sprawiał niespodzianek.

@madox to kupuj cx-a, kurde madox dobrze że zauważyłeś to gięcie to pewnie wada fabryczna, teraz wszyscy będą mogli rządać odszkodowania od mitsubishi. Za spostrzegawczośc 5-ką z plusem, co biedni użytkownicy by bez Ciebie zrobili niebiosa nam Cię tutaj zesłały. Ciekawe czy ja będę mógł sie domagać odszkodowania od mitsu pomimo skradzionego samochodu :) . Kurde mądresj głowy to i warto posłuchac, zwłaszcza że wypowiada się na tematy o których nie ma pojęcia.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 19-11-2013, 18:50   

borsak a ty jezdziles O3? cx5 nie chce ,bo jest zbyt babska,podobnie jak Kuga.Został Outlander i XC60.Cena się urealniła ,więc raczej Outlander,choć nie brak mu wad - dla mnie - fatalne prowadzenie w zakrętach ,plastiki jakość najwyżej vw polo ,chyba nawet gorsze (wystarczy dotknąć drzwi i przycisnąć-tam gdzie ta niby listwa biegnie),b.słabe osiągi wersji z automatem (diesla, o benzynie nawet nie wspominam),brak choć półskóry w intens + ,twarde amortyzatory i miękkie sprężyny,fatalnie tragicznie niedopuszczalny estetycznie wygląd na 16calowych kółkach
ORAZ-wada poważna,brak mocniejszej wersji diesla,choć 180KM
Zalety?Dużo miejsca wewnątrz i jakby to powiedzieć, jakiś taki fajny feeling ,ta maska widoczna do końca,te lusterka jak w tranzicie ,jakieś poczucie jakby starej terenówki ,na zewnątrz również.Takie męskie auto
A, noi wszyscy piszą o kosmicznie drogim serwisie i częściach w Mitsu,ale tego nie wiem
Mimo wszystko polubiłem to auto ,nie wiem czemu i jeśli to będzie ta klasa aut to będzie to Mitsu O3. (Forester też mógłby być ,ale nie ma diesla w automacie - w garażu te auta robią czy jak i nie są w stanie przez taki czas dać automatu do diesla-masakra)
Ostatnio zmieniony przez madox 19-11-2013, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 19-11-2013, 18:51   

madox napisał/a:
cx5 wchodziłem w zakręty na swoim terenie

no tak w Olkuszu są zakręty, że aż strach - prawie jak w Alpach
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-11-2013, 22:46   

borsak1 napisał/a:
@rezon ja nigdy nie zauważyłem uskoku tyłu, prędzej bym powiedział ze na skręconych przy ruszaniu zarzuci przodem
Ja pisałem ze swoich doświadczeń, a nie przeczytanych czy zasłyszanych. Zarzuceniem tyłu na ośnieżonej drodze mnie zaskoczył trochę, bo było śliskawo i spodziewałem się, że coś może wywinąć. Ale nieco dalej przy wyjeździe z podporządkowanej na główną to mnie mocno zaskoczył jak tył poleciał ok. 45st. dalej niż koła przednie i musiałem mocno kontrować. Ale warunki były odpowiednie do takich testów ;) Jakieś Scorpio mocno rzucało na boki rozpaczliwie i bezskutecznie próbując podjechać pod ok. 5st. górkę pomimo "ręcznego wsparcia" pasażera. Zarówno testowane tam Yeti, jak i później Outek nawet się nie ślizgnęły. Yeti było bardziej przewidywalne w zakrętach - szybciej i mniej zauważalna reakcja ESP. Haldex 4 ten sam co w Tiguanach i Superbach. Outek był znacznie bardziej wymagający uwagi i mocnego trzymania kierownicy, ale trzymając go w ryzach też dało się dobrze jechać

[ Dodano: 19-11-2013, 22:53 ]
madox napisał/a:
-wada poważna,brak mocniejszej wersji diesla,choć 180KM
to akurat jego zaleta ;) sprzęgło podobnie jak w innych japończykach padałoby po pół roku ;) mocny japoński diesel + czterołap = kłopoty ;) Nawet Subaru obniżyło moc diesla ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 20-11-2013, 08:10   

madox napisał/a:
Takie męskie auto
toś ku....... pojechał po bandzie OIII męski to chyba jesteś mocno metreoseksualny i nosisz jakieś rórki albo coś :P . O matko aż idę zapalić bo sie uśmieje. Bardziej babskiego SUV-a w życiu nie widziałem, ponoć dzieci mówią prawdę bo nie umieją kłamać, moja córka jak zobaczyła OIII to powiedziała że jest paskudny !!!. Męski samochód mój BOSE !!! a może Ty musisz się dowartościować ale to lepiej coś innego kup bo w kompleksy wpadniesz.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 20-11-2013, 08:40   

Ja już nie wiem jak opisać zalety O3 ,to też mają pretensje.No ja pier... ups bym zapomniał paragrafu forum,że przekleństwo nawet wykropkowane ,też jest przestępstwem
Co mam napisać,że brzydki?Napisałem ,że cx5 i kuga babskie a O3 klasyczny męski - nic lepszego nie przyszło mi do głowy :lol: Mam nadzieję ,że nie dostanę za to bana :axe:
 
 
elektri 
Mitsumaniak
elektri

Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 121
Skąd: Obrzeża puszczy ;)
Wysłany: 20-11-2013, 08:42   

Na temat Waszych gustów i uprzedzeń nie będę się wypowiadał.....

Zapytam o pierwsze wrażenia na temat zabezpieczania lakieru przedłużania gwarancji i dokupienia metalowej osłony komory silnika.
Co do tego ostatniego, mam ból głowy...
O III wyposażony jest tylko w plastik
Moją Octavię w coś takiego doposażyłem i choć nie kojarzę, żeby coś "przyjęła na klatę", to psychicznie wielokrotnie podniosła mi morale ;)
Pozostałe dwie kwestie widzę raczej w negatywnych kolorach...

W kwestii ochrony lakieru prosił bym o odpowiedź raczej osoby mające O III, bądź z nim styczność, a nie przemyślenia wynikające z jazdy próbnej CX5 ;) :P
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 20-11-2013, 10:16   

elektri napisał/a:
Na temat Waszych gustów i uprzedzeń nie będę się wypowiadał.....

Zapytam o pierwsze wrażenia na temat zabezpieczania lakieru przedłużania gwarancji i dokupienia metalowej osłony komory silnika.
Co do tego ostatniego, mam ból głowy...
O III wyposażony jest tylko w plastik
Moją Octavię w coś takiego doposażyłem i choć nie kojarzę, żeby coś "przyjęła na klatę", to psychicznie wielokrotnie podniosła mi morale ;)
Pozostałe dwie kwestie widzę raczej w negatywnych kolorach...

W kwestii ochrony lakieru prosił bym o odpowiedź raczej osoby mające O III, bądź z nim styczność, a nie przemyślenia wynikające z jazdy próbnej CX5 ;) :P

Jesli chodzi ci o nadzieje ze zabezpieczenie/konserwacja lakieru uchroni lakier lub obnizy jego podatnosc na zarysowania - to NIE. Nic cie od tego nie uchroni, zwlaszcza ze obecne lakiery w japonczykach sa Bardzo, ale to Bardzo podatne na zarysowania.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.