 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jak bumerang=>> Kłopoty z zapalaniem |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-10-2008, 22:43 Jak bumerang=>> Kłopoty z zapalaniem
|
|
|
......no już tracę cierpliwość Witam Wszystkich Wszystko sprawdzone od zbiornika (w zbiorniku też) nowe rurki,przeźroczyste przewody przed i za filtrem,paliwo podaje i jak widać w przeźroczystych nie zapowietrzone a rano od pierwszego zapala bez problemu 20-30 sek pracuje a potem kręcenie i kręcenie i kręcenie biały dym z rury potem czarna zasłona dymna,nierówna praca silnika gaśnie i znowu kręcenie i kręcenie i kręcenie (kupiłem nowy akumulator) i tak kilka powtórek i W KOŃCU zaskoczy.W warsztacie nie mają już pomysłu.Zmienić pompę paliwową???? Nówka czy regenerowana???? Jeśli się nie mylę to ZBYSZEKM2 ma dostęp (???) do pomp paliwowych. Ratujcie bo poranny stres związany z uruchomieniem Miśka przyprawia mnie o następne siwe włosy Pozdrówka |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-10-2008, 23:07
|
|
|
Cóż, pewno wiele nie pomogę, ale...
...no właśnie. Przynajmniej spróbuje, może na coś się to przyda
Miałem podobne objawy w Golfie. Było coś z wtryskiwaczami. Końcówki czy pompo-wtryskiwacze - nie wiem dokładnie, bo się na tym nie znam.
Rano palił, 20-30 sekund chodził i gasł. Kręcenie, kombinowanie, czasami hol, ale jak już silnik był w miarę ciepły to w końcu odpalał i chodził. Jak się potem okazało gasł po prostu dlatego, że go zalewało, ale jak był ciepły to już sobie jakoś z tym radził |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-10-2008, 23:57
|
|
|
Hiszpan napisał/a: | Cóż, pewno wiele nie pomogę, ale...
...no właśnie. Przynajmniej spróbuje, może na coś się to przyda
Miałem podobne objawy w Golfie. Było coś z wtryskiwaczami. Końcówki czy pompo-wtryskiwacze - nie wiem dokładnie, bo się na tym nie znam.
Rano palił, 20-30 sekund chodził i gasł. Kręcenie, kombinowanie, czasami hol, ale jak już silnik był w miarę ciepły to w końcu odpalał i chodził. Jak się potem okazało gasł po prostu dlatego, że go zalewało, ale jak był ciepły to już sobie jakoś z tym radził |
Witam I widzisz to samo podejrzewałem,i też się nad tym zastanawiałem.Dodatkowym objawem jest fakt większego zużycia paliwa. Jutro ruszam w poszukiwaniu wtryskiwaczy jak odpali Pozdrówka
Witam W warsztacie wpadli jeszcze na inny pomysł=>>> podejrzewają że zawiesił się zawór zwrotny w pompie.Będą robić próbę "butelkową" tzn butelka z paliwem przed pompą aby wyeliminować ewentualne nieszczelności w przewodach. Pozdrówka |
|
|
|
 |
|
|