Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Kilka problemów z nowym nabytkiem
Autor Wiadomość
benton66 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 118
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 14-12-2014, 21:02   

Namiary na ten warsztat w Wawie znajdziesz bez problemu w necie, zadzwon, zapytaj. Części można zakupic u Japaneze, pewny sprzedawca. Namiary tez bezproblemowo dostepne w necie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2014, 23:17   

bugaj102 napisał/a:
przy tym wymienia mi ten uszczelniacz ze strony rozrządu

3 uszczelniacze. 2 na wałkach, 1 na wale korbowym.
bugaj102 napisał/a:
cieknie między skrzynia i rozrządem z obydwu stron

Czyli od strony rozrządu i od strony skrzyni biegów, tak?
No to czeka Cię trochę wydatków.
bugaj102 napisał/a:
mam zniżki do KTD na Prymasa tysiąclecia
Każdy je ma i każdemu się wydaje, że nikt nie ma lepszych.
bugaj102 napisał/a:
co najgorsze kupiłem go od znajomego
Ciągle jest Twoim znajomym?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
benton66 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 118
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 15-12-2014, 00:09   

Boże broń od takich znajomych :x Jeśli jednak silnik nie jest w totalnej rozsypce,możesz autko próbować reanimować z kimś, kto się na tym zna. Ja osobiście mam evoscana i podstawową wiedzę i udało mi się reanimować zerowym praktycznie kosztem 2 silniki GDI, nad którymi zwykli mechanicy łamali sobie głowę kilka ładnych dni bez skutku :) Głównie chodziło o regulację pompy WC i TPS
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-12-2014, 08:02   

bugaj102 napisał/a:
rozrząd kompletny kosztował mnie 315 zł i wymiana 300
Do tej ceny dolicz jeszcze napinacz hydrauliczny za około 300zł.
Jeśli chodzi o diagnostykę silnika to szukaj kogoś z forum z Evoscanem bo często mechanicy nie znają tego silnika i mogą więcej zaszkodzić niż pomóc dodatkowo naciągając na niepotrzebne koszty. Jakbyś miał możliwość zwrócić to auto temu koledze, to ja bym tak zrobił no chyba, że dostałeś je prawie gratis. Wymiana skrzyni może i miała by sens jeśli byś się przejechał dawcą przed zakupem bo można kupić taką jak się ma.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-12-2014, 10:53   

Kupiłem ją za 1500 zł miała zderzak przedni do wymiany i lewy błotnik bo był zeżarty więc wymieniłem kupiłem za 120 zł zderzak i błotnik od jakiegoś jelenia. wymieniłem oleje i filtry i teraz czekają mnie te naprawy ale czy jest sens?? Razem to jest koszt pewnie ze 4 tysiące a to już przekracza wartość samochodu. bo sprzedając ten za 2500 dokładając 4 mam samochód w dobrym stanie. Ale już chyba nie silnik GDI a zwykły 1.8 może ten 140konny

[ Dodano: 15-12-2014, 11:22 ]
Więc tak. Wiem, że zrobię źle sprzedając komuś bubla ale nie mam wyboru chce sprzedać dołożyć i kupić Carismę w lepszym stanie. Więc pytanko do was co zrobić żeby wyciszyć te popychacze praktycznie do zera żeby nie było ich słychać przy sprzedaży?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-12-2014, 12:36   

Jeśli chciałbyś zmienić na inną Carismę, to szukaj z silnikiem 1.6, w razie czego LPG zamontujesz co jest chyba najbardziej ekonomicznym wyjściem biorąc pod uwagę te auta. Silniki 1.8 inne niż GDI były montowane w tych autach tylko do 1997r. a w nowszych to tylko 1.6 lub 1.8 GDI lub diesel.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-12-2014, 13:28   

Dobra dzięki :) zadzwoniłem do serwisu. Pan powiedział mi że strasznie dużo pracy czeka ten samochód...!
 
 
piwomojepaliwo 
Forumowicz

Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 34
Skąd: Gorzow wlkp.
Wysłany: 16-12-2014, 10:56   

Znane sa przypadki. ze GDI do 300 tys bez problemu dojechalo, a nawet 400. Moc GDI i 11.6 jest nie do porownania!
_________________


Mój Miśkowaty
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2014, 11:00   

bugaj102 napisał/a:
zadzwoniłem do serwisu.

