Przesunięty przez: arekp 13-12-2006, 01:11 |
Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy) |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-2014, 18:10
|
|
|
Przekazałem, dziękuję. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 10-08-2014, 19:26
|
|
|
Chłopaki Tczewiaki pisaliście że u was jest jakiś magik od Galów
mam problem z hamulcami :/
stare strasznie biły kupiłem tarcze i klocki i tu zaczęły się schody
okazało się że ktoś zrobił swapa na większe tarcze (z 256 na 276) zmieniłem tarcze i coś mi obciera tam były jakieś podkładki miedzy siodłami i nie wiem czy mają być czy nie ogólnie nie bardzo to ogarniam |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-08-2014, 19:38
|
|
|
starwind napisał/a: | okazało się że ktoś zrobił swapa na większe tarcze (z 256 na 276) |
Masz wersję SE, tarcze są fabrycznie większe.
Jakiej grubości tarcze kupiłeś? Są 24mm i 26mm. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 10-08-2014, 19:55
|
|
|
24.6 mm |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-08-2014, 19:58
|
|
|
starwind napisał/a: | chyba 24
|
Tarcze 26mm pasują na nasze dwutłoczkowe zaciski.
Konieczne jest podszlifowanie blaszek trzymających klocki, może powodować obcieranie.
Nie chybuj, tylko sprawdź
Masz opakowanie po tarczach?
Polecam lekturę działu technicznego oraz sprawdzenie zegarem nowych tarcz po założeniu. Maksymalna odchyłka 0,06mm, jeżeli nie to szkoda nowych tarcz. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 10-08-2014, 20:01
|
|
|
sprawdziłem 24.68 zacisk dwutłoczkowy jak piszesz |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-08-2014, 20:04
|
|
|
starwind, pomiędzy jarzmem a zwrotnicą jest tylko osłona tarczy (chyba, że jej nie masz, stąd podkładki).
Pisz tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1517&start=2970 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 10-08-2014, 20:25
|
|
|
dzięki znaczy podkładki maja być bo nie mam osłon
czas kupić zestawy naprawcze do zacisków i zobaczyć co będzie:)
po prostu przerażają mnie te tematy po 200 stron
proszę moda o zrobienie porządku choć dalej przyda mi się numer namiar na tego magika z Tczewa |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 11-08-2014, 11:32
|
|
|
Te "podkładki" to prawdopodobnie reszta osłon. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 04-09-2014, 15:18
|
|
|
starwind sprawa jest prosta: 2 tłoczki = tarcze 276/24mm, 1 tłoczek na duże tarcze = 276/26mm
+ pomierzyć czy piasta prosta
+ wyczyścić piastę
+ przesmarować
+ sprawdzić jarzma/zaciski (czasem nadmiar smaru w jarzmie tak ciśnie na prowadnice, że klocek trze cały czas) |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 04-09-2014, 19:22
|
|
|
już działa pomogło czyszczenie i wymiana tarcz z tyłu |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-09-2014, 13:30
|
|
|
starwind napisał/a: | proszę moda o zrobienie porządku choć dalej przyda mi się numer namiar na tego magika z Tczewa |
Magików jest dużo, ale tych co się faktycznie znają na robocie to mało:)
Ja w sprawie hamulców nie ufam mechnikom, im się nie chce czyścić i smarować, najlepiej nowe tarcze i klocki zakłądać i w drogę. Mam przykłąd na dwóch samochodach kolegów którym robiłem hamulce. W zafirze były kłopoty z tyłem przez 2 lata po każdej zimie., Jak zrobiłem regenaracje i toczenie tarcz to jest kolejne 2 lata ok, a chcieli wszytko wymieniać. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 05-09-2014, 19:51
|
|
|
u mnie problem ogarniety
przód rozebrałem jeszcze raz sam wyczyściłem przesmarowałem i poskładałem
i okazało się że to obciera z tyłu
wymieniłem klocki i tarcze z tyłu i mam hamulce beton |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2014, 20:45
|
|
|
Ja znam dobre ASO w Leźnie |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
zecikk
Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 31 Skąd: Swansea
|
Wysłany: 07-09-2014, 14:59
|
|
|
no wlasnie ja nasze 15stki bym chetnie wypiaskowal i pomalował w jakis fajny kolorek Najchetniej w Gdyni |
|
|
|
 |
|