Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
różnice między outlanderem USA i EUR
Autor Wiadomość
DominoS
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2008, 10:10   różnice między outlanderem USA i EUR

Witam
Ponieważ nosze się z zamiarem sprowadzenia outlandera z USA (3.0 XLS) mam pytanie do osób, które przeszły już ten proceder. Poczytałem trochę tematów jednak nie znalazłem informacji czy po sprowadzeniu taki Outlander wymaga jakis przeróbek przed rejestracją? Czy migacze już są pomarańczowe, światła przednie asymetryczne itd... Czyli czy poza akcyzą, podatkiem będą mnie czekały jakieś dodatkowe opłaty poza rejestracyjnymi?
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 13-10-2008, 15:16   

Podjedż na al.Włókniarzy 144do AB Auto (róg limanowskiego) tam sa także używane możesz oblukać .ale na pewno trzeba przerabiać wer. USA.ja dowiadywałem się w sprawie eclipse 4G. i musieli przerabiać go .
 
 
 
 
rogero 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Płońsk
Wysłany: 18-11-2008, 12:58   

Hejka

Mam od trzech tygodni Outka z USA.
Migacze pomarańczowe. Światła przednie mają inne kąty, ale na diagnostyce nie było problemów - 170zł + dodatek i przegląd mam :)
Trochę tylko z gościem naszukałem się technicznych informacji typu: wymiary, waga, dopuszczalna ład. itp.
Acha - VIN jest po lewej stronie za szybą pod napisem AIR BAG - piszę bo ja się naszukałem troszkę - jest słabo widoczny.

Tak więc śmiało sprowadzaj :) - chociaż patrząc na ostatnie ceny Aut w stanach i kurs $ to nie wiem czy to takie opłacalne...

Acha - od Twojego posta minął już miesiąc, więc może już kupiłeś - jak tak to a chęcią wymienię się doświadczeniami odnośnie wersji USA :)
_________________
Nie jestem leniwy. Mam zawyżone wymagania motywacyjne :-)
 
 
DominoS
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 11:58   

ano juz w sobotę przyjechał - póki co walcze z akcyzą przeglądem itp więc jak juz będzie w ruchu to powiem o nim cos więcej - póki co tylko sobie w nim posiedziałem ale i tak zaje...fajny :)
 
 
tkarla 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 Automat
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-11-2008, 00:22   

Z tego co zauważyłem na razie ze swojego autka i czytając posty:
Na minus:
- brak podgrzwanych lusterek (ponoć w europejskich są)
- radio łapie tylko nieparzyste Mhz
- navigacja nie działa ( ozłocę magika, który to uruchomi na Polskę :D )
- nie ma kamery cofania w MMCS
- brak przeciwmgielnych
Na plus:
- cena
- silnik 3.0 :P ( na razie nie ma takiej opcji w Polsce )
- trzeci przycisk na pilocie - Panic alarm - chyba, że w europejskich jest, ale wydaje mi się że nie
Ja się cięszę dodatkowo z automatu z tiptronikiem i manetkami do zmiany biegów przy kierownicy.
jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to dopiszę , dopisujcie swoje spostrzeżenia
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-11-2008, 22:05   

tkarla napisał/a:
ponoć w europejskich są)
są i przydają
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Antyey 
Mitsumaniak


Auto: BMW x1 xdrive20d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 111
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-11-2008, 03:07   

tkarla napisał/a:
trzeci przycisk na pilocie - Panic alarm - chyba, że w europejskich jest, ale wydaje mi się że nie
Nie mam pojęcia czy w europejskich jest ale... do czego tego właściwie używasz?! :)
tkarla napisał/a:
Ja się cięszę dodatkowo z automatu z tiptronikiem i manetkami do zmiany biegów przy kierownicy.
Nie chce w tym miejscu skłamać ale zawsze wydawało mi się (jak odbiorę to potwierdzę), że automat CVT w silniku 2.4 też ma manetki przy kierownicy i 6 'zaprogramowanych' przełożeń udających tiptronic.
_________________
"... Nasz mały, chorobliwie duszny kraj... "

BMW X1 xdrive20d
Mitsubishi Outlander Instyle 2.4 CVT MY09 (poszedł ]:->)
Subaru Legacy 30th Anniversary Edition 2.2 MY99 (sprzedany :( )
 
 
 
tkarla 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 Automat
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-12-2008, 16:06   

