Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Skrzynia automatyczna wiesza się na trzecim bie
Autor Wiadomość
ADI3006 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: łódzkie
Wysłany: 23-06-2015, 20:19   [EA5A/W 2.5] Skrzynia automatyczna wiesza się na trzecim bie

Padł konwerter więc został wymieniony,wymienilem także olej na polecany przez Was Castrol transmax z, wszystko poszło gładko i wyglądało, że będzie ok lecz w jezdzie dochodzi do 3 biegu, wskakuje(chyba) w tryb awaryjny, zostaje sam 3 bieg , nie redukuje na niższe ani nie zmienia na wyższy, miga także kontrolka luzu jak juz wrzuci na 3 bieg. Jeśli zgasze auto,odpale ponownie, wszystko będzie ok do czasu aż się rozpędze i wrzuci 3 bieg.Problem objawia sie na zimnym oraz na ciepłym silniku. Skrzynia była adoptowana(reset kompa) odpowietrzana.
Jakieś pomysły?
Skrzynia przed uszkodzeniem konwertera działała super, nic się nie działo, nie było także żadnych śladów uszkodzeń na wałku na którym jest konwerter.
Czytałem kilka nawet kilkanaście tematów co do uszkodzeń skrzyń ale podobnego nie widziałem.
Ostatnio zmieniony przez robertdg 23-06-2015, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-06-2015, 21:23   

Wybłyskaj kod błędu - zworka między 1 a 4 pin złącza diagnostyki, włączasz zapłon i lampką N sterownik skrzyni będzie nadawać kod błędu - długie impulsy dziesiątki kodu, krótkie jedności
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ADI3006 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: łódzkie
Wysłany: 24-06-2015, 15:01   

2 długie i 2 krótkie błyski, czyli kod 22 tak ?

Znalazłem jakos w internecie manual i jest to :
Input shaft speed sensor system

Ktos pomoże?



EDIT:
Problem rozwiązany, delikatnie przetarty kabel i cos musiało nie łączyć. NIe wiem jak ja tego przy wkładaniu nie zauważyłem z ojcem :rolleyes:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 24-06-2015, 22:54   

ADI3006, mam identyczny problem. Który kabel w którym miejscu się przytarł?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20986
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-06-2015, 08:52   

ADI3006 napisał/a:
Znalazłem jakos w internecie manual i jest to :
Input shaft speed sensor system

Service manuals masz do ściągnięcia na forum w dziale download :wink: .
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ADI3006 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: łódzkie
Wysłany: 25-06-2015, 18:07   

sveno napisał/a:
ADI3006, mam identyczny problem. Który kabel w którym miejscu się przytarł?



Patrząc od przodu auta, był to kabel za filrem oleju, przetarł,napękł przy wtyczce,bo nie miałem tej izolacji takiej na nim, musiałem widocznie przy demontażu/montażu skrzyni o coś go zahaczyć

Bizi78 napisał/a:
ADI3006 napisał/a:
Znalazłem jakos w internecie manual i jest to :
Input shaft speed sensor system

Service manuals masz do ściągnięcia na forum w dziale download :wink: .
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447



Heh teraz będe wiedział a wcześniej po prostu w google wpisałem service manual galant ea5w i pierwsze lepsze kliknąłem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.