 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 01.2013, 150tys km, 3,2 200km, do do jakiego przebieg |
Autor |
Wiadomość |
chopinek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 25 Skąd: będzin
|
Wysłany: 20-09-2016, 20:00 Pajero 01.2013, 150tys km, 3,2 200km, do do jakiego przebieg
|
|
|
Witam, myślę nad zakupem Pajero. Interesuje mnie coś w roczniku 2013, silnik 3,2 200km.
Pytanie moje dotyczy tego jaki przebieg dla tego auta jest że tak powiem zły, na co uważać, czy przebieg około 150tyż km nie jest za duży, jak sprwują się te silniki, i automatyczne skrzynie biegów. Dziękuję za wszelkie uwagi i porady. |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 21-09-2016, 11:41
|
|
|
na część odpowiedziałem Ci w innym temacie. A teraz o przebiegu 150 kkm. Przebieg nie jest zły (sam kupowałem z podobnym) - Pajero bez problemu zrobi drugie tyle i więcej ale są pewne warunki:
1. Czy auto było regularnie serwisowane a przede wszystkim:
- wymiany oleju w silniku co 15 000 km
- wymiany oleju w automacie - w zasadzie powinny być co 30 000 km (a co 60 000 km filtr) - w większości przypadków póki auto jest serwisowane w ASO nikt go nie wymienia ale przy tym przebiegu przydałaby się choć jedna-dwie wymiany oleju aby nie okazało się że jest za późno.
2. to już prawdopodobnie czas na zmianę zbiornika - sprawdź obecność opiłków w filtrze - jeżeli nie ma to zmień zbiornik - jeżeli są to pompa do sprawdzenia i potem wymiana zbiornika.
3. Czy była robiona zbieżność (poszukaj na forum o co chodzi) - jeżeli nie to czeka Cie to po zakupie - warto zrobić aby potem się nie męczyć.
4. Rozrząd- nawet jeżeli jest OK dla świętego spokoju zaraz po zakupie przegląd oraz wymiana ślizgów i napinacza (być może będzie podpadał pod akcje serwisową)
5. Jeżeli zawieszenie jest oryginalne to możesz się zastanowić od razu nad jego wymiana i ewentualnie dostosowanie do swoich potrzeb (po prostu długo już nie pociągnie)
6. Auto nie ma prawa dymić - w końcu ma DPF i ma to wszystko być sprawne - po zakupie - Sprawdzenie wtrysków (z wyjęciem), EGR i czyszczenie dolotu.
7. jeżeli nie była robiona (co prawie jest pewne) - od razu konserwacja podwozia.
Upust za przebieg dla tego rocznika (a przebieg jest spory) musi być taki wystarczył Ci z nawiązką na pokrycie kosztów tego co napisałem powyżej.
Z drugiej strony nie wiem czy jest sens kupować auto z 2013 z takim przebiegiem czy nie lepiej wziąć z takim samym przebiegiem ale starsze np. 2010 a to dla tego ze jesteś w okresie najwyższej utraty wartości (pierwsze 5 lat). Wszytko to jest oczywiście kwestia ceny. Wiek Pajero ma małe znaczenie (w końcu III generacja nadal się mocno trzyma) - bardziej chodzi o to jak się o nie dba i serwisuje. Lepiej kasę włożyć w dobry serwis niż rocznik. |
|
|
|
 |
chopinek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 25 Skąd: będzin
|
Wysłany: 22-09-2016, 22:49
|
|
|
No dziękuję. To są przydatne porady. |
|
|
|
 |
|
|