 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
promatti
Mitsumaniak bziuuuuuum

Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010 Posty: 685 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-06-2014, 10:10
|
|
|
U mnie na 11 stronie tematu jest jak to wyglądało jeszcze 2 tyg temu. Było podobnie |
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 07-06-2014, 12:38
|
|
|
Cytat: |
U mnie takiej korozyji nie było | bo 4 lata młodszy ;P pogadamy w 2018r.
Podobno nie było tej gumki od odpływu...
Ja dalej nie wiem gdzie to jest, w sensie która część auta.... |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 07-06-2014, 12:53
|
|
|
sveno napisał/a: | Cytat: |
U mnie takiej korozyji nie było | bo 4 lata młodszy ;P pogadamy w 2018r.
Podobno nie było tej gumki od odpływu...
Ja dalej nie wiem gdzie to jest, w sensie która część auta.... |
patrzac w bagaznik po lewj i po prawej stronie tam gdzie masz antene na samym dole pomiedzy zderzakiem a kufrem |
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
piotruss96
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 07-06-2014, 15:50
|
|
|
No Galancik bardzo mi się podoba. Jak się jeździ w zimę przy tym lekkim gwinciku ? Nie ma jakiś większych problemów na śniegu typu zawiśnięcia ? Bo kiedyś mając Toyote Carine e przód był niski i na większej ilości śniegu zdarzało się że zawisła na śniegu i koniec. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 08-06-2014, 15:28
|
|
|
sveno, mój w gorszym stanie... był |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-06-2014, 17:21
|
|
|
sveno napisał/a: | Bartekkita napisał/a: | powiedz mniej więcej z jakimi prędkościami się poruszałeś po tych autostradach. Vmax zacny, ale 11,66 to obstawiam regularną prędkość sporo mniejszą? | większość trasy z tempomatem zapiętym na 130km/h.
. |
Dzięki |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 08-06-2014, 17:44
|
|
|
piotruss96, to nie gwint tylko niższe sprężyny, amortyzatory standardowe. Nie miałem okazji testować go na śniegu bo założyłem je jakieś 2 miesiące temu
Galant wrócił ze spawania. To:
wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:

Na malowanie trzeba trochę poczekać, jutro kupię lakier w szpraju i będę malował (tymczasowo, żeby to zabezpieczyć). Kielich także został ogarnięty, fotek brak ale będą.
W sobotę wypad na Wierchomlę, po drodze mała awaria: przy wyprzedzaniu z końcówką gazu w butli przerzuciło na Pb. Zjazd na stację, tankowanie do pełna, start i co? Brak gazu! Sytuacja identyczna jak ta z przed miesiąca, przycina się któryś z elektrozaworów, sprawdziłem i obydwa dostają napięcie. Cewka pada?
Z przyjemności: modzimy dalej.
Miałem resztkę Motipa Vinylspray i prysnąłem plastiki na przednich słupkach na czarno (miałem drugi komplet który został mi z szarego wnętrza) tak na próbę, żeby zobaczyć jak będzie wyglądało czarne wnętrze. Mi się podoba, luba zaakceptowała więc zaraz zamawiam 3 puszki Motipa i na czarno pójdzie podsufitka i reszta plastików wewnątrz od linii okien w górę ale to jak oddam auto do malowania, wypruję środek i będę na spokojnie malował
Galant szarpnie budżet: 16.06 umówiony jestem z Leszkiem na rozrząd, uszczelki, świece i kable. Potem auto jedzie do malowania, może uda się ogarnąć jeszcze raz przedni zderzak.... |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-06-2014, 19:37
|
|
|
sveno napisał/a: | Galant wrócił ze spawania. To:
wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:
|
Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10643 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-06-2014, 08:57
|
|
|
deejay napisał/a: | sveno napisał/a: | Galant wrócił ze spawania. To:
wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:
|
Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem. |
Chcesz powiedzieć że powienno być wyżej wyciete, wspawane i zacynowane jak tu na forum ktoś miał tak ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 09-06-2014, 10:08
|
|
|
sveno napisał/a: |
W sobotę wypad na Wierchomlę, po drodze mała awaria: przy wyprzedzaniu z końcówką gazu w butli przerzuciło na Pb. Zjazd na stację, tankowanie do pełna, start i co? Brak gazu! Sytuacja identyczna jak ta z przed miesiąca, przycina się któryś z elektrozaworów, sprawdziłem i obydwa dostają napięcie. Cewka pada? |
miałem Ci kiedyś napisać co miałem w Colcie, ale zjadło mi posta, a potem zapomniałem
jak masz elektrozawór zintegrowany na reduktorze (lub blisko), to można powiedzieć "ten typ tak ma"
pisać dalej, co wymyśliłem??
