| [EAxx] Komputer pokładowy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-07-2014, 21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tresorex napisał/a: |  	  | Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku.. | 
 Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp  będzie różnica napięć zawsze są straty
 |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tws   Forumowicz
 
 Auto: a4
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 29 Maj 2011
 Posty: 255
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-07-2014, 14:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | milo napisał/a: |  	  |  	  | tresorex napisał/a: |  	  | Wygląda jakby mierzył na + i - od akumulatora bo w tle widać błotnik auta od strony aku.. | 
 Jeżeli tak jest to przy akumulatorze a w wiązce w środku przy ukp  będzie różnica napięć zawsze są straty
 | 
 
 Właśnie dlatego w UKP jest możliwość kalibracji napięcia i ustawienia offsetu (czasem różnica może wynieść nawet 0,5V).
 
 @Wrex zimny lut rozłączałby całe zasilanie (restart modułu), a nie powodował niższe napięcie.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łysy88   Mitsumaniak
 Pasjonata
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 10 Kwi 2013
 Posty: 592
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2014, 14:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy pinout ECU dla Galanta 2.5 zmianiał się po ostatnim lifcie? Bo wnioskuje że nie ale wolę dopytać zanim zacznę lutować... |  
				| _________________ Jest:
 Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
 
 Był:
 Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
 Mitsubishi Colt CA4A 1995
 Mitsubishi Colt CA4A 1994
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2014, 16:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zmienił się |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łysy88   Mitsumaniak
 Pasjonata
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 10 Kwi 2013
 Posty: 592
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2014, 16:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Szukam i szukam w manualu, a konkretnie w suplemencie i nie mogę znaleźć... Jakaś podpowiedź? |  
				| _________________ Jest:
 Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
 
 Był:
 Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
 Mitsubishi Colt CA4A 1995
 Mitsubishi Colt CA4A 1994
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2014, 17:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | suplement 2001 rok manual 13.pdf strona 185 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łysy88   Mitsumaniak
 Pasjonata
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 10 Kwi 2013
 Posty: 592
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2014, 18:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak ktoś ślepy to już nic nie pomoże  Dzięki , już wydrukowałem   
 [ Dodano: 01-08-2014, 00:13 ]
 Jako że przygotowywałem się na rano do montażu UKP a lubie mieć wszystko przygotowane to zrobiłem małą rozpiskę - zaczerpnięte z instrukcji UKP oraz manuala Galanta po ostatnim lifcie dla 2.5. W tym  założeniu pod ADC1 i ADC2 mają iść obydwie sondy przednie bo zdaje się że one są najważniejsze. LPG nie podłączam ale opisałem, do tego podłączone powiadomienie o nie zapalonych światłach. Nie opisuje kolorów kabli przy zegarku bo mogą być inne a sprawdzić zwykłą żarówką samochodową można lub miernikiem.
 
 Czujników temp też nie podłączam (przynajmniej na razie) ale tu trzeba spojrzeć na kolejność podłączeń w instrukcję UKP żeby nie spalić.
 
 Mam nadzieje że komuś kiedyś może pomoże chociaż trochę to rozgryźć szybciej, można sobie tą jedną stronę wydrukować i zabrać do auta - nie trzeba brać instrukcji UKP i PINOUTu ECU.
 
 Jak gdzieś jest jakiś błąd to powiedzcie, poprawię, choć jutro sam się przekonam wszystko montując.
 
 
  |  
				| _________________ Jest:
 Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
 
 Był:
 Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
 Mitsubishi Colt CA4A 1995
 Mitsubishi Colt CA4A 1994
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Juiceman   Mitsumaniak
 Murgrabia Juice
 
  
 Auto: Galant Wagon 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 66 razy
 Dołączył: 07 Maj 2006
 Posty: 8681
 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-08-2014, 12:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | tws zyje? ma ktos namiary na Niego? |  
				| _________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 ***********************************
 
 Galant Kombi 2.5 V6
 Carisma EXE 1.8 GDI
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łysy88   Mitsumaniak
 Pasjonata
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 10 Kwi 2013
 Posty: 592
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-08-2014, 16:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | 796-308-358 numer ze strony Telwisu. |  
				| _________________ Jest:
 Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
 
 Był:
 Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
 Mitsubishi Colt CA4A 1995
 Mitsubishi Colt CA4A 1994
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Juiceman   Mitsumaniak
 Murgrabia Juice
 
  
 Auto: Galant Wagon 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 66 razy
 Dołączył: 07 Maj 2006
 Posty: 8681
 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-08-2014, 19:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Warto brać ten Zestaw peryferiów do UKP czy do gala jest to zbędne ;>? |  
				| _________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 ***********************************
 
 Galant Kombi 2.5 V6
 Carisma EXE 1.8 GDI
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łysy88   Mitsumaniak
 Pasjonata
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 10 Kwi 2013
 Posty: 592
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-08-2014, 20:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ten zestaw dostajesz jak kupujesz zwykły komplet UKP. Ten z akcesoriów to taki jakby dodatkowy - jak np przekładasz do innego auta - choć ja wykorzystałem stare peryferia. |  
				| _________________ Jest:
 Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
 
 Był:
 Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
 Mitsubishi Colt CA4A 1995
 Mitsubishi Colt CA4A 1994
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mar111cin   Forumowicz
 
 Auto: galant 2.5 V6 '03
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 30 Paź 2008
 Posty: 982
 Skąd: FSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-08-2014, 20:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ostatnio TWS trochę męczyłem - zrobił bajer przydatny w motocyklu - i z tego co mówił to jest na urlopie aktualnie, chyba do połowy sierpnia. |  
				| _________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat  +VSI Prins
 witaj Gość
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Juiceman   Mitsumaniak
 Murgrabia Juice
 
  
 Auto: Galant Wagon 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 66 razy
 Dołączył: 07 Maj 2006
 Posty: 8681
 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-08-2014, 17:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podziękować Panowie za info   |  
				| _________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 ***********************************
 
 Galant Kombi 2.5 V6
 Carisma EXE 1.8 GDI
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łysy88   Mitsumaniak
 Pasjonata
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 10 Kwi 2013
 Posty: 592
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-08-2014, 21:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pytanie Panowie, zaczynam kalibrację stałej wtrysku w 2.5 V6, czy mógłby mi ktoś podać przybliżoną wartość od której zacząć kalibrację? |  
				| _________________ Jest:
 Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
 
 Był:
 Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
 Mitsubishi Colt CA4A 1995
 Mitsubishi Colt CA4A 1994
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sveno   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant V6 Avance SE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 58 razy
 Dołączył: 19 Paź 2010
 Posty: 5141
 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-08-2014, 22:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Łysy88, PB 0,00415l/s i to jest bardzo dokładnie i nie powinieneś mieć inaczej. LPG różnie, od 480 w górę, ja mam aż 605 albo 608, ale z tym nigdy nie będzie idealnie.
 |  
				| _________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
   Gość --->"Rekińczyk"<---
 "spotykając innego uzytkownika Gala to tak
 jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
 i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |