Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gwarancja i naprawy gwarancyjne MMC - lipa totalna.
Autor Wiadomość
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2009, 23:18   

Niestety nie moje auto, ale za chwilke napisze do nich.
Ciekawe czy MMC wogole nie prowadzi magazynu czesci?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-02-2009, 23:52   

Piencu napisał/a:
Ciekawe czy MMC wogole nie prowadzi magazynu czesci?

Prowadzi.
W Polsce. W Holandii i w Japonii ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2009, 23:58   

I co z tego, ze maja magazyny, jak nie ma w nich czesci by naprawic auto.
Oni po tych magazynach quadami sie scigaja? Czy czesci magazynuja ;)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2009, 00:34   

Piencu w podpisie masz fajne hasło...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 18:18   

Dzisiaj bylem w ASO zapytac sie czy dostane wreszcie auto... i dopiero zabrali sie za czesc serwisowa.
Ogolnie jest niezle :evil: .
Pare uwag po dzisiejszym wkurzeniu.
1.
Zglaszalem by mi wymienili uszczelke w tylnych drzwiach... dzisiaj stwierdzili, ze mi nie wymienia, bo jest przecieta ale ogolnie to sfotografuja i wysla do Warszawy
2.
O podgrzewaczu do paliwa nic nie wiedza, wiec musze czekac, ale ogolnie chyba gosciu to puscil mimo uszu
3.
Pan stwierdzil, ze nie przedluza gwarancji o czas pobytu auta w serwisie. Pan mi tylko przedyktowal z pamieci punkt o tym, ze nic mi sie nie nalezy, zadne odszkodowanie z tytulu braku auta itp.
4.
Akumulator odpala bezproblemowo to nic z nim nie zrobia, wystarczy go naladowac
5.
Najlepiej jakbym wogole do nich nie przyjezdzal, bo Oni sa stratni przezemnie na 5tys zl na same czesci i nie wiadomo kiedy teraz im te pieniadze oddadza.

Nie beda do mnie dzwonic, tylko mam sobie przyjechac po auto ale nie wiadomo jaki bedzie stan tej naprawy.

Mieli 5 tygodni by bawic sie w kosmetyke i akcje serwisowe, a oni dopiero teraz sie za to zabrali.
Dodatkowo co mi jeszcze pan powiedzial, ze akcja serwisowa jaka objete jest moje auto jest stara juz. Jak sie zapytalem czemu na przegladzie platnym tego nie usunieto, jak u nich bylem, albo jak bylem na ekspertyzie skrzyni... to dostalem odpowiedz, ze program jest od niedawna i wlasnie mi to robia.

Kod:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.


Ten temat tak szybko chyba sie nie zamknie ;)

Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2009, 20:37   

Piencu, no ja tu widzę, że serwis robi co najmniej dziwne ruchy bo jak inaczej nazwać coś co jest klasycznym autopostrzałem w kolano?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 22:18   

Wiesz,
Zawsze jest druga strona medalu i tego problemu. Nie dalem zarobic lokalnemu sprzedawcy, wiec jestem gorszy i mam mniejsze priorytety w kolejce. Z grugiej strony to czemu ja jestem winny, ze taka firma podjela sie napraw gwarancyjnych. Przeciez oni na tym w ogolnym rozrachunku nie traca. Gdyby bylo inaczej to juz dawno by sie zamkneli.

Jesli chodzi o skrzynie, to zastanawiam sie na ile jest to znaczaca naprawa. Pan dzisiaj pokazal mi pliczek faktur z czesciami do mojej naprawy auta, wiec domyslam sie, ze cos tam mocno sie uczyli na tym. Podczas pierwszej mojej wizyty na ekspertyze stwierdzili, ze nigdy nie rozbierali skrzyni od takiego auta wiec pewnie sie troszke doszkalali na tym.
Dzisiaj pan powiedzial, ze skrzynia byla rozebrana na drobne czesci wiec chyba byla to znaczaca naprawa.

Zirytowali mnie ta uszczelka do drzwi, ze oni nie widza podstaw do reklamacji bo jest rozcieta.
Jak bylem kilka miesiecy temu na wymianie uszczelki w drzwiach to zamiast tylna wymienili przednia, bo tamta im ciekla.

Czujnik otwarcia drzwi (kierowcy, wylaczajacy swiatla) tez wymieniali poprzednio... ale tak tego szukali, ze rozebrali cale przednie drzwi. Naprawili oczywiscie pozniej ten na slupku, ale po kilku dniach przestal dzialac poprawnie. Zglosilem problem, ale kazali podjechac przy okazji. Dzisiaj jak bylem w serwisie to jeszcze auto nie bylo u elektryka, wiec nie byl naprawiany.

