Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 16:44 |
[EAxx] Spryskiwacze reflektorów, lamp przednich |
Autor |
Wiadomość |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-01-2008, 09:18
|
|
|
czyli przełacznik jest ten sam, jest tylko po innej stronie??? w takim razie moze uda mi sie skompletowac całą instalacje,
szkoda tylko że sprawa tych dysz wymagać bedzie dodatkowej pracy, no nic mam nadzieje że wszystko sie uda,
swinks_UK mam jeszcze takie pyt. do Ciebie, zbiornik do płynu spryskiwaczy dla lamp i szyby jest ten sam ??? różni się tyllko pojemnoscią ??? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-01-2008, 15:12
|
|
|
Gałka kierunków z włącznikiem jest po tej samej stronie czyli po prawej. Jak wspomniałem, cała konsola kierownicy jest taka sama.
Co do zbiornika, jest wspólny, tylko, że większy i ma dwa wyjścia na dwie pompki. Zdaje się, że w "anglikach" od razu standardowo ładowali do wszystkich aut większy zbiornik, a tam, gdzie nie było spryskiwania reflektorów to była zaślepka zamiast pompki. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-01-2008, 15:57
|
|
|
no ale u nas przełącznik kierunkowskazów jest po lewej stronie, a w angielskiej wersji chyba po prawej
co do zbiorniczk, ja widze ze w moim jest zagłebienie na dwie pompki a wykozystane jest tylko jedno,
jaka pojemnosc w litrach ma Twój zbiornik spryskiwaczy?? tak orientacyjnie. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-01-2008, 22:34
|
|
|
Faktycznie, byłem przekonany, że kolumna kierownicy jest nie zmieniona. Widocznie mamy w UK wersję japońską. Ale zawsze można przełożyć całość z "anglika". Będziesz miał zamienione gałki
A pojemności nie mierzyłem, wiem że jest dużo tego, ponoć coś z 6l W każdym razie wystarcza że raz na pół roku napełnię i święty spokój. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-01-2008, 22:48
|
|
|
no nic, bede musial cos wymyslic, mam tylko nadzieje ze przełacznik wersji angielskiej a "na reszte swiata" jest taki sam, tylko zmieniony stronami wtedy wszystko poszlo by wmiare sprawnie - tyle ze wydaje sie to zbyt piekne... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10671 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-01-2008, 23:01
|
|
|
Wiktor,
NIe wiemjakw Galantach z angli ale inne angliki maja kierunki po tej samej stronie,
Ja sie nie spotkałem zeby bylo odwrotnie.
Moj zbiornik ma chyba dwie pompki, jedna przod a druga tył... ale[pojemność coś kolo 4-5 litrów. Nie wiem bo mam lekko pekniety górą i nigdy nie leje do poełna. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 19-01-2008, 23:20
|
|
|
Marcino: NA PEWNO Galant EAxx w wersji RHD ma gałkę kierunków z prawej strony, co było dla mnie uciążliwe na początku, bo moje poprzednie auta miały po lewej. Dotąd myślałem że wszystkie Gale tak mają... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 20-01-2008, 00:05
|
|
|
Marcino napisał/a: | Wiktor,
NIe wiemjakw Galantach z angli ale inne angliki maja kierunki po tej samej stronie,
Ja sie nie spotkałem zeby bylo odwrotnie.
Moj zbiornik ma chyba dwie pompki, jedna przod a druga tył... ale[pojemność coś koło 4-5 litrów. Nie wiem bo mam lekko pekniety górą i nigdy nie leje do poełna. |
z tego co wiem to galant napewno ma dzwignie kierunkowskazu po prawej stronie, nie wiem czy wszystkie angliki ale te z którymi ja sie spotkałem maja przełącznik włąsnie po prawej, |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10671 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-01-2008, 00:01
|
|
|
Ale to chybaniema znaczenia. Ja bym soebioe to podpioł razem ze spryskiwaniem szyby ... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
BARTWERK [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2008, 00:47
|
|
|
...tylnej |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 24-01-2008, 12:32
|
|
|
z tego co widze to malo jest galancikow z orginalnymi spriskiwaczami lamp takim jak ja mam |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-01-2008, 18:34
|
|
|
w polsce tak, ale w uk praktyczne kazdy ma, no i na dniac pojawia sie i u mnie |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-01-2008, 18:56
|
|
|
Dziś zdjąłem zderzak by mieć lepszy dostęp do środka to przy okazji cyknąłem ci zdjęcie zbiorniczka:
Pompka do spryskiwaczy reflektorów to ta co z niej cieknie płyn (tutaj w trakcie spuszczania).
To teraz myślę, że się uda... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-01-2008, 20:20
|
|
|
dzieki za fotke,
ja kupiłem zbiornik od kombi, czyli mam dwie te małe pompki spryskiwaczy, i teraz sie zastanawiam nad podłaczeniem spryskiwaczy przednij szyby, kazda dysze do osobnej pompki, nie wiem czy to cos da, ale chciałbym jeden problem rozwiazac a mianowicie to ze gdy jade szybciej to spryskiwacze psikaja mi na sam dół szyby, mysle ze jak podlacze kazda dysze do osobnej pompki to beda psikać z wiekszą siła wtedy bedzie ok, jak myslicie mój pomysł jest dobry czy niewart zachodu ?? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-01-2008, 21:12
|
|
|
Wysokość psikania regulujesz na samych dyszkach dzyndzli na masce. Wystarczy jakaś igła lub szpilka. Podnieś strugę maksymalnie do góry, to w czasie jazdy będzie akurat na środku szyby. A jeśli masz za małe ciśnienie to wina albo pompki zapchanej jakimś świństwem (najczęściej to jakieś glony i algi), albo masz wyciek na wężach. Jedna pompka w zupełności powinna wystarczyć na przednią szybę.
Acha, pompka do reflektorów jest inna (większe ciśnienie daje), co widać na zdjęciu, bo musi podawać na lampy kilkakrotnie wyższe ciśnienie. Zwykła pompka ty nie bardzo daje radę. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|