Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-10-2007, 22:10   

Bulaj napisał/a:
Myślę, że część z tych usterek to choroba "wieku dziecięcego"

To nie choroba - to dżuma :!:
_________________

 
 
Bulaj
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 12:11   

Też byłem zdziwiony, bo nie mialem takiej wersji nawet w instrukcji. Dwa razy pytałem czy to nie pomyłka, ale tak było wpisane na fakturze i w dowodzie rejestracyjnym. Panowie w serwisie twierdzili, że to nie zmiana programowa tylko zamontowany inny system kontroli wtrysku. To był model z ESP i wszelkimi bajerami, zielony kolor taki jak w katalogu Peugeota.
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 09:37   

tommay napisał/a:
a tak przy okazji ... ile wycisnęliście max na autostradzie ? :-)

chodzi o Outka II oczywiście


198km w/g GPS w/g "szafy" 205km
Pozdrawiam

[ Dodano: 27-11-2007, 23:15 ]
tommay napisał/a:
Czy ktoś ma Outlandera z chipowanym silnikiem? Chip podnosi z 140KM do 170KM i jestem ciekaw jakie osiąga wyniki na przyśpieszeniu. Dla porównania, w Passacie 2.0D 170KM, który to posiada właśnie owy silnik (w Outlanderze2007 mamy volkswagenowski silnik 2.0 140KM), przyśpieszenie 0-100km/h wzrasta z 10,6 do 8,7sek !!! To bardzo dobry wynik, ale w Passacie są inne przełożenia i zestrojenie skrzyni biegów, stąd może nie jest to miarodajne...

MAM właśnie dzisiaj go "cipnąłem" ale jazda , ostatni mój car to było signum 3,2V6 no i teraz mam to samo ;) moc max w/g wykresu 181 KM moment !!! max 394 nM !! dodam że na wejściu miał już 161KM.... zaintersowanych proszę o kontakt na priva , mam wykresy....
PS. mówię Wam warto !! zupełnie inna fura , rwie asfalt na 4WD jeszcze na 2 biegu ....
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 23:07   

A jak z głośnością silnika słyszałem że po "scipowaniu" silnik troche cichnie i nie ma tego donośnego brzmienia w około 3000 obr ???
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 23:23   

rafaelcx napisał/a:
A jak z głośnością silnika słyszałem że po "scipowaniu" silnik troche cichnie i nie ma tego donośnego brzmienia w około 3000 obr

a właśnie sie tak dzieje to zupełnie !! inny silnik....nawet mam wrażenie że mniej pali ale ja jestem digital driver więc ekonomia nie jest moją mocną stroną (cegła zamiast stopy) ;) PS. jutro jadę co Cracow jakby co to pls SMSa na 601242612 , zobaczysz na wizji ;)
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 29-11-2007, 10:47   

Witam

Pare miesiecy temu ukazal sie w AS artykol wlasnie o silnikach diesla grupy VW...
Przytocze tylko stwierdzenie ze najmniej awaryjne wg jednej z firm tuningowych to poczciwe 1.9 tdi ktore jest lepiej podciagnac nawet do bezpiecznych 155KM.
"Nasz" silnik 2.0 tdi jest bardziej awaryjny,co prawda producent chwali sie mozliwoscia podniesienia mocy do 182-5KM lecz trzy firmy tuningowe odradzily czipowanie tej jednostki powyzej 170 kucy!(pekniecia glowic)
To tyle Auto Swiat.





JUZ 15 TYS CZAS NA PRZEGLAD :) POZDRO

[ Dodano: 29-11-2007, 11:42 ]
Bulaj a twoj outi jest czarnego koloru?
Bo takiego czasami widuje na Pogorzu/Oblozu.....