Zobaczymy co bedzie dalej.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-02-2009, 22:47   

elili napisał/a:
Ciekawe ile będzie kosztować wymiana paska rozrządu...
3000 PLN

[ Dodano: 10-02-2009, 22:48 ]
a konkretnie 2 pasków, balansu hydraulicznego, i napinaczy
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2009, 10:26   

Jestem po rozmowie z gwarantem auta MMC Polska.
Pan Dawid poinformowal mnie, ze auto o czas pobytu w serwisie bedzie mialo przedluzona gwarancje, jednak chcial za wszelka cene bym moje roszczenia skierowal do sprzedawcy.
Po grzecznej rozmowie wytlumaczylem panu, ze nie korzystam z rekojmi tylko z gwarancji wiec wszystkie sprawy musze kierowac do gwaranta. Tak jak jest zapisane w KC.

Po rozmowie o skrzyni biegow, pan zgodzil sie, ze naprawa skrzyni jest znaczaca naprawa auta. Wymieniono w niej 12 elementow. Jak stwierdzilem, ze powinienem dostac nowa gwarnacje na skrzynie to kazal mi napisac list powoli i suptelnie wycofujac sie z informacji jaka mi podal wczesniej.

Co do uszczelki pan potwierdzil tylko moje slowa, ze gwarant na odrzucenie ktoregos z punktow mial 2 tygodnie. Jednak nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi czy naprawa mi sie nalezy. Kazal spisac pisemnie wszelkie roszczenia.

Co do podrzewacza paliwa, Pan powiedzial, ze serwis wykonuje tylko naprawy wymienione w protkole reklamacyjnym, ktory podpisalem i jesli na tym liscie tego nie ma to nie zaloza mi go teraz. Hm... 3 tygodnie temu prosilem o zalozenie go telefonicznie. 2 tygodnie temu prosilem osobiscie o zalozenie i mieli go zainstalowac. Wczoraj stwierdzono, ze nie maja wiec musza czekac - ale domyslam sie, ze nie bedzie zainstalowany.

Dam znac jak bede wiedzial cos wiecej...

Prowadzilem jeszcze taka luzna dyskusje na temat gwarancji MMC i Pan byl przekonany, ze jest bardzo dobra i zgodna z prawem. Poprostu zrecznie omija sporne sprawy zostawiajac luke do swobodnego interpretowania. Jak ktos bedzie upierdliwy to mu poleca zgodnie z prawem, jak sie nie upomni to go wyroluja.

Co do magazynu to Pan stwierdzil, ze magazyn europejski ma wszystkie potrzebne czesci, ale ja mialem pecha, bo skrzynia sie wogole nie psuje w l200 i nie potrzeba trzymac czesci.
Coz... czytajac rozne opinie domyslam sie, ze magazyn jest chyba zbyt maly jak na taka ilosc aut jaka wystepuje w europie.

Pozdrawiam Was ;)

[ Dodano: 12-02-2009, 10:32 ]
Wczoraj okolo godziny 16, zadzwoniono do mnie z ASO, ze auto jest gotowe :lol:
Podobno uszczelka w drzwiach jest poprawiona, akumulator wymieniony na nowy, czujnik drzwi przykrecony (poprzedni fachowcy jak go naprawiali to chyba zapomnieli), akcje serwisowe wykonane.
Podgrzewacza paliwa nie zalozyli, bo dopiero zostal zamowiony.

Niestety nie chca wystawic oswiadczenia o przedluzeniu gwarancji na czas pobytu auta w serwisie zgodnie z art 581 KC.

Zaraz dzwonie do MMC do Warszawy.

[ Dodano: 13-02-2009, 10:40 ]
Auto jest juz naprawione przynajmniej na ta liste zgloszen jakie wymienialismy w zgloszeniu.
Nowy akumulator, poprawiona uszczelka - nie wymieniona, bo podobno jest przecieta mechanicznie, dokrecony czujnik otwarcia drzwi, akcje serwisowe.

Auto jeszcze jest w serwisie i czeka na podgrzewacz paliwa i wymiane szyby, ktora sie uszkodzila w czasie naprawy.

Ciesze sie, ze juz widac koniec naprawy. Mam nadzieje, ze MMC nie zmieni zdania wobec telefonicznych zapewnien mnie o przedluzeniu gwarancji.

