Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 16:44
[EAxx] Spryskiwacze reflektorów, lamp przednich
Autor Wiadomość
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-01-2008, 09:18   

czyli przełacznik jest ten sam, jest tylko po innej stronie??? w takim razie moze uda mi sie skompletowac całą instalacje,

szkoda tylko że sprawa tych dysz wymagać bedzie dodatkowej pracy, no nic mam nadzieje że wszystko sie uda,



swinks_UK mam jeszcze takie pyt. do Ciebie, zbiornik do płynu spryskiwaczy dla lamp i szyby jest ten sam ??? różni się tyllko pojemnoscią ???
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-01-2008, 15:12   

Gałka kierunków z włącznikiem jest po tej samej stronie czyli po prawej. Jak wspomniałem, cała konsola kierownicy jest taka sama.
Co do zbiornika, jest wspólny, tylko, że większy i ma dwa wyjścia na dwie pompki. Zdaje się, że w "anglikach" od razu standardowo ładowali do wszystkich aut większy zbiornik, a tam, gdzie nie było spryskiwania reflektorów to była zaślepka zamiast pompki.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-01-2008, 15:57   

no ale u nas przełącznik kierunkowskazów jest po lewej stronie, a w angielskiej wersji chyba po prawej


co do zbiorniczk, ja widze ze w moim jest zagłebienie na dwie pompki a wykozystane jest tylko jedno,

jaka pojemnosc w litrach ma Twój zbiornik spryskiwaczy?? tak orientacyjnie.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-01-2008, 22:34   

Faktycznie, byłem przekonany, że kolumna kierownicy jest nie zmieniona. Widocznie mamy w UK wersję japońską. Ale zawsze można przełożyć całość z "anglika". Będziesz miał zamienione gałki :lol:
A pojemności nie mierzyłem, wiem że jest dużo tego, ponoć coś z 6l :!: W każdym razie wystarcza że raz na pół roku napełnię i święty spokój.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-01-2008, 22:48   

no nic, bede musial cos wymyslic, mam tylko nadzieje ze przełacznik wersji angielskiej a "na reszte swiata" jest taki sam, tylko zmieniony stronami wtedy wszystko poszlo by wmiare sprawnie - tyle ze wydaje sie to zbyt piekne...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10671
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-01-2008, 23:01   

Wiktor,
NIe wiemjakw Galantach z angli ale inne angliki maja kierunki po tej samej stronie,
Ja sie nie spotkałem zeby bylo odwrotnie.
Moj zbiornik ma chyba dwie pompki, jedna przod a druga tył... ale[pojemność coś kolo 4-5 litrów. Nie wiem bo mam lekko pekniety górą i nigdy nie leje do poełna.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 19-01-2008, 23:20   

Marcino: NA PEWNO Galant EAxx w wersji RHD ma gałkę kierunków z prawej strony, co było dla mnie uciążliwe na początku, bo moje poprzednie auta miały po lewej. Dotąd myślałem że wszystkie Gale tak mają... :doubt:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-01-2008, 00:05   

Marcino napisał/a:
Wiktor,
NIe wiemjakw Galantach z angli ale inne angliki maja kierunki po tej samej stronie,
Ja sie nie spotkałem zeby bylo odwrotnie.
Moj zbiornik ma chyba dwie pompki, jedna przod a druga tył... ale[pojemność coś koło 4-5 litrów. Nie wiem bo mam lekko pekniety górą i nigdy nie leje do poełna.


z tego co wiem to galant napewno ma dzwignie kierunkowskazu po prawej stronie, nie wiem czy wszystkie angliki ale te z którymi ja sie spotkałem maja przełącznik włąsnie po prawej,
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10671
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-01-2008, 00:01   

Ale to chybaniema znaczenia. Ja bym soebioe to podpioł razem ze spryskiwaniem szyby ...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
BARTWERK
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 00:47   

...tylnej :biggrin:
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 24-01-2008, 12:32   

z tego co widze to malo jest galancikow z orginalnymi spriskiwaczami lamp takim jak ja mam :mrgreen:
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-01-2008, 18:34   

w polsce tak, ale w uk praktyczne kazdy ma, no i na dniac pojawia sie i u mnie :mrgreen:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-01-2008, 18:56   

Dziś zdjąłem zderzak by mieć lepszy dostęp do środka to przy okazji cyknąłem ci zdjęcie zbiorniczka:


Pompka do spryskiwaczy reflektorów to ta co z niej cieknie płyn (tutaj w trakcie spuszczania).
To teraz myślę, że się uda... :lol:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-01-2008, 20:20   

dzieki za fotke,

ja kupiłem zbiornik od kombi, czyli mam dwie te małe pompki spryskiwaczy, i teraz sie zastanawiam nad podłaczeniem spryskiwaczy przednij szyby, kazda dysze do osobnej pompki, nie wiem czy to cos da, ale chciałbym jeden problem rozwiazac a mianowicie to ze gdy jade szybciej to spryskiwacze psikaja mi na sam dół szyby, mysle ze jak podlacze kazda dysze do osobnej pompki to beda psikać z wiekszą siła wtedy bedzie ok, jak myslicie mój pomysł jest dobry czy niewart zachodu ??
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-01-2008, 21:12   

Wysokość psikania regulujesz na samych dyszkach dzyndzli na masce. Wystarczy jakaś igła lub szpilka. Podnieś strugę maksymalnie do góry, to w czasie jazdy będzie akurat na środku szyby. A jeśli masz za małe ciśnienie to wina albo pompki zapchanej jakimś świństwem (najczęściej to jakieś glony i algi), albo masz wyciek na wężach. Jedna pompka w zupełności powinna wystarczyć na przednią szybę.
Acha, pompka do reflektorów jest inna (większe ciśnienie daje), co widać na zdjęciu, bo musi podawać na lampy kilkakrotnie wyższe ciśnienie. Zwykła pompka ty nie bardzo daje radę.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.