3000GT 94/SL - reaktywacja |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-10-2014, 19:11
|
|
|
O fajne te tarcze 313x30mm. Nie takie drogie po 500zł/szt już są tarcze. Zmierz rozstaw koniecznie. A co do mocowania to bez jarzma są montowane? Poproszę o jakąś dokumentację montażu. A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT? |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 22-10-2014, 19:16
|
|
|
krzychu, 3 zdjęcie jak już są pomalowane, widać otwory na sruby. Rozmiar tarcz zacny |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 22-10-2014, 22:50
|
|
|
krzychu napisał/a: | O fajne te tarcze 313x30mm. Nie takie drogie po 500zł/szt już są tarcze. Zmierz rozstaw koniecznie. A co do mocowania to bez jarzma są montowane? Poproszę o jakąś dokumentację montażu. A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT? |
Masz rację są po 500zł , pasowały by mi tarcze Black Diamond Combi a te już stoją po 1.2k trochę to jest ale zobaczymy , dokumentacja foto montażu będzie za jakiś czas a co do całej piasty też o tym myślałem tylko za duże koszty a tak jedynie adapter i po sprawie .
Jeszcze w przyszłości planuje swap tylnych hebelków ale to za jakiś czas bo w kolejce czeka sportowy kolektor . |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10654 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-10-2014, 20:44
|
|
|
pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2014, 15:50
|
|
|
Też kupiłem zestaw do swapu hebli, co prawda do Sigmy, ale w tej kwestii nie robi to różnicy i kupiłem też pompę wraz serwem od VRa w bdb stanie i jest to samo co fabrycznie w Sigmie ( w SLu zapewne tak samo wygląda sytuacja) |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 01-11-2014, 15:38
|
|
|
Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm).
Marcino napisał/a: | a pewnie w mniejsze flgi niż 17 nie wejdą:) |
My na zimę mamy oryginalne 17". Szpara między zaciskiem a ramieniem felgi to... 3mm.
krzychu napisał/a: | A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT? |
Uwierz mi, że się to nie opłaca. W razie awarii piasty/łożyska ceny części są porównywalne do tych z Galanta 2.5V6, a przy VR4 są one ~2x wyższe.
Marcino napisał/a: | pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach? |
Tak. Piotr nie jest pierwszą osobą swapującą hamulce z VR4 do SLa. |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 01-11-2014, 17:59
|
|
|
Czyli montujesz tarcze 298? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-11-2014, 18:13
|
|
|
piotr_bb napisał/a: | madź napisał/a: | Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm). |
Wszystko już wiem , będzie inny adapter i po sprawie . |
Znaczy teraz jakie masz tarcze? A swoją drogą czy w obu wersjach były zaciski 4 tłoczkowe 2 strone? |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 01-11-2014, 19:28
|
|
|
Piotr ma tarczę identyczną jak w Galancie SE, tylko z pięcioma śrubami. 275mm
3000GT VR4 1991-1993/ GTO 1990-1993/ GTO TT 1990-1993 przód 295mm 4 tłoczki, tył +/- 283mm 1 tłoczek
3000GT VR4 1994-1999/ GTO 1993-2001/ GTO TT 1993-2001 przód 313mm 4 tłoczki, tył 296mm 2 tłoczki
3000GT SL / 3000GT Base 275mm przód 2 tłoczki, tył 265mm 1 tłoczek |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2014, 10:29
|
|
|
A jesteś pewien, że potrzebujesz nowych adapterów pod większe zaciski? Z tego co mi wiadomo, w VRze zwrotnice były identyczne w przedlifcie i w polifcie, więc adaptery też powinny być identyczne |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3547 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-11-2014, 17:07
|
|
|
Jak chce zostawić zaciski z przedlifta na większe tarcze to adaptery muszą być inne. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2014, 17:58
|
|
|
A to chyba że tak |
|
|
|
 |
|