Szkoda, ze MMC nie posiada czesci zamiennych, ktore daloby sie sprowadzic w szybkim i bezstresowym czasie. Przedluzajace sie naprawy prowadza do ciaglego napiecia i pozostawiaja niesmak. Jak odbiore auto to bedzie 7 tygodni naprawy. Co mi pozostaje? Czekac...
Wedlug gwarancji nawet nie pozostaje mi prawo do negocjowania zadoscuczynienia za brak auta i niemozliwosci by auto zarabialo na siebie. Heh...

[ Dodano: 17-02-2009, 19:36 ]
W dniu dzisiejszym odebralem auto.
Troszke czasu trwalo to naprawianie :(

[ Dodano: 18-02-2009, 20:08 ]
Dzisiaj mialem nie - przyjemnosc rozmawiac z osoba z MMC z Warszawy odpowiedzialna za odpowiadanie na maile biuro.obslugi@
Pan nie dostal odemnie maila w piatek, a dzisiaj jak zadzwonilem ze wyslalem drugi raz to sie znalazl liscik w skrzynce - ale tylko ten nowy. Odrazu po rozpoczeciu rozmowy, uslyszalem, ze nie ma nic odemnie. Czasami maile gina - wiec sie nie upieram. Zgodnie z procedura bedzie odpowiadal na niego 2 tygodnie, a nie jak jego kolega informowal 3 dni. Nie dostalem, zadnego potwierdzenia, ze mail zostal odczytany wiec za dwa tygodnie moge sie dowiedziec, ze wogole nie dotarl ;)
Najciekawsze co sie dowiedzialem, to nie przysluguje mi prawo przedluzenia gwarancji, mimo ze 2 innych pracownikow MMC powiedzialo, ze sie nalezy :evil: bo w gwarancji nie ma tego napisanego. Powolujac sie na paragrafy z KC, pan oznajmil mi, ze nie bedzie sie uczyl tego na pamiec tylko ustosunkuje sie do tego prawnik firmy.
Ogolnie fajnie... ciekawe podejscie do klienta ;)

[ Dodano: 23-02-2009, 10:53 ]
Po przeczytaniu tej wiadomosci usmialem sie jak po dobrym kawale:

Kod:

Robert Jeżak <robert.jezak@mitsubishi-motors.pl>
do    Przemysław Pięcek <piencu@gmail.com>
data    23 lutego 2009 10:47
temat    RE: Zapytanie o gwarancje.
wysłana przez    mitsubishi-motors.pl
   
ukryj szczegóły 10:47 (2 min temu)
   
   
Odpowiedz
   
   
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pańską wiadomość uprzejmie informuję;

Ogromna większość części zamiennych Mitsubishi dostępna jest w bardzo
krótkim terminie - do 3 dni roboczych. Z własnej praktyki wiem, że
opóźnienia napraw gwarancyjnych często wynikają z błędu serwisu, który
usterkę weryfikuje. Zamówione części pojawiają się u dealera i w trakcie
montażu okazuję się, że należy wymienić kolejne części. Nie chciałbym
wyrokować lecz być może na tym polegał problem w Pańskim przypadku. W
rzadkich sytuacjach, kiedy część zamienna nie jest osiągalna w magazynie
centralnym zawsze proszę dealerów o informacje i interweniuję w naszej
centrali w Holandii. W przeciągu minionego półrocza spotkałem się z dwoma
takimi przypadkami.

Ogólne warunki gwarancji mówią o 3 letniej gwarancji lub 100.000km. W ramach
gwarancji wszelkie wady produkcyjne zostaną nieodpłatnie usunięte poprzez
naprawę lub wymianę podzespołu. O sposobie usunięcia usterki zawsze decyduje
autoryzowany dealer Mitsubishi. Gwarancyjna naprawa lub wymiana pozycji w
samochodzie nie może powodować przedłużenia gwarancji na tą pozycję.

Centralny wyświetlacz konsoli może wydawać dźwięki słyszalne przez
niektórych ludzi. Słusznie Pan zauważył, że dźwięki te usłyszą wyłącznie
osoby o słuchu wyczulonym na wysoką częstotliwość dźwięków. Nie możemy
jednak w tym przypadku mówić o usterce pojazdu, a wymiana wyświetlacza nic w
tej sytuacji nie zmieni.

Przykro mi, jeśli spotkał się Pan z niedogodnościami w trakcje naprawy
gwarancyjnej samochodu. Pańskie cenne uwagi zostaną przekazane do
odpowiednich komórek i posłużą usprawnieniu i poprawie standardów obsługi
posprzedażnej w naszej firmie.

