Auto traci moc powyżej 130k/h |
Autor |
Wiadomość |
gst
Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-10-2014, 18:57 Auto traci moc powyżej 130k/h
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem, z Pajero Sport 2003 rok, 2.5 TD
Przy prędkości ok. 130km/h auto traci moc, włącza się tak jakby blokada prędkości. Zapala się kontrolka silnika. Wciskam gaz ale auto tylko zwalnia na prędkości. Przy ok 80/90km/h ciągnie normalnie. Kontrolka gaśnie po chwilowym wystudzeniu silnika i jego restarcie.
Co to może być? Proszę o poradę, to strasznie irytujące, raz mi się zdarzyło na wyprzedzaniu i nie było kolorowo. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2309 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-10-2014, 21:56
|
|
|
Trzeba podpiąć pod komputer, i sprawdzić co to za błąd. W tej chwili jest to niestety wróżenie z fusów. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
gst
Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-10-2014, 04:38
|
|
|
apg2312 napisał/a: | Trzeba podpiąć pod komputer, i sprawdzić co to za błąd. W tej chwili jest to niestety wróżenie z fusów. |
Ale jak pojadę podpiąć auto pod komputer bez wcześniejszego przekroczenia 130km/h to kontrolka się nie zaświeci, czyli komputer może nie wykryć błędu zgadza się?
Drugie pytanie, czy ktoś wie, gdzie w Lublinie jest taka diagnostyka? Zapewne w oficjalnym salonie/serwisie Mitsubishi ale czy jeszcze gdzieś, nieoficjalnie? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-10-2014, 06:28
|
|
|
Skoro check się zapala to błąd będzie zapisany w pamięci komputera .
gst napisał/a: | Drugie pytanie, czy ktoś wie, gdzie w Lublinie jest taka diagnostyka? |
Spytaj w dziale regionalnym:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=59 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
gst
Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-12-2014, 04:45
|
|
|
Byłem na teście, bo przy okazji kasowałem błędy z ABSu i nic nie wykryło, więc chyba trzeba jednak się najpierw rozpędzić do 130km/h i tam podjechać, co jest ciężkie do wykonania, bo punkt ten jest w mieście, na jednym z osiedli mieszkaniowych. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2014, 11:20
|
|
|
Błąd jest zapisany w pamięci sterownika.
Podjedź na skanowanie MUTem do ASO i bedziesz wiedział w czym problem. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
gst
Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-08-2016, 09:00
|
|
|
Dobra, wracam do tematu:
Błąd 49 - zbyt wysokie ciśnienie doładowania.
Co ciekawe, ostatnio robi się to głównie podczas podjazdu pod strome góry, na 4 lub 5 biegu, gdy mocno wciska się "gaz". |
|
|
|
 |
kubaeso
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 144 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 20-08-2016, 12:20
|
|
|
kolego albo masz uszkodzony czujnik cisnienia doladowania albo zaciela sie kierownica turbiny tylko nie wiem czy pajero mialo turbo ze zmienna geometria.to juz musza koledzy sie wypowiedziec bardziej obcykani;) |
|
|
|
 |
gst
Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-08-2016, 16:35
|
|
|
kubaeso napisał/a: | kolego albo masz uszkodzony czujnik cisnienia doladowania albo zaciela sie kierownica turbiny tylko nie wiem czy pajero mialo turbo ze zmienna geometria.to juz musza koledzy sie wypowiedziec bardziej obcykani;) |
Tak tam jest turbo ze zmienną geometrią |
|
|
|
 |
mrbooss
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2013 Posty: 2 Skąd: lubaczow
|
Wysłany: 28-03-2017, 21:53
|
|
|
Witam,
mam ten sam problem, auto traci moc. Zazwyczaj jest to z przyczepką. Wywala kontrolkę, zatrzymuje się na chwile i odpalam znowu i jadę dalej, czasem zaświeci się po kilku kilometrach czasem po chwili.
Po podłączeniu do komputera pokazuje błędy:
12 doładowanie SNSR
49 za duże BOOST
52 NIEPRZERW. CIŚNIENIE VGT
51 CZUJNIK POŁOżENIA EGR
Co moze być przyczyna turno jest świeżo po regeneracji |
|
|
|
 |
carsontaxi
Nowy Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: 29-03-2017, 12:36
|
|
|
niewiem czy tam jest egr ale mialem taki sam problem w innym dieslu i wyczyscilem egr i jest narazie ok . |
|
|
|
 |
Sir Stanczyk
Forumowicz

Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 186 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 30-03-2017, 10:11
|
|
|
Jest tam egr, taki mały z tyłu silnika
I tak, lubi się przetykać i wtedy jakiś głupi błąd wywala. |
_________________ Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne
Teraz powrót do Mitsubishi
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v |
|
|
|
 |
pajerosport
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2017 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-08-2017, 16:27
|
|
|
Mam identyczny problem jak koledzy wyżej. Po zapaleniu kontrolki auto wpada w tryb bez turbiny czyli ma ok. 40% mocy i to chyba ona stwarza ten cały problem.
Jak ktoś znajdzie rozwiązanie problemu to proszę tutaj wszystko opisać. |
|
|
|
 |
Azz
Forumowicz
Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sie 2017 Posty: 64 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 29-08-2017, 22:19
|
|
|
Miałem podobnie, wymiana zaworów na klawiaturze rozwiązała problem - czarny i brązowy. Na kompie widniał wtedy błąd 49. |
_________________ PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07 |
|
|
|
 |
|