 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS ALL] Montaż dodatkowego gniazdka zapalniczki przedlift. |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-08-2014, 20:58 [MSS ALL] Montaż dodatkowego gniazdka zapalniczki przedlift.
|
|
|
Z powodu małej ilości gniazdek w moim MSS przedliftowym postanowiłem go doposażyć o dwa dodatkowe w tunelu środkowym .
Moja instalacja dodatkowych gniazdek jest podpięta do głównego gniazdka zapalniczki więc nie polecam podpinanie: CB, lodówki i jeszcze jakiegoś prądożernego urządzenia typu zapalniczka, bo może nie wytrzymać instalacja lub bezpiecznik. Jeśli chcecie zasilać urządzenia prądożerne pociągnijcie kabel bezpośrednio z aku z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci bezpiecznika.
U siebie będę podpinał kamerkę i navi co dużo prądu nie szarpie .
Potrzebne rzeczy do modyfikacji:
-śrubokręt krzyżakowy
-grzechotka z nasadką 10mm
-dwa gniazdka bryzgoszczelne lub inne
-przewód linka 2x1,0mm² lub grubszy około 2mb (należy zastosować porządny przewód a nie jakiś tani głośnikowy)
-izolacja
-koszulki termokurczliwe
-kombinerki
-kostka połączeniowa
-wsuwki motoryzacyjne
-lutownica, cyna, kalafonia
-trytytki z uchwytami z taśmą dwustronną
-wkrętarka lub wiertarka
-wiertło + rozwiertak stożkowy
Pierwszą czynnością jest demontaż schowka pasażera + tego pod zapalniczką i wyjęcie popielniczki.
Następnie odkręcamy śrubokrętem wkręty zaznaczone na fotce poniżej nr. 1.
Kolejną czynnością jest odkręcenie nasadką 10mm dwóch wkrętów oznaczonych nr. 2.
Foto1
Następnie podważamy dolną część środkowej konsoli (półka na dokumenty pod panelem nawiewów) tak aby dwa dolne zaczepy wyskoczyły.
Teraz najgorsza część, musimy wyciągnąć cały panel z trzech lub czterech zaczepów.
Najlepiej zrobić to w dwie osoby.
Na fotce poniżej zaznaczyłem gdzie są zaczepy, tylko nie pamiętam czy miałem ten najbardziej z lewej strony na dole .
Foto11
Po wyjęciu z zaczepów musimy odpiąć to co na fotce poniżej przed wyciągnięciem całego panelu.
Foto3
Oczywiście zapalniczka posiada kostkę a nie gołe przewody jak na zdjęciu.
Przewody trzymają się dodatkowo na spince którą zdejmujemy aby mieć więcej przewodu na wierzchu.
Następnie dolutowujemy dodatkowy przewód, zabezpieczamy koszulką + izolacją i puszczamy go w dół tak aby doszedł do tunelu środkowego.
Ja zastosowałem kostkę tak aby przy potrzebie zdjęcia tunelu nie odpinać dodatkowych gniazdek.
Foto4
Po tej czynności możemy już założyć panel Foto11 co jest bardzo upierdliwe, nic nie chce wejść na swoje miejsce.
Kolejną czynnością jest demontaż tunelu środkowego.
Na fotce poniżej miejsca gdzie znajdziemy wkręty na śrubokręt krzyżakowy oznaczone nr. 1.
Foto2
Po wyjęciu tunelu z auta robimy dziurki i mocujemy instalację.
Foto5
Foto6
Foto7
Foto8
Foto9
Zakładamy i dokręcamy tunel środkowy, łączymy kostki i mamy taki efekt jak poniżej .
Foto10
Dla spostrzegawczych i dociekliwych to żółte to pochłaniacz wilgoci.
Oczywiście całą modyfikację robicie na swoją odpowiedzialność.
Pozdrawiam i miłego dłubania . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|
|