Pozdrawiam,

Robert Jeżak
Customer Care Specialist
Specjalista ds. Obsługi Klienta

tel . (48 22) 46 31 800 w 240
fax. (48 22) 46 31 801
robert.jezak@mitsubishi-motors.pl
www.mitsubishi.pl

MMC Car Poland Sp. z o.o.
ul. 17 Stycznia 45A; 02-146 Warszawa
tel: (48 22) 46 31 800, fax: (48 22) 46 31 801
NIP: PL 526 10 39 021, KRS 0000168121
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy, kapitał zakładowy PLN 18 500 000


[ Dodano: 23-02-2009, 12:18 ]
Dalszy ciag wiadomosci od przedstawiciela MMC.

    Szanowny Panie,

    Na wstępie należy zauważyć, iż przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące
    gwarancji mają charakter dyspozytywny, co oznacza, że mogą być one
    zastosowane jedynie w wypadku, gdy postanowienia dokumentu gwarancyjnego
    wydawanego przez gwaranta nie stanowią inaczej.

    Zgodnie z punktem 2-2 Książki Gwarancyjnej, Gwarancja obejmuje podstawowe
    pozycję w samochodach Mitsubishi, które w razie wykrycia wad zostaną
    nieodpłatnie wymienione lub naprawione. W przypadku wymiany danej pozycji w
    samochodzie w ramach gwarancji, okres gwarancyjny na wymienioną pozycję jest
    identyczny, a zarazem ograniczony do Okresu Gwarancji Nowego Samochodu -
    czyli terminu 3 lat liczonego od daty zakupu pojazdu. A zatem jasnym jest,
    iż gwarancyjna naprawa lub wymiana pozycji w samochodzie nie może powodować
    przedłużenia gwarancji na tą pozycję. Natomiast w powołanym przez Pana art.
    581 §1 Kodeksu cywilnego, powyższa kwestia została uregulowana odmiennie,
    mianowicie jeżeli gwarant dokonał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo
    dokonał istotnej naprawy tej rzeczy, termin gwarancji biegnie na nowo od
    chwili dostarczenia rzeczy uprawnionemu.

    W przedmiotowy pojeździe dokonano wymiany 13 elementów w skrzyni biegów
    samochodu. Niezależnie od charakteru tej naprawy/wymiany, gwarancja na
    skrzynie biegów lub na jej poszczególne elementy nie zostanie przedłużona,
    ponieważ mające pierwszeństwo w zastosowaniu zapisy Książki Gwarancyjnej
    wprost stanowią, iż gwarancja na te elementy nie może zostać przedłużona.
    Zatem żądania Pańskie w tym zakresie wydają się sprzeczne z warunkami
    udzielonej gwarancji.

    Pozdrawiam,

    Robert Jeżak
    Customer Care Specialist
    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    tel . (48 22) 46 31 800 w 240
    fax. (48 22) 46 31 801
    robert.jezak@mitsubishi-motors.pl
    www.mitsubishi.pl



    Witam,

    Warunki gwarancji przedstawiłem szczegółowo i wyczerpująco.

    Pozdrawiam,

    Robert Jeżak
    Customer Care Specialist
    Specjalista ds. Obsługi Klienta
 
 
martin344
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 20:36   

faktycznie naprawy ASO mitsubishi jesli chodzi o czas to po prostu tragedia, zaparkowałem swoją Carismą pod sklepem, czlowiek cofajac uderzyl moj samochod w zderzak, zderzak lekko pękł, spisalismy opis zdarzenia i do ubezpieczyciela, decyzja wymiana zderzaka, zamówiłem w ASO Lublin w grudniu a wyjechalem z nowym zderzakiem w lipcu, koszt naprawy 3 tys zł
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-03-2009, 21:12   

Piencu, nikt nie odpowiedział, nie wyraził opinii na Twojego posta pewnie dlatego, że w przypadku, gdy piszesz dwa kolejne posty Forum automatycznie łączy je w jeden podając tylko datę kolejnej edycji. Natomiast post taki nie pojawia się jako "nowy".
Na szczęście jest nasz forumowy troll, który zawsze wtrąci swoje 3 grosze nawet nie na temat ;)

