Instalacja gazowa w MSS 1,6 - jak silnik to znosi ? |
Autor |
Wiadomość |
jacek z płocka
Forumowicz
Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 108 Skąd: Płock
|
Wysłany: 17-01-2008, 21:17 Instalacja gazowa w MSS 1,6 - jak silnik to znosi ?
|
|
|
Witam, mam MSS 1,6 2002 przebieg 70 tys z czego 40 tys na gazie. Czy ktoś ma coś takiego i jak silnik znosi zasilanie gazem ? Do tej pory jest rewelacyjnie. |
|
|
|
 |
djandrew [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2008, 05:10
|
|
|
mam ten sam silnik tylko rok młodszy. Przebieg 90 tys z czego 60 tys na gazie. Również bez problemów. Czemu pytasz? |
|
|
|
 |
tomekndm [Usunięty]
|
Wysłany: 19-01-2008, 18:11
|
|
|
Ja przejechalem juz ponad 80 tys. na gazie i nie ma problemow ani wielkich spadkow mocy. |
|
|
|
 |
jacek z płocka
Forumowicz
Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 108 Skąd: Płock
|
Wysłany: 19-01-2008, 20:01
|
|
|
Czy go częściej serwisować, świece wymienić. |
|
|
|
 |
djandrew [Usunięty]
|
Wysłany: 19-01-2008, 22:46
|
|
|
Jedyna zmiana w serwisowaniu to wymienianie filtrów w instalacji gazowej. Zazwyczaj są to 2 filtry. Jeden wymieniasz co 10tys drugi co 15tys. Koszt dwóch filtrów 50 zł (miesiąc temu wymieniałem) |
|
|
|
 |
Piotruś Pan [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2008, 10:58
|
|
|
Również posiadam 1,6 silnik 2005 rok 78000 km przebiegu z czego 50000 na gazie do dziś bez zastrzeżeń i oby tak dalej staram się wymieniać filtry razem z wymianą oleju czyli co 15000 km chociaż raz mi się zapomniało i wymieniłem po 20000 km ale nic się nie działo koszt wymiany dwóch filtrów 50 zł. |
|
|
|
 |
jacek z płocka
Forumowicz
Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 108 Skąd: Płock
|
Wysłany: 20-01-2008, 11:38
|
|
|
Dzięki za info |
|
|
|
 |
Rolski [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2008, 22:52
|
|
|
witam jestem zupelnie nowy świeżak, mam space od dwoch dni, ma instalke gazowa, i dzisiaj przy uruchamianiu na benzynie wskoczyl mi na obr. pow 2000 i tak stal jak przelączyłem na gaz to zachowywal sie normalnie, nie wiem co zrobic...poradzcie!!! dzieki |
|
|
|
 |
djandrew [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2008, 13:57
|
|
|
Trzeba było odczekać chwilkę i może by mu przeszło... Wiesz, zimny silnik jeszcze i mógł załączyć sobie ssanie |
|
|
|
 |
schalker [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 23:09 A jakiej firmy instalacje macie w MSS i jaką polecacie ?
|
|
|
A jakiej firmy instalacje macie w MSS i jaką polecacie ?
Póki co mialem do czynienia z instalacjami firmy Elpigaz i taką sobie chwalę (ale to była II gen)
Teraz musiałbym zakupić sekwencję, dlatego pytam jaką polecacie? |
|
|
|
 |
madcod [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2008, 00:28
|
|
|
Polecam dobre nowe generacje. Moj SS przejechał ok 90tys na gazie i.... padł. Silnik wymieniłem i kolejne tysiaczki robie juz na paliwku. i tak chyba juz zostanie. Autko zmartwychwstało dzieki chłopakom z białostockiego serwisu za co duzy uklon |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 01-04-2008, 23:02
|
|
|
madcod napisał/a: | Moj SS przejechał ok 90tys na gazie i.... padł. | Napisz konkretnie jaka była instalacja i co padło. Fani gazu będą mogli zabezpieczyć sobie budżet |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
madcod [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 17:55 Instalacja gazowa w MSS 1,6 - jak silnik to znosi ?
|
|
|
No fakt.
Instalacja jak pamietam byla Landi Renzo. Po kupnie zrobiłem przeglad instalacji, wymienilem filtry, swiece. Po kilku tysiacach jazdy na kombinacji gaz/benzyna (proporcja 2:1 czyli dwa baki na gazie - jeden na benzynie) zapalała sie kontrolka sterowania silnikiem wiec kolejny przeglad. I nic. Regulacje, przegląd. Panowie z ASO w Markach odsyłali mnie do MIGAZU gdzie ta instalacja była zakładana twierdzac ze to nie silnik. Panowie z MIGAZU resetowali komp (takie mam obawy) zeby wygladało że cos bylo robione i wysyłali mnie do ASO. Aż pewnego dnia po przejechaniu 30tys (poprzedni wlasciciel przejechal ok 60tys) na gazie silnik stwierdzil ze koniec współpracy (chociaz pozwolil mi dojechac do serwisu ). W ostatniej trasie wziął bardzo dużo oleju i wyplul go dalej. Dlatego oprocz wymiany silnika musialem wymienic rowniez katalizator.
Cala naprawa doliczając rowniez konczonce sie sprzeglo wyniosła 6tys. silnik wlozylem z rozbitego Mss z automatem - ledwo "dotarty".
Na 90% (podobno) winą była instalacja gazowa. To tyle co ja - laik moge powiedzieć.
Teraz jezdze tylko na benzynce i silnik chodzi jak zloto (tfu tfu - nie zapeszać).
Po tym wszystkim wiem jedno - DO ASO w Markach już nie pojade, Do GT na Wrocławskiej też nie i do MIGAZU.... never.
Obecnie autko serwisuję w TW na Puławskiej i powiem Wam - Pan Waldek jest the best.
Pozdro |
|
|
|
 |
jerk1
Forumowicz jerk1
Auto: Space Star2004 1,6;
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 33 Skąd: Istebna
|
Wysłany: 03-04-2008, 21:01
|
|
|
Witam. Ja dodam tez trochę wieści o gazie, miałem w omedze B już jak ją kupiłem i po ok. 50tys. poszła uszczelka pod głowicą, przy wymianie sprawdzono głowicę - i cała do remontu, mech. stwierdził ,że tak jest przy instalacjach z gazem. Teraz miałem kupić MSS DIDa ale po dużym namyśle stwierdziłem- ja mało jeżdżę ok. 12tys. rocznie, benzyniak 1,6 ma podobne spalanie co DID- to po co sobie komplikować życie z droższymi przeglądami, wyższą ceną zakupu oraz mniejszą trwałością DIDów - i mam MSS w wersji comfort krajowego z śilnikiem 1,6 benzyna. A do gazu już nie wrócę.Pozdrawiam i proszę o przemyślenia czy warto- bo są to pozorne oszczędności i jeszcze dochodzi zajęty bagażnik. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 03-04-2008, 21:36
|
|
|
jerk1 napisał/a: | Teraz miałem kupić MSS DIDa ale po dużym namyśle stwierdziłem- ja mało jeżdżę ok. 12tys. rocznie, benzyniak 1,6 ma podobne spalanie co DID- to po co sobie komplikować życie z droższymi przeglądami, wyższą ceną zakupu oraz mniejszą trwałością DIDów | Tak trochę odbiegnę od tematu..... to powiedz ile pali Ci 1.6 a ja powiem Ci ile pali DID
Bez przesady z tą komplikacją - że niby 1 litr oleju więcej |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
|