Strasznie jak strasznie. Najpierw trzeba go porządnie zdiagnozować.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2014, 19:25   

Byłem w serwisie. Do wymiany sprzęgło. Jakieś szklanki na zaworach przez to tak hałasuje. i przewody zapłonowe

[ Dodano: 16-12-2014, 19:33 ]
Czy te cewki zapłonowe muszą być takie drogie? Nie ma ich jak sprawdzić w jakim są stanie lub wymienić samą fajkę?

[ Dodano: 16-12-2014, 19:39 ]
piwomojepaliwo napisał/a:
Znane sa przypadki. ze GDI do 300 tys bez problemu dojechalo, a nawet 400. Moc GDI i 11.6 jest nie do porownania!


Mówisz, że do 300, czy też 400 tak? Ja mam 214k i mam problemy i nie wierzę, że ty też ich nie miałeś ale ludzie którzy mówią, że Carisma jest do bani a jej nie mieli to niech się zastanowią trochę bo opel jest tańszy ale nigdy nie da takiej frajdy z jazdy jak ten i nigdy nie będzie tak wdzięczny, że chcę się nim jeździć a ja się nie poddam i zainwestuję w niego a raczej nie pożałuje tego. Ciekawe czy ktoś mnie poprze i powie, że dobrze robię inwestując w coś kiedy inni sprzedali by na złom...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2014, 19:48   

Jest jeszcze coś takiego jak "korekcja licznika" więc najczęściej auta mający kilku właścicieli i jeśli też były sprowadzane z zagranicy to najprawdopodobniej zostały dotknięte takim procederem i tak naprawdę mają dużo więcej przejechane jak wskazuje liczniki inna sprawa to też dbanie o auto.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-12-2014, 20:04   

bugaj102 napisał/a:
nigdy nie da takiej frajdy z jazdy jak ten i nigdy nie będzie tak wdzięczny, że chcę się nim jeździć a ja się nie poddam i zainwestuję w niego a raczej nie pożałuje tego. Ciekawe czy ktoś mnie poprze i powie, że dobrze robię inwestując w coś kiedy inni sprzedali by na złom...

Wiesz, to, czy zainwestujesz w auto, czy nie, to już musi być Twoja samodzielna i osobista decyzja. To, że Cari to w sumie dobre auto, i jak jest zadbana odwdzięcza się z nawiązką, to fakt. Tyle tylko, że miałeś niestety pecha kupując Carismą z silnikiem GDI. Raz, że to praktycznie pierwsze silniki z wtryskiem bezpośrednim zastosowane w masowej produkcji - więc różne bolączki wieku niemowlęcego i dziecięcego występują, a dwa, że faktycznie do tego silnika musisz znaleźć dobrego mechanika, który ma o takich silnikach pojęcie.
W innym wypadku może być to niestety worek bez dna, będziesz wsadzał kasę, a skutku nie będzie.
Tutaj serio musiałbyś się zastosować do porady Hubeeerta :
Hubeeert napisał/a:
Strasznie jak strasznie. Najpierw trzeba go porządnie zdiagnozować.

A po rzetelnej diagnozie sam już byś musiał ocenić, czy warto.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2014, 20:26   

plecho1 napisał/a:
Jest jeszcze coś takiego jak "korekcja licznika" więc najczęściej auta mający kilku właścicieli i jeśli też były sprowadzane z zagranicy to najprawdopodobniej zostały dotknięte takim procederem i tak naprawdę mają dużo więcej przejechane jak wskazuje liczniki inna sprawa to też dbanie o auto.



Jestem drugim właścicielem w kraju i samochód jest krajowy nie sprowadzany. Wiem, że poprzedni właściciel ją katował. Ten warsztat jest fachowy czytałem opinię podeszli fachowo do sprawy. Co to są za szklanki na zaworach? A i wymieniłem świece zapłonowe 258 zł za komplet... Kolejne pytanie czy są same fajki do tych cewek?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2014, 20:33   

Szklanki to inaczej hydrauliczne popychacze o których wcześniej wspomniałem. O samych fajkach do tego silnika nie słyszałem.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2014, 20:34   

A ile kosztuje wymiana popychaczy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.