 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 22-11-2007, 15:14 |
[4G18] Nierówna praca silnika na luzie |
Autor |
Wiadomość |
arti32
Forumowicz
Auto: Lancer Kombi 1.6 2006/2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 38 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 06-08-2014, 09:57 Silniczek krokowy / przepustnica / pomocy
|
|
|
Witam
Zacznę od tego że od od paru tygodni zaczęły mi falować lekko obroty, przy odpalaniu na zimnym rosły do ok 1500-2000tys obrotów, po rozgrzaniu silnika było lepiej zdarzalo to się sporadycznie pod światłami, przy wysprzęglaniu. Na pewno na to miała wpływ załaczona klimatyzacja, powodowała wachnięcia obrotami i wzrost i zatrzymanie np.1500.
W sobotę odstawiłem do mechaniora/elektryka, mówił że przeczyścił przepustnice i krokowiec jakimś wynalazkiem do tego ale bez ściągania, krokowca nie wyciągał bo mowi ze śroby zardzewiałe i bał się że urwie. Po tym zabiego wyskoczył mu check sprawdził kompem/ coś nt. biegu jałowego i obrotów, twierdzi że to krokowiec dogorywa. Wykasował check i powiedział zęby jeździć moze sie poprawi, faktycznie jak odbierałem samochód na początku myślałem ze jest lepiej, ale po 2 km uświadomiłem sobie że nie jest. Mechanior zaproponował szukanie nowej przepustnicy jak się nie poprawi, nie poprawiło się, wręcz jest gorzej, wczoraj wyskoczył mi check a obroty dochodzą do 2000 tyś i się utrzymują na zimnym, a jak się rozgrzeje latają sobie jak stoję na skrzyżowaniu między 1000 a 1600.
Dodam że mowa o lancerze 1.6 2006 rok, wcześniej nie miałem problemu z obrotami, napewno więcej pali, takie same objawy na benzynie i gazie.
Czy macie jakieś namiary kto mógłby ogarnąć temat, warsztat, ktoś z forum? Ktoś wcześniej pisał o Bartku od przepustnic, macie namiary na niego?
Bo nie wiem czy tak ufać mechaniorowi i od razu kupować przepustnice z krokowcem na allegro do lancera, czy można gdzieś samego krokowca. A może to jakiś czujnik padł który nie wskazał komp na diagnostyce. Może czyszczenie krokowca dokładne by pomogło? Jak sobie poradziliście z tym problemem? Nie chce jeździć po okolicznych 10 mechaniorach z przypadku a każdy bedzie rzekomo czyścił wlewajc przez filtr wd-40 i mówł że czysta a obrotów sie nauczy... Mogę podjechać dalej aby do kogoś kto zna temat w tym aucie
Z góry dziekuję
[ Dodano: 06-08-2014, 10:09 ]
Dodam że ja nie mam sprzętu i sam nie podejmę się czyszczenia przepustnicy i krokowca |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 06-08-2014, 10:47
|
|
|
Temat istnieje od dawna.... Po co nowy? |
|
|
|
 |
arti32
Forumowicz
Auto: Lancer Kombi 1.6 2006/2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 38 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 06-08-2014, 11:00
|
|
|
Sorry za stworzenie nowego tematu, widziałem że przepustnica / krokowiec / obroty to bolączka lancerów, nie wiedziałem pod który się podpiąć, a dodatkowo przyprawiła minie o ból głowy cena silniczka krokowego w intercarsie jak rano zadzwoniłem..
Dzięki za skierowanie na włąściwe tory dla admina |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 06-08-2014, 14:03
|
|
|
arti32 napisał/a: | Dzięki za skierowanie na włąściwe tory dla admina |
Moda Spoko Czasem jest tak, że "starzy" użytkownicy robią więcej bałaganu niż nowi
Spróbuj dowiedzieć się coś od Serwisu Mitsumaników. Masz tam blisko. Zapytaj na PW np maretzky'ego. To są spece |
|
|
|
 |
arti32
Forumowicz
Auto: Lancer Kombi 1.6 2006/2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 38 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 08-08-2014, 21:47 Bez zmian po czyszczeniu
|
|
|
Przepustanica została wczoraj wyjęta i dokładnie przeczyszczona, silniczek krokowy wykręcony i umyty. Dzisiaj wszystko zostało umieszczone w lancerze, odłączony akumulator na noc i nauka obrotów 2razy do pełnego rozgrzania. Cały ten zbieg nic nie zmienił, nadal wariują obroty... ............... Czy silniczek krokowy wykonuje ruch zaledwie 2-3milimetry? To prawidłowe? Po wpięciu w kostke i przekręcenia stacyjki w pozycje zapłonu wysuwa się o zaledwie 2-3mm, po cofnięciu kluczyka cofa się o te 2-3mm?
Macie jakieś pomysły?
[ Dodano: 12-08-2014, 22:47 ]
Chyba wszyscy mitsumaniaki wyjechali na wakacje i nikogo nie ma na forum:(
[ Dodano: 22-08-2014, 08:16 ]
Problem rozwiązany, wymieniona przepustnica. |
|
|
|
 |
bazi8
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII CS0 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-01-2015, 23:42
|
|
|
Witam! Mam ten sam problem z lancerem. Dziś odebrany od elektryka, po czyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego. Obroty nadal skaczą a na luzie spadają do 500 obr/min i silnik się trzęsie. Ma ktoś coś 3 mechaniorów nie pomogło |
|
|
|
 |
|
|