Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze ???? |
Autor |
Wiadomość |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 17-11-2007, 12:58
|
|
|
Witam ,
TRUTIL CARI GDI mam jeszcze dla Ciebie niemiłe podejrzenie . Popychacze tak metalicznie jednak nie klepią . To może stukać sworzeń na tłoku - raz coś takiego słyszałem w GDI i było bardzo podobne co słyszałem w twoim nagraniu i co gorsze zdarza się czasami w GDI .
Mi obsłuchiwali takim stetoskopem do silników i jak coś to powinno (zakładając ,że to sworzeń ) w dolnej części bloku . |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 13:36
|
|
|
po czyszczeniu przepustnicy odlaczylem kleme i zrobilem tak jak pisaliscie do wlaczenia wentylatorow pozniej 10 min na obciazeniu cari trzyma mi obroty 2 tysiace jak to robilem
[ Dodano: 17-11-2007, 13:46 ]
carismie odjebalo trzyma obroty nawet na 3 tysiacach jak jej naciskam gas obroty podnasza sie zawieszaja sie przez wasze rady co do czyszczenia przepustnicy itd mam gozej niz mialem co robic panowie |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-11-2007, 13:58
|
|
|
Chlopie jedz do ASO i niech oni Ci wszystko zrobia/poprawia po Tobie. Taka jest moja i tylko moja rada/opinia.Wiem ze zaplacisz pare groszy ale przynajmniej bedziesz mial zdiagnozowane wszystko i bedziesz wiedzial co sie dzieje. Sam mozesz tylko sobie cos zepsuc. A silniczek GDI jest zbyt zaawansowana technologia zeby robic/naprawiac go samemu.
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 14:21
|
|
|
no zajebiscie |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-11-2007, 14:36
|
|
|
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | no *cenzura* |
to jest tylko moja opinia... Na pewno znajda sie tacy ktorzy powiedza ze wszystko tylko nie ASO, ale niech mowia co chca... i tak w ASO sa najlepsi specjalisci od GDI. W warsztatach tez sa specjalisci np. jakis pan Zdzisio, ale co z tego jak sie bedzie uczyl na swoich bledach...
To jest moje zdanie. Lepiej zaplacic troszke kasy i miec spokoj niz samemu sie meczyc i zamiast naprawic to cos popsuc. GDI jest na prawde swietnym i udanym silniczkiem...zreszta jak naprawisz to sam sie przekonasz.
pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 14:43
|
|
|
zapalam silnik obroty wchodza na 3 tysiace i tak trzyma przepustnica schodzi normalnie linka tak samo co robic |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 17-11-2007, 15:09
|
|
|
[quote="TRUTIL CARI GDI"]tak jest to moje 1 mitsubishi
Marcin wyglada na to ze sam sobie z tym nie poradzisz
Rady i wskazowki ktore czytasz na forum ( albo i nie czytasz ) sa najczesciej osobistymi doswiadczeniami uzytkownikow Wlasnie uzytkownikow Mitsubishi a Ty takim jeszcze nie jestes bo kupiles auto pare dni temu
Jaki miales samochod przed Carisma ?
Nie gniewaj sie ale myslę że to forum nie jest Specjalistycznym warsztatem diagnostyczno - naprawczym a jedynie zbiorem doswiadczen i opini UZYTKOWNIKOW Mistubishi
I tak to traktuj
Rozumie dokladnie Twoje rozczarowanie i zdenerwowanie tym ze posty jakie czytasz niewiele Ci pomagaja ale to tylko opinie i wskazowki tych ktorym w podobnej jak Twoja sytuacji pomogly
Znajdziesz na tym forum opisy prawie wszystkich problemow zwiazanych z Mitsubishi ale nie spodziewaj sie ze ktokolwiek naprawi Ci auto wirtualnie
Przejzyj na spoko tematy postow a zorientujesz sie szybko ze :
- Niestabilnosc obrotow
- Hamulce
- Cykanie popychaczy ...
