Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
No i stało się. Pękł pasek rozrządu.
Autor Wiadomość
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 21:36   

Kilka zdjęć zrobionych po zdjęciu głowicy. Jak widać na 3 cylindrach pogięte zawory. W zasadzie robota dotyczy samej głowicy. Dół wygląda dobrze. Pewnie pójdą tam nowe pierścienie jak doradził Bartek. Poza tym widać jedno z kół zębatych rozrządu. Zostało pospawane przez domorosłego spawacza-mechanika. Ale wszystko dziś przebił pasek rozrządu. Jego wygląd zewnętrzny oraz zużycie utwierdziły Bartka w przekonaniu, że to jeszcze fabryczny okaz. Wyobrażacie sobie? 180k na liczniku a pasek ten sam? Oczywiście pretensje mogę mieć sam do siebie ale dlaczego poprzedni właściciel nie wymienił?

_________________

Ostatnio zmieniony przez Serek 22-08-2008, 21:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-08-2008, 21:44   

Serek napisał/a:
Wyobrażacie sobie? 180k na liczniku a pasek ten sam? Oczywiście pretensje mogę mieć sam do siebie ale dlaczego poprzedni właściciel nie wymienił?


Z tego samego powodu co ty - z lenistwa, z oszczędności, z niewiedzy, bo po co skoro sprzedał itp. itd. :axe: :axe: :axe:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 22:32   

Serek zrobimy pierścienie, szlifiernia zrobi głowice na cacy i Galant będzie śmigał jak złoto jeszcze go dobrze podocierasz spokojną jazdą pamiętaj :wink: i wszystko będzie jak fabryka , posłuży na długie lata moim zdaniem warto zainwestować parę złoty więcej i wtedy wiesz na czym jezdzisz , a nie kupować kolejny motor pod wielka niewiadomą :?:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-08-2008, 23:06   

no masakra...
jednak bym bym dobrze sprawdzil denka tlokow - pamietam, ze kiedys Dorian (Shovel) nie sprawdzil i po zlozeniu silnika zaczal brac straszne ilosci oleju
po kolejnej rozbiorce okazalo sie, ze w denku jest dziura wielkosci (o ile pamietam) 2zl - zrobila sie gdy nadruszony material pekl od wybuchu mieszanki w komorze spalania...

lepiej raz a dobrze
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 23:20   

Krzyżak jutro sie wszystko dobrze wyczyści i przy dziennym świetle dobrze oglądnie i posprawdza tłok 1,2,3 tylko oberwały 4 został nie naruszony :wink: jak bedziemy robić pierścionki to i tak jeszcze raz oględziny zrobimy :)
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2008, 23:28   

Dzięki za radę Krzyżak. Sprawdzi się. Powiem tylko, że wypadek przytrafił się kiedy jechałem odebrać Palmtopa, o którym rozmawialiśmy. Dokładnie ten sam model m515. Nie dojechałem. Palma nie kupiłem. Przyda się Twój na zlocie. Pamiętaj zabrać. :wink:

deejay - wszystko w Twoich rękach.
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-08-2008, 09:03   

Uważajcie na pierścienie - jeżeli chcecie wsadzić CTi, to lepiej zostawcie oryginały.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-08-2008, 16:45   

Użytkownik forum eclipse.net ma do sprzedania pierścienie NPR, nówki. Niestety są to pierścienie dla silnika 7 bolt. Czy jest różnica? Nie zdążyłem zajrzeć do manuala.
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-08-2008, 17:00   

Na 100% do 7 bolt są inne pierścienie...... Do 6-bolt w zależności od rocznika są różne.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-08-2008, 20:27   

Rozumiem. Niestety w AWD podejście do tłoków od dołu jest tak pracochłonne, że nie będziemy ruszać. Trudno.
_________________

 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 19-08-2008, 23:14   

niewiem czy to normalne... ale skrzynia w moim galancie 92 byla 7 bolt, tak ze i silnik z evo(siedmio boltowy) podszedl bez problemow, i dotej pory nieiwem czemu tak bylo...bo myslalem ze wszystko w tamtych latach bylo 6 bolt
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-08-2008, 09:31   

Od 06.92 wszystkie 4g6x są 7-bolt..... nawet SOHC 8V
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 15:19   

Przejrzałem kilka postów na forum eclipse.net. Wypisują, że silnik 6 bolt w dobrym stanie wytrzymuje nawet 300 koni w serii. Czy to prawda?

P.S. Wszystkie potrzebne części już zamówione (z nowymi podporami wału włącznie). Dziękuję Bartkowi (deejay) i Markowi (Japaneze). Niedługo rusza remont.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Serek 21-08-2008, 15:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-08-2008, 15:23   

Tak.

ale.....

4g63T a nie 4g63
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 15:41   

Rozumiem, z treści postu i wypowiedzi klubowiczów trudno do tego dojść. Czy 4G63T a 4G63 ma inną głowicę czy blok także jest inny?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.