Naciskając trzeci czerwony przycisk na pilocie włączasz alarm, sygnał dźwięgowy w momencie zagrożenia, żeby zwrócić na siebie uwagę ewentualnych przechodniów etc. Mam nadzieję, że nie będę musiał używać.
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
 
 
Antyey 
Mitsumaniak


Auto: BMW x1 xdrive20d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 111
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-12-2008, 18:29   

tkarla napisał/a:
Naciskając trzeci czerwony przycisk na pilocie włączasz alarm, sygnał dźwięgowy w momencie zagrożenia, żeby zwrócić na siebie uwagę ewentualnych przechodniów etc. Mam nadzieję, że nie będę musiał używać.
Tzn. ja wiem co to jest 'panic button' i jak działa. Po prostu ciężko mi było sobie wyobraźić sytuację kiedy można go wykorzystać. Choć, teraz tak pomyślałem, że np. w nocy to rzeczywiście może skórę uratować.
tkarla napisał/a:
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
A dziękuję za potwierdzenie :D
_________________
"... Nasz mały, chorobliwie duszny kraj... "

BMW X1 xdrive20d
Mitsubishi Outlander Instyle 2.4 CVT MY09 (poszedł ]:->)
Subaru Legacy 30th Anniversary Edition 2.2 MY99 (sprzedany :( )
 
 
 
air2air.net 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander XLS 3.0
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-01-2009, 15:38   

Antyey napisał/a:
tkarla napisał/a:
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
A dziękuję za potwierdzenie


Nie za bardzo rozumiem? Czy CVT to czasem nie jest skrzynia bezstopniowa? Jezeli tak, to po co manetki? :D
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2009, 15:44   

air2air.net napisał/a:
Antyey napisał/a:
tkarla napisał/a:
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
A dziękuję za potwierdzenie


Nie za bardzo rozumiem? Czy CVT to czasem nie jest skrzynia bezstopniowa? Jezeli tak, to po co manetki? :D
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi :)
 
 
air2air.net 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander XLS 3.0
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-01-2009, 15:46   

Ali-En napisał/a:
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi


Czyli niby taki Melex, ale nie do konca? ;)
 
 
tkarla 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 Automat
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-01-2009, 00:10   

air2air.net napisał/a:
Ali-En napisał/a:
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi


Czyli niby taki Melex, ale nie do konca? ;)


Air, a czy ty możesz przesunąć z Drive na lewo i jechać "manualnie" ? Przerzucać między 6-ma biegami, trzymać go na wyższych obrotach itd?
Z manetkami masz tak samo, tylko nie dajesz ręki w dół. W każdej chwili sięgasz palcem i redukujesz. Bliżej, szybciej. Tyle.
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 18:48   

tkarla napisał/a:
air2air.net napisał/a:
Ali-En napisał/a:
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi


Czyli niby taki Melex, ale nie do konca? ;)


Air, a czy ty możesz przesunąć z Drive na lewo i jechać "manualnie" ? Przerzucać między 6-ma biegami, trzymać go na wyższych obrotach itd?
Z manetkami masz tak samo, tylko nie dajesz ręki w dół. W każdej chwili sięgasz palcem i redukujesz. Bliżej, szybciej. Tyle.
Tak, tylko to takie udawanie redukowania itp bo w rzeczywistosci tam nie ma biegow ;)
 
 
GrzesiekJozefow 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Józefów
Wysłany: 28-01-2009, 21:16   

Wracając do tematu. :wink:

Mój Outek 3.0 XLS 2008 r. (najbogatsza wersja amerykańska) różni się od wersji europejskiej (tak na szybko i to pewnie nie są wszystkie różnice) następującymi rzeczami:

1. Posiada:

- światła do jazdy dziennej :biggrin: ;
- czujniki ciśnienia w kołach :biggrin: ;
- zakładkę MAINTENANCE w MMCS (można tam wpisywać/aktualizować terminy wymiany róznych części i płynów jak np. olej, filtry itd.) :biggrin: .

2. Nie posiada:

- składanych elektrycznie lusterek bocznych :cry: ;
- przednich i tylnych lamp przeciwmgielnych :cry: ;
- spryskiwaczy reflektorów :cry: ;
- polskich/europejskich map nawigacji w MMCS :cry: ;
- parzystych częstotliwości w radiu w MMCS :cry: ;
- kamery cofania w MMCS :cry: ;
- czujników cofania :cry: .

Więcej różnic nie pamiętam, jak coś sobie przypomnę to dopiszę. :p
_________________
Pozdrawiam

Grzesiek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.