Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: robertdg
10-07-2014, 07:12
[FAQ] Olej automatycznej skrzyni biegów
Autor Wiadomość
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 05-08-2008, 00:22   

zrobcie jakas fotorelacje :)
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 05-08-2008, 18:49   

Zhan napisał/a:
zrobcie jakas fotorelacje :)

Damy rade,zawsze mam aparat przy sobie.
 
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 05-08-2008, 22:12   

Jeśli akcja ma się odbyć to ja też mam olej do wymiany i chętnie wyprawię się do Jawora :) I mam naprawdę doooobry aparat :)
 
 
trawkins
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 22:20   

Oooo proszę trzeba będzie jakiś Mitsu Monster Garage otworzyć he he.
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 05-08-2008, 22:24   

kurcze, ja tez powinienem wymienic olej... filtr juz mam ale jakos nie moge sie zebrac, szkoda ze do jawora mam tak daleko ;)
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-08-2008, 17:12   

Już umawiam się na konkretny termin z Przemo610. Tylko uprzedzam, że wymiany wewnętrznego filtra się nie podejmuję. Jest zbyt prze...ny.

[ Dodano: 08-08-2008, 20:39 ]
Dobra, umówione na 21 sierpnia do południa. Jakby kto jeszcze to kontakt na PW :D .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
mitsuban
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2008, 22:12   

co do uzywanego oleju,a wlasciwie cieczy chlodzaco-smarujacej w autom.skrzyniach ,to mam wlasne spostrzezenia.Kupilem i sprowadzilem galanta z USa z przebiegiem ok 200.000km(3 letni!!!!).Zalany byl tam dextron 3 firmy chevron(naklejka przy bagnecie ).Wymienilem wiec na podobny czyli chevron MD-3.Przejechalem nim ok 35.000km i nic sie nie dzieje.
Co sie tyczy zamiennikow SP3(mitsubishi lub dia queen)to znalazlem nastepujace :firmy BP AUTRAN SP3(w Europie jest uwazany za zamiennik SP3 DIA Queen.)
Natomiast Transmax jest uwazany za zblizony wlasciwosciami do dextronu 3!!!!!!!!
I to by bylo na tyle .Powodzenia!
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-08-2008, 23:34   

Dlatego kasy nie żałować i lać Amsoil ATF, który lany jest m.in. przez Ralliarta do VR4 :!:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Silver 
Forumowicz
Silver


Auto: Galant 2,5 V6 EA5W 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 09:51   [EA5W 2.5] Wymiana oleju w skrzyni tiptronic

Witam.
Muszę wymienić olej w skrzyni tiptronic - Castrol Transmax Z. Szukam warsztatu we Wrocławiu lub okolicach. Najlepiej jeśli byłby to warsztat, w którym wymieniają olej metodą dynamiczną.
Pozdrawiam
Silver
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 10:37   

Silver napisał/a:
Szukam warsztatu we Wrocławiu lub okolicach

Najlepiej byloby przejżeć: fora ogłne> regionalne> dolnośląskie?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2008, 16:59   

TU masz cos w temacie lub pisz bezposrednio do swinks_UK on bedzie komus wymienial oliwe bodaj 21 sierpnia
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 18-08-2008, 19:30   

Przy odrobinie chęci możesz wymienić sam ;) pomocna do tego będzie Ci instrukcja opisana przez Bartka :arrow: >>KLIK<<

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-08-2008, 20:42   

roch_27 napisał/a:
Przy odrobinie chęci możesz wymienić sam ;)

Instrukcja super, tylko przydaje się druga osoba, do obserwowania. No i oczywiście podnośnik/kanał, żeby było wygodniej. Z pomocą kolegi mechanika (u niego w warsztacie) postępowaliśmy według instrukcji Bartka. Udało się, skrzynia chodzi super. I ja i kolega mechanik robiliśmy to pierwszy raz ;-)
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
Silver 
Forumowicz
Silver


Auto: Galant 2,5 V6 EA5W 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 21:44   

A jaki olej wlewałes? i ile weszło dokładnie? i czy wlewałes tyle żeby przeleciało przez skrzynie wszystko, żeby stary olej wypłukać w 99%:)? Bo słyszałem, że błędem jest wlanie tylko np. 6 litrów oleju bez przepłukania skrzyni. Stary olej zostaje i taka wymiana nie ma sensu.
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-08-2008, 23:16   

Robiłem wymianę dynamiczną, dokładnie według instrukcji Bartka czyli z płukaniem skrzyni. Z 12 litrów zakupionych zostało około 2 litry. Wlewałem oryginał Mitsu SP III zakupiony u dealera. cena 40PLN z groszami za litr bez upustów. Jakbyś brał w Grafixie, to 10% upustu klubowego przy całej bańce 20l, więc najlepiej skrzyknąć się z kimś i wziąć na spółkę. Skoro mnie z 12 zostało około 2l (trochę więcej, może 2,4l) to cała bańka na dwóch będzie w sam raz.
Poprzedni właściciel zalał skrzynię Dexronem III. Jak się zorientowałem, czym prędzej wymiana (na szczęście misiek przejechał tylko niecałe 5kkm na dexronie).
Skutek: zupełnie inna praca skrzyni, nie szarpie przy zmianie biegów jak poprzednio, czuć po prostu, że jest inaczej, przy redukcji ręcznej tiptronikiem nie ma tego mocnego przyhamowania, tylko płynnie zwalnia. dopiero przy zmianie ręcznej powyżej 5000 rpm, czuć delikatnie, że zmienia.

Zajrzyj jeszcze TU i TU
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.