Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy pilot do centralnego zamku
Autor Wiadomość
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 24-11-2013, 19:26   Nowy pilot do centralnego zamku

Witam...

Mój stary pilot od c.z. do mojej Carii już niedomaga - zdjęcie poniżej:



więc zakupiłem na Allegro taki sam firmy TRW tylko ma inny numer. Sprzedawca zapewniał że od Carismy.

Niestety wszystkie opisane na forum instrukcje dotyczące adoptowania go do mojej centralki "wzięły w łeb " (wkładanie baterii do pilota w samochodzie itp)
W User Manual jest chyba opisana ta operacja ale niestety nie znam angielskiego i chyba do tego potrzebny jest MUT II Zamieszczam skany z U.M.
Proszę o ew. przetłumaczenie najważniejszych kwestii.



 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-11-2013, 19:39   

A co dokładnie działo się z Twoim? Najczęściej przestają przewodzić gumki stykowe w przyciskach, może przełóż ze starego do nowego sama elektronikę i zobacz jak będzie.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 24-11-2013, 19:51   

W starym były popękane gumki, które już nie raz reanimowałem. Z zakupionego pilota przełożyłem dobrą gumkę i tak śmigał pół roku. Niestety ostatnio rozładowuje mi baterie. Mniej więcej co dwa tygodnie muszę kupować nowe. Z tego co wyczytałem w necie to wysiada elektronika. Dodatkowo ten stary ma srebrne ścieżki a nowy "złote" i jest w dużo lepszym stanie technicznym dlatego chciałbym go adoptować.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-11-2013, 08:03   

Nie wiem ile dałeś za ten drugi ale łatwiej i chyba taniej było by kupić nową centralkę z nowymi pilotami. Za około 50 - 100 złotych można już dobrą kupić a o tym jak podłączyć jest obszerny temat na forum.
 
 
michalcjo 
Forumowicz

Auto: colt cjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Skąd: poznan
Wysłany: 25-11-2013, 19:06   

potrzebujesz tester mut2
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 27-11-2013, 16:44   

Nie koniecznie...
Znalazłem opis na Elektrodzie tylko jeszcze nie sprawdzałem. Opis podobny do tego z UM co podałem:

"Witam . Czytałem i próbowałem różne sposoby wprogramowania oryginalnych pilotów (carisma 1.9DID 2001r) . Osobiście zadziałała mi po jeden raz każda z metod opisanych i na tym koniec :-( ........... ALE ODKRYŁEM NASTEPNĄ METODĘ PROGRAMOWANIA TYCH PILOTÓW , MYŚLE ŻE SKUTECZNĄ W 100 % . WPROGRAMOWAŁEM TYM SPOSOBEM DWA PILOTY Z CZEGO TEN DRUGI BYŁ DOKUPIONY UŻYWANY .

O P I S U J E C O I J A K .

CARISMA 2001 DID

!!! ZAMYKAMY WSZYSTKIE DRZWI !!!

ROBIMY ZWORĘ W ZŁĄCZU OBD (1) DO MASY , MOŻNA POŁĄCZYĆ DO (4) BO TAM JEST MASA .

WKŁADAMY KLUCZYK DO STACYJKI I Z POZYCJI (OFF) PRZEKRĘCAMY TRZYKROTNIE NA POZYCJE (ACC) - NA TZW. PIERWSZĄ POZYCJE STACYJKI .

ZOSTAWIAMY OCZYWIŚCIE KLUCZYK NA (OFF) ALE W STACYJCE .

!!! CENTRALNY POWINNIEN ZAMKNĄĆ I OTWORZYĆ !!!

PRZYCISKAMY RAZ ew. DWA , TRZY RAZY JEDEN Z DWÓCH PRZYCISKÓW PILOTA .............POTWIERDZENIEM PRZYJĘCIA GO DO CENTRALKI BĘDZIE ZAMKNIĘCIE I OTWORZENIE CENTRALNEGO ZAMKA , JESLI MAMY DRUGI PILOT TO POWTARZAMY OPCJE Z NACISKANIEM PRZYCISKÓW W PILOCIE DO MOMENTU PONOWNEGO ZAMKNIĘCIA I OTWORZENIA SIE CENTRALNEGO ZAMKA .

