Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT 94/SL - reaktywacja
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-10-2014, 19:11   

O fajne te tarcze 313x30mm. Nie takie drogie po 500zł/szt już są tarcze. Zmierz rozstaw koniecznie. A co do mocowania to bez jarzma są montowane? Poproszę o jakąś dokumentację montażu. A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT?
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-10-2014, 19:16   

krzychu, 3 zdjęcie jak już są pomalowane, widać otwory na sruby. Rozmiar tarcz zacny :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 22-10-2014, 22:50   

krzychu napisał/a:
O fajne te tarcze 313x30mm. Nie takie drogie po 500zł/szt już są tarcze. Zmierz rozstaw koniecznie. A co do mocowania to bez jarzma są montowane? Poproszę o jakąś dokumentację montażu. A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT?


Masz rację są po 500zł , pasowały by mi tarcze Black Diamond Combi :twisted: a te już stoją po 1.2k trochę to jest ale zobaczymy , dokumentacja foto montażu będzie za jakiś czas a co do całej piasty też o tym myślałem tylko za duże koszty a tak jedynie adapter i po sprawie .

Jeszcze w przyszłości planuje swap tylnych hebelków ale to za jakiś czas bo w kolejce czeka sportowy kolektor . :wink:
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-10-2014, 20:44   

pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 24-10-2014, 00:16   

Marcino napisał/a:
pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach?


Nie pierwszy robię takiego swapa i pompa daje radę .
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 24-10-2014, 15:50   

Też kupiłem zestaw do swapu hebli, co prawda do Sigmy, ale w tej kwestii nie robi to różnicy i kupiłem też pompę wraz serwem od VRa w bdb stanie i jest to samo co fabrycznie w Sigmie ( w SLu zapewne tak samo wygląda sytuacja)
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 01-11-2014, 15:38   

Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm).

Marcino napisał/a:
a pewnie w mniejsze flgi niż 17 nie wejdą:)

My na zimę mamy oryginalne 17". Szpara między zaciskiem a ramieniem felgi to... 3mm.

krzychu napisał/a:
A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT?

Uwierz mi, że się to nie opłaca. W razie awarii piasty/łożyska ceny części są porównywalne do tych z Galanta 2.5V6, a przy VR4 są one ~2x wyższe.

Marcino napisał/a:
pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach?

Tak. Piotr nie jest pierwszą osobą swapującą hamulce z VR4 do SLa.
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 01-11-2014, 17:52   

madź napisał/a:
Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm).


Wszystko już wiem , będzie inny adapter i po sprawie . :wink:
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 01-11-2014, 17:59   

Czyli montujesz tarcze 298? :)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-11-2014, 18:13   

piotr_bb napisał/a:
madź napisał/a:
Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm).


Wszystko już wiem , będzie inny adapter i po sprawie . :wink:


Znaczy teraz jakie masz tarcze? A swoją drogą czy w obu wersjach były zaciski 4 tłoczkowe 2 strone?
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 01-11-2014, 19:28   

Piotr ma tarczę identyczną jak w Galancie SE, tylko z pięcioma śrubami. :mrgreen: 275mm

3000GT VR4 1991-1993/ GTO 1990-1993/ GTO TT 1990-1993 przód 295mm 4 tłoczki, tył +/- 283mm 1 tłoczek
3000GT VR4 1994-1999/ GTO 1993-2001/ GTO TT 1993-2001 przód 313mm 4 tłoczki, tył 296mm 2 tłoczki

3000GT SL / 3000GT Base 275mm przód 2 tłoczki, tył 265mm 1 tłoczek
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 01-11-2014, 21:45   

Wszystko wyjaśnione wyżej teraz będą tarcze 297 mm a po zrobieniu nowego adaptera będzie tarcza 313 , chyba że do wiosny ogarnę kogoś kto zrobi mi na CNC adaptery tylko pierw muszę zrobić dokładny szablon . :wink:
Dodam tylko że tarcze 276 miały jedynie 3kgt SL na USA zaś te w EU były 297 dość dziwnie to wymyślili . :doubt:

http://www.brakeparts.pl/..._product=125690
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 02-11-2014, 10:29   

A jesteś pewien, że potrzebujesz nowych adapterów pod większe zaciski? Z tego co mi wiadomo, w VRze zwrotnice były identyczne w przedlifcie i w polifcie, więc adaptery też powinny być identyczne
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3547
Skąd: Gniezno
Wysłany: 02-11-2014, 17:07   

Jak chce zostawić zaciski z przedlifta na większe tarcze to adaptery muszą być inne.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 02-11-2014, 17:58   

A to chyba że tak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.