 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekładka silnika |
Autor |
Wiadomość |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-06-2008, 15:52 Przekładka silnika
|
|
|
mam pytanie...?Czy mogę przełożyć silnik z misia 1,8 cm(padł) 1992 r.,a mam okazję kupić silnik 2,o cm 146 kM rocznik misia 1992, jeśli tak to muszę też przełożyć komputer...?, czy jeszcze coś...?,a może kompa nie..? proszę o poradę,dziękuje....!Janusz. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-06-2008, 16:18
|
|
|
Jeśli to ten sam rocznik to spokojnie możesz przekładać, komp zostaje z tego wiem ten sam.
Rozumiem że oba silniki na wtryskach ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-06-2008, 16:23
|
|
|
tak oba na wtryskach z tym ,że 1,8cm 8V, a 2,o cm 16V,czyli rozumiem komp. nie do przekładki.....? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-06-2008, 16:24
|
|
|
Śmiało przekładaj. A co do kompa to niech się inni wypowiedzą, bo nie dam głowy, że komputer ten sam zostaje, ale tak właśnie mi się wydaje. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-06-2008, 16:28
|
|
|
Dzięki za pomoc,mam nadzieję ,że jeszcze ktoś się odezwie odnośnie kompa...?,a może jeszcze coś trzeba dołożyć ująć pó ki mam okazje dokupić,pozdrawiam życzę miłego popołudnia,Janusz |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2008, 18:34
|
|
|
Muszę zmartwić, ale komputer i wiązkę silnika też będzie trzeba przełożyć. Był ten temat już kiedyś poruszany na tym forum lub na MKP. Jak to ktoś doświadczony wtedy stwierdził: w DOHC jest inna ,,filozofia" sterowania silnikiem. Gdyby wkładać SOHC to może komp mógłby zostać, albo przynajmniej okablowanie. Nie jestem też pewny co do dopasowania ze skrzynią biegów. |
Ostatnio zmieniony przez gondoljerzy 29-06-2008, 18:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-06-2008, 18:36
|
|
|
zmieniasz wszystko - silnik, skrzynia, polosie, chlodnice, wiazke elektryczna, liczniki (obrotomierz do 9 krpm) i komputer koniecznie!
ew. przerabiac mozna wiazke, ale to megadruciarstwo - reszte zmienic i tak musisz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-06-2008, 09:20
|
|
|
Dobrze wiedzieć, i chyba muszę przeprosić za wprowadzenie w błąd ...
Przepraszam |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
dolar2dolar2 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2008, 20:22
|
|
|
Jak zmienisz silnik z 1,8 8v na 2,0 8v to zmienisz wiązkę i komputer. swap jest do zrobienia sam mam taką przekładkę w jednym moim galu.:)
Jak zmieniasz silnik 1,8 8v na 2,0 dohc to zmieniasz wiązke komputer obrotomierz półosie skrzynia biegów jest firmy KM jeśli sie nie mylę i pasuje tylko do tego silnika poza tym gti ma podporę pod półoś której niema w budzie od 1,8. w gti są trzy wzmocnienia pod silnikiem. oczywiście jest inna przepustnica wtryski alternator.
Ogólnie druga opcja jest jak budowa auta i chyba się nie opłaca auto zrobi się zdecydowanie cięższe czy buda i amory wytrzymają?.
pozdro |
|
|
|
 |
|
|