A co do puga to wspolczuje moj znajomy ma 307-54tys i juz kilka powazniejszych usterek-masakra!!!
Silniki faktycznie maja cichsze.



pozdro
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 23:15   

Robercik64 napisał/a:
[a właśnie sie tak dzieje to zupełnie !! inny silnik....nawet mam wrażenie że mniej pali ale ja jestem digital driver więc ekonomia nie jest moją mocną stroną (cegła zamiast stopy) ;) PS. jutro jadę co Cracow jakby co to pls SMSa na 601242612 , zobaczysz na wizji ;)

A mówimy a chipie zakładanym przez salon z gwarancją ??
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 02:38   

rafaelcx napisał/a:
Robercik64 napisał/a:
[a właśnie sie tak dzieje to zupełnie !! inny silnik....nawet mam wrażenie że mniej pali ale ja jestem digital driver więc ekonomia nie jest moją mocną stroną (cegła zamiast stopy) ;) PS. jutro jadę co Cracow jakby co to pls SMSa na 601242612 , zobaczysz na wizji ;)

A mówimy a chipie zakładanym przez salon z gwarancją ??

nie ale jak chcesz zapłacic za gwarancję to płać ;) ja znam warunki i na nie przystałem ,;) wiem jedno , płacisz 3x tyle a i tak jadą w jedno i to samo miejsce !! taka to gwarancja !! firma która mi "chipnęła" wystawia fakturę i daje gwarancję to mi wystarcza !! jak będą problemy są na to rozwiązania , za 3 lata ten samochód i tak juz nie będzie mój .... 180kkm przebiegu ....potem chipować go już nie warto ale jeździć albo marzyć.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 12:05   

zawsze chip przed udaniem sie do serwisu mozna odpiac lub wgrac seryjny soft (choc i tak nie wiem skad aso mogloby wiedziec ze bylo cos grzebane w mapach) dlatego nie rozumiem dlaczego ludzie obawiaja sie gwarancji :?
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 12:55   

arturro napisał/a:
zawsze chip przed udaniem sie do serwisu mozna odpiac lub wgrac seryjny soft (choc i tak nie wiem skad aso mogloby wiedziec ze bylo cos grzebane w mapach) dlatego nie rozumiem dlaczego ludzie obawiaja sie gwarancji :?


to napewno zależy od firmy która się tym zajmuje - raczej boję się że coś "zgrzebią" zamiast zrobic solidnie...
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 13:16   

rafaelcx napisał/a:
to napewno zależy od firmy która się tym zajmuje - raczej boję się że coś "zgrzebią" zamiast zrobic solidnie...


dlatego warto wybrac sie czasem na drugi koniec polski do sprawdzonego czlowieka lub firmy.
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 19:08   

arturro napisał/a:
to napewno zależy od firmy która się tym zajmuje - raczej boję się że coś "zgrzebią" zamiast zrobic solidnie...
dlatego warto wybrac sie czasem na drugi koniec polski do sprawdzonego czlowieka lub firmy.

dlatego proponowałem testy nie chce nie ma szansy ...najważniejsze jest jedno-hamownia !! tam widać różnicę w realu reszta to....fantasmagoria...a po się podniecać , powtarzan się czuję i wiem , miałem fury co miały 250KM i wiem coś na te temat , 140KM czy 160 KM to można sobie włożyć w ...buty a nie do jazdy , zmiana jest i to czuć i w mieście i na wsi ;)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2007, 22:45   

Robercik64 napisał/a:
firma która mi "chipnęła" wystawia fakturę i daje gwarancję to mi wystarcza !!

A jak padnie skrzynia, koło dwumasowe albo sprzęgło to pojedziesz do firmy tuningowej czy do ASO Mitsubishi?
_________________

 
 
tommay
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 20:41   

"Robercik64 ...dlatego proponowałem testy nie chce nie ma szansy ...najważniejsze jest jedno-hamownia !! tam widać różnicę w realu reszta to....fantasmagoria...a po się podniecać , powtarzan się czuję i wiem , miałem fury co miały 250KM i wiem coś na te temat , 140KM czy 160 KM to można sobie włożyć w ...buty a nie do jazdy , zmiana jest i to czuć i w mieście i na wsi


to nic nie rozumiem.... jest ta różnica między 140 a 160KM, czy nie ma?
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 20:55   

tommay , poczytaj parę postów wyżej , tam jest wszystko napisane :
161KM mialem przed chipem po chipe 181 KM oraz 394 nM momentu , podaj mi swój adres mailowy na privie to podeślę ci wykres i zobaczysz "nagie fakty" , pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.