Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 z 2002r Bielsk P
Autor Wiadomość
ulferus 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-07-2014, 11:11   [EAx 97-04] Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 z 2002r Bielsk P

Witam!

Znowu ja :)

Wykwitło dzisiaj ogłoszenie z galancikiem w roli głównej.

Ktoś może coś więcej mi o nim powiedzieć? W weekend się wybieram i nie chciałbym jechać na darmo...

Galant Bielsk Podlaski

Kod:
Witam

Jestem zmuszony do sprzedania z cięzkim sercem moje oczko w głowie Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 z 2002r

Auto zostało sprowadzone pół roku temu z Niemiec dla własnego użytku.
Dla tego tego też auto w Polsce przeszło kapitalny serwis w który wchodziło wymiana olejii i filtrów silnika jak i filtr kabinowy , wymiana kompletnego rozrządu ( Sprzedający zapewniał że był wymieniony ale z doświadczenia i nawyku po sprowadzeniu auta odrazu to zrobiłem a niestety okazało się prawdą że był wymieniany bo zdjeliśmy praktycznie nowy pasek i jak i pompe wody) , przy okazji robienia rozrządu zuważono delikatny przeciek na uszczelce pod klawiaturą - została założona nowa, wymieniono również cztery amortyzatory i sprężyny z przodu, przy wiemianie amorów mechanik stwierdził mały luz w drązkach więc też zostały wymienione obydwa , tradycyjna przyczyna pływania tyłu galanta na dziurach u mnie okazała sie uszkodzonymi łożyskami przy czym zostały wymienione piasty na nowe. Wymienione zostały również przednie klocki hamulcowe Wszystko to było robione w maju tego roku dla nie dowiarków posiadam większość tych starych części do wglądu , zostało do wymiany olej w skrzyni biegów i filtr wewnętrzny skrzyni - nie zdązyłem tego zrobić ale olej jak i filtr mam zakupiony dorzucam do auta.
Zmora tego modelu- Nadkola przy zakupie były nie naruszone i nigdy nie robione jednak po paru miesiącach wyszedł malutki burchela a że ktoś tak miły zrobił ryse kluczem na błotniku zostało one porządnie zakonserwowane nadkole i pomalowane.

Cały serwis nie był spowodowany awariami bo napewno jeszcze przez dłuższy czas by posłużył ale nie spodziewałem się tak szybkiej potrzeby sprzedaży i włożyłem w to dużo serca i pieniędzy .

Galant został ozdobiony pieknymi nowymi Felgami o wartości ponad 2000zł

Tradycyjne pytanie Czemu sprzedaje Auto kiedy jest wszystko zrobione.
Odrazu odpowiadam: przychodzi moment w życiu zakładania rodziny i są ważniejsze wydatki typu ślub wesele...

Zapraszam na jazdę próbną , auto mimo 12 lat może nie jest idealne ale napewno warte uwagi .

Cena podlega rozważnej negocjacji przy oględzinach.

Ostatnie zdj zrobione króko po zakupie na starch felgach spreżynach i amorach przednich.
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 24-07-2014, 11:19   

Szpara między maską a grillem jest nienaturalna ale trzeba by było to zobaczyć na żywca.

Ten opis mnie rozbroił, gość pół roku temu temu sprowadził auto, położył mnóstwo kasy i raptem teraz zakłada rodzinę i musi sprzedać. Jak dla mnie trochę naciągana historia ale kto wie...
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10668
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-07-2014, 11:21   

Fajne ogłoszenie i dobra cena jak za 2002rok.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
ulferus 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-07-2014, 12:14   

dzwoniłem rozmawiałem.

Ponoć samochodzik nalezy do któregoś z forumowiczy.

