Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Rozkręcałeś licznik...??? pomóż... :)
Autor Wiadomość
marekoza 
Mitsumaniak
marekoza


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 46
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: 19-12-2007, 19:37   [ALL] Rozkręcałeś licznik...??? pomóż... :)

Chciałbym przełożyć predkościomierz ze standardowego licznika do licznika z obrotką. Sęk w tym ze nie wiem czy mechanizmy sa identyczne no i jak sie do tego zabrac zeby całości nie spartolic... jesli ktos mogłby mi krok po kroku opisac jak mam to zrobić to bede wdzieczny... :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2007, 21:21   

Było setki razy pisane. Użyj funkcji SZUKAJ. To nic trudnego.
 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 19-12-2007, 21:25   

1. Odkręcić 2 śruby terzymające czarny plastik wokół licznika (u góry)
2. "wyszarpnąć" tenże czarny plastik
3. wykręcić 4 śruby trzymające licznik (nie da się ich nie zauważyć/pomylić z innymi czy coś takiego)
4. Ostrożnie wyjąć stary licznik
5. Włożyć w jego miejsce "nowy" licznik i poprzykręcać wszystko tak jak było.

Nie da się nic spartolić (no chyba że się bardzo chce :wink: ). Naprawdę dziecinnie proste, zwłaszcza że wszystko jest na łączówkach, nie ma żadnych plączących się kabli itp. a nawet z linką prędkościomierza nie ma problemu bo nie trzeba jej zdejmować - jest na wcisk, sama schodzi/wchodzi. Mi się udało bez żadnego problemu więc każdemu się uda.
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-12-2007, 08:17   

Tomekp, nie doczytałeś postu, marekoza, chce
marekoza napisał/a:
przełożyć predkościomierz ze standardowego licznika do licznika z obrotką

Prędkościomierz nie całe zegary, wydaje mi się, że ze względu na swój przebieg :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
marekoza 
Mitsumaniak
marekoza


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 46
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: 21-12-2007, 01:13   

nie ze wzgledu na przebieg bo nowy licznik ma o 50 tys mniej przebiegu, kwestia jest taka ze w mechanizmie predkosciomierza cos nieslychanie glosno buczy po przekroczeniu 35 km na godzine i dzwiek sie nateza wraz ze wzrostem predkosci, zalamalo mnie to bo kupilem te zegary za ponad 100 ale nie przez allegro a koles sie na mnie za przeproszeniem wylal jak mu powiedzialem ze cos z nimi jest nie tak :(
_________________

 
 
 
davido19pce
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2007, 18:44   

ja przekladalem, z licznika bez obrotomierza do z obrotomierzem, elegancko pasuje sa takie same
 
 
marekoza 
Mitsumaniak
marekoza


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 46
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: 22-12-2007, 00:12   

A możesz mi opisac jak mniej wiecej to zrobic... jak sie dostac do srodka zeby nic nie skopać? musze zdjąć wskazówki ??
_________________

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-01-2008, 12:36   

marekoza, dostałeś się do środka?? Wymieniłeś prędkościomierz?? Masz jakiś opis mniej więcej?? Poluję na zegary z obrotomierzem ale powiem szczerze, że przebieg wolał bym mieć swój, prawie 100tyś a nie przeszło 245tyś. Wiem, że mój może i nie realny ale chce mieć swój 100tyś :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
marekoza 
Mitsumaniak
marekoza


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 46
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: 04-01-2008, 18:36   

no wlasnie nie... czekam na podpowiedz jak to zrobic bo nie chcialbym niczego zepsuc... :)
_________________

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-01-2008, 18:40   

To zacznij rozbierać od tego licznika, który hałasuje :P jak popsujesz to będziesz miał swój sprawny :P A tak na poważnie to mam 2 na oku jeden z ^250tyś i z lampką SRS a drugi bez lampki ale za to 113tyś bez pewności czy, że jest sprawny i nie wiem którego wziąć i co jest łatwiejsze do roboty, przełożyć budzik czy płytkę z lampką SRS :? :?:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
davido19pce
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2008, 17:44   

marekoza
na zegarach sa dwie dwie czarne srubki odkrecamy je podwazamy wskazuwke np. widelcem z tylu calego licznika odkrecamy o ile dobze pamietam to 4 srubki, nie ruszaj obrotomierza po potem bedziesz mial problemy ze wskazowka zeby ja wyregulowac do obrotow silnika, przekladamy od zwyklego do tego z obrotomierzem i skladamy i pamietaj zeby nie za mocno wcisnac wskazowki bo nie bedzie sie ruszac.

londolut napisał/a:
A tak na poważnie to mam 2 na oku jeden z ^250tyś i z lampką SRS a drugi bez lampki ale za to 113tyś bez pewności czy, że jest sprawny i nie wiem którego wziąć i co jest łatwiejsze do roboty, przełożyć budzik czy płytkę z lampką SRS :? :?:


SRS jest chyba w kazdym liczniku tylko ze nie we wszystkich jest zarowka ale tylko wystarczy ja zalorzyc
 
 
jacobs
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2008, 22:16   

davido19pce napisał/a:
SRS jest chyba w kazdym liczniku tylko ze nie we wszystkich jest zarowka ale tylko wystarczy ja zalorzyc

Ja w swoim GLi (bez obrotomierza) nie mialem. W wersji z obrotomierzem od GLXi - juz jest
 
 
davido19pce
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2008, 08:00   

jak nie ma? powinno byc ja w obu mam tylko ze w obu nie mialem zarowki bo nie bylo poduszek w aucie ale na liczniku bylo SRS
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-01-2008, 16:10   

davido19pce napisał/a:
SRS jest chyba w każdym liczniku

Nie, nie w każdym liczniku jest SRS, bo po co ci kontrolka w Miśku bez 'jaśka' :)

[ Dodano: 09-01-2008, 16:15 ]
Znalazłem :)

_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 09-01-2008, 16:50   

londolut napisał/a:
davido19pce napisał/a:
SRS jest chyba w każdym liczniku

Nie, nie w każdym liczniku jest SRS, bo po co ci kontrolka w Miśku bez 'jaśka' :)


Według mnie sporo do rzeczy w tym temacie ma rocznik, np. w moim fabrycznie nie było poduszek, a kontrolka SRS jest (rok produkcji auta 1995). Może pod koniec serii CA0 poprostu większość była przystosowywana pod airbag.
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.