Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
22-11-2007, 15:14
[4G18] Nierówna praca silnika na luzie
Autor Wiadomość
arti32 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 1.6 2006/2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 06-08-2014, 09:57   Silniczek krokowy / przepustnica / pomocy

Witam
Zacznę od tego że od od paru tygodni zaczęły mi falować lekko obroty, przy odpalaniu na zimnym rosły do ok 1500-2000tys obrotów, po rozgrzaniu silnika było lepiej zdarzalo to się sporadycznie pod światłami, przy wysprzęglaniu. Na pewno na to miała wpływ załaczona klimatyzacja, powodowała wachnięcia obrotami i wzrost i zatrzymanie np.1500.
W sobotę odstawiłem do mechaniora/elektryka, mówił że przeczyścił przepustnice i krokowiec jakimś wynalazkiem do tego ale bez ściągania, krokowca nie wyciągał bo mowi ze śroby zardzewiałe i bał się że urwie. Po tym zabiego wyskoczył mu check sprawdził kompem/ coś nt. biegu jałowego i obrotów, twierdzi że to krokowiec dogorywa. Wykasował check i powiedział zęby jeździć moze sie poprawi, faktycznie jak odbierałem samochód na początku myślałem ze jest lepiej, ale po 2 km uświadomiłem sobie że nie jest. Mechanior zaproponował szukanie nowej przepustnicy jak się nie poprawi, nie poprawiło się, wręcz jest gorzej, wczoraj wyskoczył mi check a obroty dochodzą do 2000 tyś i się utrzymują na zimnym, a jak się rozgrzeje latają sobie jak stoję na skrzyżowaniu między 1000 a 1600.
Dodam że mowa o lancerze 1.6 2006 rok, wcześniej nie miałem problemu z obrotami, napewno więcej pali, takie same objawy na benzynie i gazie.
Czy macie jakieś namiary kto mógłby ogarnąć temat, warsztat, ktoś z forum? Ktoś wcześniej pisał o Bartku od przepustnic, macie namiary na niego?
Bo nie wiem czy tak ufać mechaniorowi i od razu kupować przepustnice z krokowcem na allegro do lancera, czy można gdzieś samego krokowca. A może to jakiś czujnik padł który nie wskazał komp na diagnostyce. Może czyszczenie krokowca dokładne by pomogło? Jak sobie poradziliście z tym problemem? Nie chce jeździć po okolicznych 10 mechaniorach z przypadku a każdy bedzie rzekomo czyścił wlewajc przez filtr wd-40 i mówł że czysta a obrotów sie nauczy... Mogę podjechać dalej aby do kogoś kto zna temat w tym aucie
Z góry dziekuję

[ Dodano: 06-08-2014, 10:09 ]
Dodam że ja nie mam sprzętu i sam nie podejmę się czyszczenia przepustnicy i krokowca
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 06-08-2014, 10:47   

Temat istnieje od dawna.... Po co nowy? :roll:
 
 
arti32 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 1.6 2006/2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 06-08-2014, 11:00   

Sorry za stworzenie nowego tematu, widziałem że przepustnica / krokowiec / obroty to bolączka lancerów, nie wiedziałem pod który się podpiąć, a dodatkowo przyprawiła minie o ból głowy cena silniczka krokowego w intercarsie jak rano zadzwoniłem..
Dzięki za skierowanie na włąściwe tory dla admina
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 06-08-2014, 14:03   

arti32 napisał/a:
Dzięki za skierowanie na włąściwe tory dla admina

Moda :P Spoko :) Czasem jest tak, że "starzy" użytkownicy robią więcej bałaganu niż nowi :mrgreen:
Spróbuj dowiedzieć się coś od Serwisu Mitsumaników. Masz tam blisko. Zapytaj na PW np maretzky'ego. To są spece :wink:
 
 
arti32 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 1.6 2006/2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 08-08-2014, 21:47   Bez zmian po czyszczeniu

Przepustanica została wczoraj wyjęta i dokładnie przeczyszczona, silniczek krokowy wykręcony i umyty. Dzisiaj wszystko zostało umieszczone w lancerze, odłączony akumulator na noc i nauka obrotów 2razy do pełnego rozgrzania. Cały ten zbieg nic nie zmienił, nadal wariują obroty... ............... Czy silniczek krokowy wykonuje ruch zaledwie 2-3milimetry? To prawidłowe? Po wpięciu w kostke i przekręcenia stacyjki w pozycje zapłonu wysuwa się o zaledwie 2-3mm, po cofnięciu kluczyka cofa się o te 2-3mm?
Macie jakieś pomysły?

[ Dodano: 12-08-2014, 22:47 ]
Chyba wszyscy mitsumaniaki wyjechali na wakacje i nikogo nie ma na forum:(

[ Dodano: 22-08-2014, 08:16 ]
Problem rozwiązany, wymieniona przepustnica.
 
 
bazi8 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII CS0 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-01-2015, 23:42   

Witam! Mam ten sam problem z lancerem. Dziś odebrany od elektryka, po czyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego. Obroty nadal skaczą a na luzie spadają do 500 obr/min i silnik się trzęsie. Ma ktoś coś 3 mechaniorów nie pomogło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.