Odpowiedź w stylu
Cytat:
Ogromna większość części zamiennych Mitsubishi dostępna jest w bardzo krótkim terminie - do 3 dni roboczych. Z własnej praktyki wiem, że
opóźnienia napraw gwarancyjnych często wynikają z błędu serwisu, który usterkę weryfikuje. Zamówione części pojawiają się u dealera i w trakcie montażu okazuję się, że należy wymienić kolejne części. Nie chciałbym wyrokować lecz być może na tym polegał problem w Pańskim przypadku. W rzadkich sytuacjach, kiedy część zamienna nie jest osiągalna w magazynie centralnym zawsze proszę dealerów o informacje i interweniuję w naszej centrali w Holandii. W przeciągu minionego półrocza spotkałem się z dwoma
takimi przypadkami.
jest krótko mówiąc "na poziomie", tylko szkoda, że tak niskim. Czyli "to nie my - to oni".
No i dowiedziałeś się, że jako "wyczulony na wysokie dźwięki" kupiłeś niewłaściwe auto. Aż dziw, że nie zaproponowano wizyty u laryngologa. Faktycznie, nic tylko się śmiać. Szkoda tylko, że to śmiech przez łzy.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-03-2009, 21:51   

No to teraz mnie szlag trafił.... Jak można sugerować błąd serwisu nie mając pojęcia o faktycznym przebiegu sprawy (rozłożonej skrzyni, diagnozie etc...) ? Jak, do cholery, mamy tworzyć zespół, jeżeli "po cichu" ubiera się w błąd partnera handlowego???? Gdzie tu @#$%$ jest LOJALNOŚĆ ?
Jedno jest pewne - jutro będzie gorąco....
Piencu, współczuję czasu naprawy. Mam nadzieję, że będzie po prostu skuteczna.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 15-03-2009, 22:30   

Zważywszy na fakt uszkodzenia szyby podczas naprawy - powinieneś z przeprosinami dostać już teraz auto zastępcze i basta.
Może na czas przedłuzonej naprawy serwis nie miał wpływu , ale na uszkodzenie szyby na pewno tak i jest to wina serwisu, że czekasz dłużej. Na twoim miejscu w sytuacji rozpoznania, że należy zamówić kolejne części już bym wisiał u kierownika serisu na drzwiach po klucze do zastępczego auta.
Uszkodzenie szyby jest usterką w 100 % z winy serwisu, więc łachy nie robią.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2009, 23:20   

Witam,
Myslalem, ze juz nikt nie bedzie tego czytal ;)
Jackie
Faktycznie zachowanie Pana z MMC Polska jest poprostu zagraniem ponizej pasa dla partnera jakim jest ASO w Lodzi. Pojechalem do nich poinformowac ich o takim przedstawieniu sprawy jaki otrzymalem od przedstawiciela na Polske w liscie. Niewiele jednak byli w stanie zrobic w tej sprawie. To nie mnie obrazili w tej kwestii.

Jakiekolwiek dalsze dociekanie mojej przedluzonej gwarancji ma sens przy takim obrocie sprawy tylko wtedy, gdy cos sie fizycznie zadzieje. W innym przypadku to tylko kruszenie kopii o mur. Moj stracony czas i pieniadze na telefony dadza mi tylko rekompensate w formie ewentualnego przedluzenia, z ktorego moze nie bede musial korzystac.
Sprawa szyby byla zalatwiona prawie odreki, pozatym nie zalezalo mi na aucie zastepczym typu cos malego jak pisalem w mailach wczesniej. Kupilem auto do pracy i do wozenia drabinki, skrzynek, pudel a nie do wozenia tylko pupy. Pozatym jak mnie pozbawili auta na tyle czasu i nie mialbym nic innego do jazdy - to musialbym chyba zwinac firme.

Wiem, ze to nie wina Satalla, ze tak to dlugo trwalo, tylko sprawa dostepnosci czesci. Telefonicznie w MMC przyznawali mi racje, ze dlugo, ze nie ma czesci w Polsce ani w Europie, ze gwarancja jest zgodna z prawem, nie jest od niej gorsza i inne takie zapiski. Niektore trafily tutaj na strone. Pozniej jedna osoba pisemnie sie na to :butthead:

Narazie skrzynia dziala. Jak sie popsuje to bede sie procesowal z nimi. Oby sie nie popsula - bo bedzie syf i spora rysa na diamencie.

JCH Z ta wizyta u laryngologa to nie glupi pomysl... ogranicze sie jednak do natury i poczekam, az mi sie przytepi sluch na starosc ;) Wtedy nie bede slyszal.

Na ten piszczacy wyswietlacz znalazlem rozwiazanie... trzeba sluchac radia ustawionego na 0. Jest cisza ;) Cuda? nie... wyswietlacz chyba chodzi wtedy w innym programie - nie znam sie na tym.

Pozdrawiam i dziekuje za poswiecony czas na czytanie.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-03-2009, 09:46   

Piencu, szczere wyrazy współczucia, no i życzenia, żeby działało bez zacięć...

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.