sveno napisał/a: |
Z przyjemności: modzimy dalej.
Miałem resztkę Motipa Vinylspray i prysnąłem plastiki na przednich słupkach na czarno (miałem drugi komplet który został mi z szarego wnętrza) tak na próbę, żeby zobaczyć jak będzie wyglądało czarne wnętrze. Mi się podoba, luba zaakceptowała więc zaraz zamawiam 3 puszki Motipa i na czarno pójdzie podsufitka i reszta plastików wewnątrz od linii okien w górę ale to jak oddam auto do malowania, wypruję środek i będę na spokojnie malował |
przy jasnej skórze będzie miodzio |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 09-06-2014, 10:25
|
|
|
tomek84 napisał/a: | miałem Ci kiedyś napisać co miałem w Colcie, ale zjadło mi posta, a potem zapomniałem
jak masz elektrozawór zintegrowany na reduktorze (lub blisko), to można powiedzieć "ten typ tak ma"
pisać dalej, co wymyśliłem?? | no właśnie, miałeś napisać dawaj.
Co do reperaturek, to było wycięte do zdrowej blachy, zabezpieczone jest kitem czy czymś w tym rodzaju, mam nadzieję, że będzie dobrze. Jak wytrzyma 5 lat będę zadowolony. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2014, 10:56
|
|
|
sveno napisał/a: | Jak wytrzyma 5 lat będę zadowolony. |
Zależy zapewne co masz na myśli mówiąc "wytrzyma" |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10643 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-06-2014, 14:43
|
|
|
tomek84 napisał/a: | deejay napisał/a: | sveno napisał/a: | Galant wrócił ze spawania. To:
wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:
|
Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem. |
to samo miałem pisać
u mnie w sedanie 4 lata młodszym, ruda była na zewnątrz mniej widoczna, a jednak cięte było dużo wyżej |
A jak sie robi fachowo... wycina starę i dopasowuje nowe..... czy docina się nowe i do niego pozniej wycina w samochodzie?
CZt blachy idą na zakłądkę? czy na styk i spaw ciągły? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 09-06-2014, 14:52
|
|
|
Cytat: | no właśnie, miałeś napisać dawaj. |
miałem tak w Colcisławie niedługo po montażu gazu, tzn. gdzieś w marcu
rano palił normalnie, po południu jadąc z pracy tak samo, wieczorem jak gdzieś jechałem też normalnie
problem pojawił się raz jak w drodze do domu stanąłem pod sklepem, nie przełączał na LPG
podjechałem do gazowanika, wymienili mi coś (trzpień) w elektrozaworze twierdząc, że to typowa usterka w tym reduktorze, ale mają to opanowane (ten trzpień puchnie)
ten trzpień właśnie zamyka i otwiera dopływ gazu
na następny dzień problem wrócił, ale na zimnym zawsze przełączał na LPG, jedynie jak był już zagrzany to robił problem
więc znowu wizyta u gazownika i znowu wymiana, wyjeżdżając spod zakłądu niestety znowu to samo i tak krążyłem kilka razy, aż w końcu wymienili mi cały elektrozawór
i teraz mój wniosek jest taki (nie wiem z czego ten trzpień jest zrobiony, ale puchnie chyba właśnie od temperatury) - dalszy wniosek jest taki, że jest to wadliwa konstrukcja i głupi pomysł umieszczenia elektrozaworu w reduktorze (ja mam Tomasetto Alaska)
u mnie od czasu wymiany całego eketrozaworu - spokój |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
|
|