to najczestsze problemy ze wszystkimi Miskami
Marcin kupiles Mitsubishi a potem znalazles to forum...powiem Ci ze ja tez tak zrobilem..z tym ze przedtem prawie 10 lat jeździlem Misubishi
Choc to naprawde doskonale forum i chyba jedyne TAKIE..to nie spodziewaj sie cudow...Jedynym cudem jest wozek ktory kupiłeś i zadbaj o niego a bedziesz napewno zadowolony |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 15:16
|
|
|
sluchaj odpiolem aku poczekalem 20min zapalam silnik i wyje mi na 3tysiacach i niec nie spada po czyszczeniu przepustnicy moglem ja zepsuc szmatka i czysta benzyna pomozcie tak zeby to spadlo i zebym mogl pojechac do aso bo jak bede jechal na obrotach 3tysiace pomocy |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 17-11-2007, 15:23
|
|
|
Marcin poczytaj dokladnie posty na temat obrotow
NIE ROB TEGO NA CIEPLYM SILNIKU
Nie na 20 minut
Odepnij klemy na noc Wystudz silnik
Poczytaj jak to robili inni
W silnikach GDI reset kompa nie jest taki prosty w zwiazku z metoda " nauczenia " kompa nowych ustawien
Jedno jest pewne POPSUC w ten sposob nic nie mozesz
Czytaj Czytaj Czytaj
Wpisz w wyszukiwarke Wolne obroty i czytaj |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 15:27
|
|
|
ale robilem to na zimnym silniku zostawilem go na noc wstalem i dzisiaj o 12 zaczolem robic przepustniece wyczyscilem zalozylem kleme sciagnelem od minusa po 10 minutach zalozylem silnik byl zimny nie uruchamiany cala noc zapalilem silnik nie dotykajac gazu wszystko bylo powylaczane a obroty trzymal na 1500 pozniej wskoczyl na 2000tys. chodzil tak 15 min pozniej powlaczalem wszystko i chodzil 10 min caly casz obroty trzymal 2000 jak wlaczaly sie wentylatory to spadalo na 1500 i co robilem na zimnym a teraz zapalam go i wyje mi odrazu na 3 tys.:(((( [Edit by Jackie]
[ Dodano: 17-11-2007, 15:31 ]
czytalem forum o tych obrotach kazdy przy wymianie aku mial nizsze a nie wskakiwaly przy ustawienu na 1500 czy 2000 wiec czytanie mi tutaj nic nie da
[ Dodano: 17-11-2007, 15:32 ]
PANOWIE POMOCY NIECH TO SPADNIE NA 800 BO MI SILNIK WYJE NA 3000tys |
_________________ Trutil |
Ostatnio zmieniony przez Jackie 06-07-2009, 11:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 17-11-2007, 15:34
|
|
|
No to powiem Ci ze ..cenzura ma co z Toba robic
Nie wiem dlaczego tak sie dzieje ale wyglada na to ze komp ciagle pamieta bledy
Tak jakby mial osobne zasilanie i wali go odlaczenie akumulatora na 5 10 czy 20 minut
Skad ma prad ten bydlun skoro odlaczasz mu akumulator
Moze odlacz go od pradu na cala noc az to tajemnicze żrodło mu sie wyczerpie
Pewnie jedzie na Duracelkach..he he he
Marcin sobota iniedziela przed Toba..Mysle ze cenzura podda sie i posci Ci wreszcie te wszystkie Ch...i Ku...ktore wbijasz w to forum w swoj samochod i w caly swiat |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 15:38
|
|
|
sory za cenzure ale stary zrozum mnie robilem wskazowki z forum i mam gorzej a obchodzilem sie ze wszystkim jak z jajkiem |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:24
|
|
|
turek61 napisał/a: | powiem więcej....
NIE KOMBINUJ ! Nie rób od razu wszystkiego co Ci radzą inni tylko poczytaj na forum tematy, które Cię nurtują.
Jak GDI nie nauczysz obrotów to sama sie nauczy tylko potrzeba trochę cierpliwości a Ty widzę jesteś w gorącej wodzie kompany. |
Jeżeli robiłeś wszystko zgodnie z wcześniejszymi radami na pewno nic nie popsułeś.
Ja na chwile obecna pomóc Ci nie mogę bo jestem za cienki w te klocki.
Jedyną osobą w.g. mnie jest Krzyzak
Napisz do niego na PW niech przejrzy od początku ten temat i pokusi sie o diagnozę.
Poproś go.
P.S.
Może ktoś z forum ma kontakt tel. do Krzyżaka to niech wyśle Ci na PW. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 19:19
|
|
|
wiec pytam czy ktos na forum ma kontakt tel. do tego pana Krzyzak |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 17-11-2007, 20:58
|
|
|
Wystarczy się zalogować na Assistance Mitsu Maniakowe http://www.mitsumaniaki.c...id=21&Itemid=29
i tam poszukać mr Krzyżak |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
|