PO WPISANIU OBU ew. JEDNEGO PILOTA ROZPINAMY ZWORĘ W ZŁĄCZU OBD I TYLE :-)
U MNIE OSOBISCIE ZADZIAŁAŁO BEZ PROBLEMU , PROSZĘ O ODPOWIEDZI JAK SIĘ SPRAWDZA TEN SPOSÓB .

POZDRAWIAM , ADAM . "

P.S.

DZIAŁA :mrgreen: :thumbup:
U mnie wystarczyło przekręcić kluczyk raz w pozycję ACC i centralny zadziałał. Później przycisnąłem raz przycisk w pilocie i PODZIĘKOWAŁ
.
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 27-11-2013, 20:04   

Czyli tym sposobem można zaprogramować każdy pilot kupiony od innego samochodu (Carismy, SS)?
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 27-11-2013, 22:54   

Pewnie tak. Tylko podejzewam ze kazdy firmy TRW .
 
 
Miczaldo 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 6
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 06-12-2013, 21:20   

Mam takie pytanko trochę z innej beczki. Czy próbował ktoś wzmocnić sygnał w pilocie? Nawet po założeniu nowej baterii pilot nie zawsze łapie od razu, nawet jeśli stoję tuż koło drzwi. Zauważyłem, że jak otwieram go gdzieś, gdzie nie ma zbyt wiele zakłóceń można otworzyć samochód powiedzmy z 3 metrów, jednak w centrum miasta jest to czasem nawet ciężkie dotykając szyby pilotem.
Tutaj też pojawił się problem, jak wzmocnić sygnał pilota by nie było takich problemów?
Widziałem w internecie filmik jak wzmocniono sygnał pilota dolutowując kawałek drucika do anteny w pilocie, niestety nie mogę takowej zlokalizować w moim. Ma może ktoś jakiś drobny schemacik, albo zdjęcie ze strzałeczką i napisem "tutaj lutuj"? :)
Pozdrawiam, Michał.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-12-2013, 06:55   

U mnie na podobny problem z zasięgiem pomogła wymiana przycisków. Tylko ja zamiast wymiany gumowych do płytki dolutowałem coś takiego http://allegro.pl/przycis...3765827738.html
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 07-12-2013, 19:16   

Jakkolwiek głupio to zabrzmi... Przyłóż sobie pilota do głowy - zwiększony zasięg murowany. Mózg to niezła antena.
Nie przeprowadzałem badań bezpieczeństwa ale osobiście stosuję ten patent dla ubawu nieświadomej gawiedzi :mrgreen:
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-12-2013, 20:31   

Też o tym gdzieś czytałem i wiele osób twierdzi, że to działa :) Ja szczerze mówiąc jeszcze nie próbowałem.
 
 
tomwasz 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 221
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2018, 19:08   

Odkopuję temat. Mój pilot uległ biodegradacji, Obudowa i gumki się rozpadły. Układ scalony jest ok. Gdzie mogę znaleźć obudowę? Jakie piloty można doprogramować? Pacjent to Space Star '04. Pozdrawiam,
_________________
Archiwum:
- Galant EA2W '97
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20958
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-12-2018, 19:34   

Surówkę kupisz na allegro, dotniesz u fachowca od zamków a pestkę immobiliser przełożysz.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
tomwasz 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 221
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2018, 20:17   

Dzięki za odpowiedź, temat kluczyka już przerabiałem. Teraz chodzi mi o pilot. Jest taki jak w pierwszym poście tego wątku. Czy jest to jakiś standard, np jak 433MHz do bram? Jeśli nie, to może ktoś tutaj ma na zbyciu samą obudowę i gumkę. Jak wspomniałem scalak jest sprawny.
_________________
Archiwum:
- Galant EA2W '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.