Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ0 1.3] Jak najszybciej spuścić paliwo?
Autor Wiadomość
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 24-09-2014, 12:16   [CJ0 1.3] Jak najszybciej spuścić paliwo?

Prawdopodobnie w baku siedzi trochę syfu, potrzebuje spuścić paliwo do zero. Jak to zrobić najszybciej/najprościej?
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-09-2014, 12:31   

W zbiorniku masz korek od spodu :)
_________________


 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 26-09-2014, 10:57   

chyba jednak nie ma korka, bo szukalem i nie znalazlem. Pomysły z użyciem pompy odpadają, bo nie chce jej zabić syfem
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-09-2014, 11:36   

Kiedyś widziałem zbiornik od CJ i był identyczny z tym z CA... Poszukałem nawet fotek na allegro...
Zbiornik z CA ma korek na brzegu od spodu

A w CJ jest identyczny kształtem zbiornik ale nie ma już korka, jedynie miejsce na korek zostało! :shock:


Więc przepraszam za zamieszanie :)
_________________


 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-09-2014, 09:09   

tresorex napisał/a:
nie ma już korka, jedynie miejsce na korek zostało!
Koszty panie, koszty.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 28-09-2014, 10:33   

spuściłem już, ale się narobiłem cały dzień... Odkręciłem cały bak, odkręciłem pompę, pościągałem wszystkie przewody, wtyczki i jakoś udało się wyciągnąć zbiornik. Wszystko oczywiście bez kanału na lewarku... Nie polecam niecierpliwym. Ale opłacało się - okazało się, że w zbiorniku jest kupa syfu, na dnie normalnie wyciągałem garstkę jakiegoś piachu. Wskaźnik paliwa pokazywał prawie pusty bak, a tam było jeszcze ponad 15l paliwa - oczywiście zasyfione. Przepłukałem go jakoś (dobrze by było mieć Karchera do tej czynności, niestety ja nie miałem) i najgorsze było składanie. Niestety urwałem jeden gwint od pompy... Szło dość lekko, ale okazało się, że za mocno dokręciłem. Nie ma już chyba ratunku na to oprócz wymiany zbiornika, chyba, że wiercenie. Na razie tak zostanie, najwyżej nie będę lał do pełna, jak będę miał czas to pokombinuję z wywierceniem otworu na śrubę w miejsce gwintu. Do tego czyściłem wtryski - otwierałem wtryskiwacze i przepuszczałem przez nie naftę (trzeba podłączyć aku pod wtryskiwacz), później przedmuchałem. Jeśli ktoś będzie chciał robić to samo to uwaga - nie popełnijcie tego błędu co ja: wyciągnąłem tylko wtryski, a listwę zostawiłem, wtryski wyczyściłem elegancko, a okazało się, że w listwie siedzi mnóstwo syfu i wtryski przez chwilę chodziły dobrze, ale zaraz znowu się zasyfiły. Wyczyściłem później jeszcze raz wtryski i listwę i silniczek chodzi jak pszczółka - zmiany są nieporównywalne.
Ostatnio zmieniony przez mkm 28-09-2014, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 09-11-2014, 20:48   

Sprawdz jeszcze rure wlewu paliwa. Przerabialem to samo w zeszlym roku. Rura byla przerdzewiala i z kazdym tankowaniem wlewalem syf do baku. Nie chce byc zlym wrozbita, ale jesli u ciebie bedzie to samo to za jakis czas bedziesz mial powtorke z rozrywki i znowu bedziesz zbiornik czyscil.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.