Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: arekp
13-12-2006, 01:11
Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy)
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2014, 18:10   

Przekazałem, dziękuję.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 10-08-2014, 19:26   

Chłopaki Tczewiaki :) pisaliście że u was jest jakiś magik od Galów :)
mam problem z hamulcami :/
stare strasznie biły kupiłem tarcze i klocki i tu zaczęły się schody :(
okazało się że ktoś zrobił swapa na większe tarcze (z 256 na 276) zmieniłem tarcze i coś mi obciera tam były jakieś podkładki miedzy siodłami i nie wiem czy mają być czy nie ogólnie nie bardzo to ogarniam :(
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 10-08-2014, 19:38   

starwind napisał/a:
okazało się że ktoś zrobił swapa na większe tarcze (z 256 na 276)

Masz wersję SE, tarcze są fabrycznie większe.
Jakiej grubości tarcze kupiłeś? Są 24mm i 26mm.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 10-08-2014, 19:55   

24.6 mm
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 10-08-2014, 19:58   

starwind napisał/a:
chyba 24

Tarcze 26mm pasują na nasze dwutłoczkowe zaciski.
Konieczne jest podszlifowanie blaszek trzymających klocki, może powodować obcieranie.
Nie chybuj, tylko sprawdź ;)
Masz opakowanie po tarczach?

Polecam lekturę działu technicznego oraz sprawdzenie zegarem nowych tarcz po założeniu. Maksymalna odchyłka 0,06mm, jeżeli nie to szkoda nowych tarcz.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 10-08-2014, 20:01   

sprawdziłem 24.68 zacisk dwutłoczkowy jak piszesz
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 10-08-2014, 20:04   

starwind, pomiędzy jarzmem a zwrotnicą jest tylko osłona tarczy (chyba, że jej nie masz, stąd podkładki).
Pisz tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1517&start=2970
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 10-08-2014, 20:25   

dzięki znaczy podkładki maja być :) bo nie mam osłon
czas kupić zestawy naprawcze do zacisków i zobaczyć co będzie:)
po prostu przerażają mnie te tematy po 200 stron :(

proszę moda o zrobienie porządku choć dalej przyda mi się numer namiar na tego magika z Tczewa
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 11-08-2014, 11:32   

Te "podkładki" to prawdopodobnie reszta osłon.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 04-09-2014, 15:18   

starwind sprawa jest prosta: 2 tłoczki = tarcze 276/24mm, 1 tłoczek na duże tarcze = 276/26mm
+ pomierzyć czy piasta prosta
+ wyczyścić piastę
+ przesmarować
+ sprawdzić jarzma/zaciski (czasem nadmiar smaru w jarzmie tak ciśnie na prowadnice, że klocek trze cały czas)
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 04-09-2014, 19:22   

już działa pomogło czyszczenie i wymiana tarcz z tyłu :D :P
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-09-2014, 13:30   

starwind napisał/a:
proszę moda o zrobienie porządku choć dalej przyda mi się numer namiar na tego magika z Tczewa

Magików jest dużo, ale tych co się faktycznie znają na robocie to mało:)
Ja w sprawie hamulców nie ufam mechnikom, im się nie chce czyścić i smarować, najlepiej nowe tarcze i klocki zakłądać i w drogę. Mam przykłąd na dwóch samochodach kolegów którym robiłem hamulce. W zafirze były kłopoty z tyłem przez 2 lata po każdej zimie., Jak zrobiłem regenaracje i toczenie tarcz to jest kolejne 2 lata ok, a chcieli wszytko wymieniać.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 05-09-2014, 19:51   

u mnie problem ogarniety
przód rozebrałem jeszcze raz sam wyczyściłem przesmarowałem i poskładałem
i okazało się że to obciera z tyłu :D
wymieniłem klocki i tarcze z tyłu i mam hamulce beton :D
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-09-2014, 20:45   

Ja znam dobre ASO w Leźnie :)
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
zecikk 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 31
Skąd: Swansea
Wysłany: 07-09-2014, 14:59   

no wlasnie ja nasze 15stki bym chetnie wypiaskowal i pomalował w jakis fajny kolorek :) Najchetniej w Gdyni :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.