[2.8 TD] [ES] Easy Select / [SS] Super Select |
Autor |
Wiadomość |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2008, 11:47 [2.8 TD] [ES] Easy Select / [SS] Super Select
|
|
|
chudyone,
masz na myśli ten napis:
(przepraszam za jakość )
mpax,
raczej jest w tym aucie SS bo ja mam '99r, regulacja amorów, 2.8TD.
Więc na 99% jest SS, ale czujności nigdy za wiele, więc sprawdź czy autko, które chcesz kupić ma taki napis jak na obrazku powyżej. Na dźwigience reduktora nie ma napisu SS, czy ES.
Dodatkowo zapodam Ci zdjęcie dźwigienki reduktora od SS
Jeśli to auto spełnia trzy warunki(dźwigienka reduktora, pomarańczowa kontrolka centralnego dyfra oraz napis pod kontrolkami) to jest SS.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Gene 15-06-2009, 10:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 27-12-2008, 14:58
|
|
|
w es na dzwigience sa oznaczenia 2H, 4H i 4L.
bartek2800 napisał/a: | masz na myśli ten napis |
tak dokladnie o ten napis mi chodzilo:) |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
f04
Mitsumaniak f04

Auto: Pajero II 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 60 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-06-2009, 00:10
|
|
|
Witam
Tak troche odświeże, bo czytałem i mam pytanie.
Czemu odradzacie skrzynie ES? |
_________________ Pozdrawiam Adam f04.
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-06-2009, 09:00
|
|
|
f04 napisał/a: | Witam
Tak troche odświeże, bo czytałem i mam pytanie.
Czemu odradzacie skrzynie ES? |
Aby włączyć/wyłączyć przód->> ES musisz się zatrzymać,przy SS możesz to robić w czasie jazdy. SS jest dużo wygodniejsza->> mam oba typy (ES i SS) Pozdrawiam |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
chriss
Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 GLS '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 44 Skąd: spod Gniezna
|
Wysłany: 06-09-2012, 12:19
|
|
|
nieprawda, ja u siebie załączam w ES przód podczas jazdy od 2 lat i wszystko działa Z resztą, Zbyszek mi tak doradził, też na początku myślałem, że nie wolno. |
|
|
|
 |
Eskapada
Forumowicz
Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-09-2012, 08:11
|
|
|
chriss napisał/a: | nieprawda, ja u siebie załączam w ES przód podczas jazdy od 2 lat i wszystko działa Z resztą, Zbyszek mi tak doradził, też na początku myślałem, że nie wolno. |
Zgadza się !! ES oraz SS załącza się tak samo do 100 km/h podczas jazdy bez sprzęgła. |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-09-2012, 12:11
|
|
|
Z tymi 100 km/h to ostrożnie. Teraz dokładnie nie pamiętam, ale np. w instrukcji do PIII widziałem 80-90 km/h raczej.
Po drugie- dużo zależy od stanu mechanizmów. W nowym samochodzie można bez obaw przerzucać w okolicach górnych limitów- w starszym (często kilkunastoletnim) można spodziewać się zgrzytów, szarpnięć i tym podobnych efektów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Eskapada
Forumowicz
Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-09-2012, 16:35
|
|
|
Szyszkowa napisał/a: | Z tymi 100 km/h to ostrożnie. Teraz dokładnie nie pamiętam, ale np. w instrukcji do PIII widziałem 80-90 km/h raczej.
Po drugie- dużo zależy od stanu mechanizmów. W nowym samochodzie można bez obaw przerzucać w okolicach górnych limitów- w starszym (często kilkunastoletnim) można spodziewać się zgrzytów, szarpnięć i tym podobnych efektów. |
Łukaszu masz racje ale przede wszystkim czy ze sprzęgłem czy bez to zależy od tego kiedy chcemy dołączyć przód - jak w słoneczny dzień na autostradzie przy jedzie na wprost to bez problemu przełączymy wajchę od reduktora z 2H na 4H. Gorzej z tym przełączaniem jest gdy robimy ,, w ostatniej chwili'' jak koła już mają poślizg.....
Na forum to nikt się nie nauczy jeździć terenówką - auto trzeba wyczuć, przełączanie napędów trzeba sobie poćwiczyć różnych warunkach. |
|
|
|
 |
dyzioo
Forumowicz Pozdro600
Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 132 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-01-2015, 05:48
|
|
|
Grzebie juz godzinami i nie znalazlem odpowiedzi na pytanie.
Czy w Pajero II do samego konca produkcji 2003(2004?) była możliwośc wyboru skrzyni ES lub SS bez wzgledu na pojemnosc auta i rodzaj paliwa?
Czy była jakas ustalona data np. ze od 1998 roku tylko skrzynia SS......
Kolega mi powiedział (uzytkownik Pajero) że skrzynia SS prawdopodobnie była montowana we wszystkich Pajero II od 1998 roku.
Ciężko trafic PII trzy drzwiowe ze skrzynią SS po 1998 roku....a taki sobie upodobałem do zakupu... hmmm....
Pozdro600 |
|
|
|
 |
michdru1
Forumowicz
Auto: Pajero 2,8Td, SS,97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: Lidzbark
|
|
|
|
 |
|