Czego się dowiedziałem:
Dach malowany - po gradobiciu(jeszcze w niemczech)
jutro idze do lakiernika poprawiac klapę bagaznika bo też są lekkie wgniotki(będe miał foto)
maska wymieniana(dlatego szparka lekka)

przebieg jak sprowadzał z z niemiec 140 tysi.

przyszły tydzien się umówiłem na oglądanie -
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2014, 20:02   

Ciekawe na co zamienniona ta maska, raz widziałem zamiennik i szczerze przyznam, że pasowała o wiele lepiej niz to co widać na zdjęciu, główna wada zamiennej maski było jej usztywnienie - strasznie kiepskie. Ktos użytkownikowi zrobił na złośc pasując taką maskę do auta
Poproś o więcej zdjęc newralgicznych punktów, kielichy, nadkola, spody drzwi, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ulferus 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-07-2014, 20:10   

robertdg napisał/a:
Ciekawe na co zamienniona ta maska, raz widziałem zamiennik i szczerze przyznam, że pasowała o wiele lepiej niz to co widać na zdjęciu, główna wada zamiennej maski było jej usztywnienie - strasznie kiepskie. Ktos użytkownikowi zrobił na złośc pasując taką maskę do auta
Poproś o więcej zdjęc newralgicznych punktów, kielichy, nadkola, spody drzwi, etc


mam podobnie w mojej Carismie ... ale u mnie chyba się od temperatury odkształciła bo coś mi się dzieje z chłodnicą + wiatrak przez pewien czas nie działał(awaria bezpieczników)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2014, 20:13   

Nie zgodze się i podrzuce zdjęciem profilowym auta uzytkownika cichy_86

Zadna oryginalna maska nie bedzie tak odstawac jeżeli jest prawidłowo spasowana a nie była wczesniej przedmiotem wypadku, naprawy blacharskiej, szarpana za krawędź przy zamkniętym zamku, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-07-2014, 20:42   

Na tamtym zdjęciu z ogłoszenia, raczej grill jest źle spasowany, górna krawędź opuszczona w stosunku to krawędzi lamp. Coś jakby górne mocowania grilla nie zapięte, albo "crash panel" (ten panel do którego mocowane są klipsy z grilla i lamp) pogięty.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
ulferus 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-07-2014, 20:47   

jak podjadę to się przyjrzę
bo powiem szczerze że zaczałem się zastanawiać :)

hmmm trzeba bedzie dobrze się przyjrzeć :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2014, 20:59   

swinks_UK napisał/a:
Na tamtym zdjęciu z ogłoszenia, raczej grill jest źle spasowany, górna krawędź opuszczona w stosunku to krawędzi lamp. Coś jakby górne mocowania grilla nie zapięte, albo "crash panel" (ten panel do którego mocowane są klipsy z grilla i lamp) pogięty.
Nie bardzo, zwróć uwagę, że krzywa maski odchodzi juz w około połowie szerokości reflektora, grill w wiekszości trzyma się na otworach zintegrowanych z podstawa reflektorów, osobiście stawiam na bublowata maske
Dodatkowo zauważyłem także pasowanie zderzaka po prawej stronie (stronie pasażera) wraz z błotnikiem cos nie licuje, no i jedna żarówka od podswietlenia tablicy cos nie jarzy :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ulferus 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-07-2014, 21:02   

wiem że jeden błotnik/nadkole było malowane bo ktoś przerysował go... może źle spasowany ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2014, 21:17   

Będziesz na miejscu to się przekonasz, fabrycznie zderzak posiada 2 kołki ustalające i 2 otwory montazowe na śruby przy błotniku, zatem trzeba się naprwdę postarać aby to zepsuć przy montazu, no chyba, że wynika to z jakiejś wcześniejszej naprawy blacharskiej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ulferus 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 78
Skąd: Wawa
Wysłany: 24-07-2014, 21:58   

robertdg napisał/a:
Będziesz na miejscu to się przekonasz, fabrycznie zderzak posiada 2 kołki ustalające i 2 otwory montazowe na śruby przy błotniku, zatem trzeba się naprwdę postarać aby to zepsuć przy montazu, no chyba, że wynika to z jakiejś wcześniejszej naprawy blacharskiej



dokładnie będe na miejscu obejrze konkretnie.
ewentualnie mam 2giego na oku od forumowicza szwajcar 107 tysi przebiegu jakies 18k zł z opłatami :P
 
 
cichy_86 
Forumowicz


Auto: Shark Gray
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 63
Skąd: Elbląg
Wysłany: 24-07-2014, 22:02   

krzywy jest przód i tyle :D
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10668
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-07-2014, 07:30   

cichy_86 napisał/a:
krzywy jest przód i tyle :D

Ale może choć prosto jedzie:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.