Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekładka silnika
Autor Wiadomość
Janusz 58 
Mitsumaniak
SIGMA & 3000GT


Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 79
Skąd: Polska
  Wysłany: 29-06-2008, 15:52   Przekładka silnika

mam pytanie...?Czy mogę przełożyć silnik z misia 1,8 cm(padł) 1992 r.,a mam okazję kupić silnik 2,o cm 146 kM rocznik misia 1992, jeśli tak to muszę też przełożyć komputer...?, czy jeszcze coś...?,a może kompa nie..? proszę o poradę,dziękuje....!Janusz.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-06-2008, 16:18   

Jeśli to ten sam rocznik to spokojnie możesz przekładać, komp zostaje z tego wiem ten sam.
Rozumiem że oba silniki na wtryskach ? :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Janusz 58 
Mitsumaniak
SIGMA & 3000GT


Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 79
Skąd: Polska
Wysłany: 29-06-2008, 16:23   

tak oba na wtryskach z tym ,że 1,8cm 8V, a 2,o cm 16V,czyli rozumiem komp. nie do przekładki.....?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-06-2008, 16:24   

Śmiało przekładaj. A co do kompa to niech się inni wypowiedzą, bo nie dam głowy, że komputer ten sam zostaje, ale tak właśnie mi się wydaje.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Janusz 58 
Mitsumaniak
SIGMA & 3000GT


Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 79
Skąd: Polska
Wysłany: 29-06-2008, 16:28   

Dzięki za pomoc,mam nadzieję ,że jeszcze ktoś się odezwie odnośnie kompa...?,a może jeszcze coś trzeba dołożyć ująć pó ki mam okazje dokupić,pozdrawiam życzę miłego popołudnia,Janusz
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2008, 18:34   

Muszę zmartwić, ale komputer i wiązkę silnika też będzie trzeba przełożyć. Był ten temat już kiedyś poruszany na tym forum lub na MKP. Jak to ktoś doświadczony wtedy stwierdził: w DOHC jest inna ,,filozofia" sterowania silnikiem. Gdyby wkładać SOHC to może komp mógłby zostać, albo przynajmniej okablowanie. Nie jestem też pewny co do dopasowania ze skrzynią biegów.
Ostatnio zmieniony przez gondoljerzy 29-06-2008, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-06-2008, 18:36   

zmieniasz wszystko - silnik, skrzynia, polosie, chlodnice, wiazke elektryczna, liczniki (obrotomierz do 9 krpm) i komputer koniecznie!
ew. przerabiac mozna wiazke, ale to megadruciarstwo - reszte zmienic i tak musisz
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-06-2008, 09:20   

Dobrze wiedzieć, i chyba muszę przeprosić za wprowadzenie w błąd ...
Przepraszam ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2008, 20:22   

Jak zmienisz silnik z 1,8 8v na 2,0 8v to zmienisz wiązkę i komputer. swap jest do zrobienia sam mam taką przekładkę w jednym moim galu.:)
Jak zmieniasz silnik 1,8 8v na 2,0 dohc to zmieniasz wiązke komputer obrotomierz półosie skrzynia biegów jest firmy KM jeśli sie nie mylę i pasuje tylko do tego silnika poza tym gti ma podporę pod półoś której niema w budzie od 1,8. w gti są trzy wzmocnienia pod silnikiem. oczywiście jest inna przepustnica wtryski alternator.
Ogólnie druga opcja jest jak budowa auta i chyba się nie opłaca auto zrobi się zdecydowanie cięższe czy buda i amory wytrzymają?.

pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.