Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Polecane i nie polecane warsztaty w Wielkopolsce
Autor Wiadomość
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-05-2009, 10:50   

kosior1975 napisał/a:
Witam witam zapraszam wszystkich którzy maja problemy z autkami i poszukują w miarę dobrego mechanika do mnie na warsztat na ul Gnieźnieńska 13/15 wjazd w podwórko w lewo tuż przed samym wiaduktem kolejowym jadąc od strony ul głównej w razie czego tel do mnie to 662 96 11 55 Sebastian lub 605 959 419 Andrzej


Byłem dzisiaj, paski wieloklinowe wymienione, do tego zanim wjechałem na podnośnik Sebastian już wypatrzył, że mam uszkodzony jeden wężyk podciśnienia :D
Ogólnie jestem zadowolony i polecam!
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 21-05-2009, 22:18   

kosior1975 napisał/a:
Witam witam zapraszam wszystkich którzy maja problemy z autkami i poszukują w miarę dobrego mechanika do mnie na warsztat na ul Gnieźnieńska 13/15 wjazd w podwórko w lewo tuż przed samym wiaduktem kolejowym jadąc od strony ul głównej w razie czego tel do mnie to 662 96 11 55 Sebastian lub 605 959 419 Andrzej
powiedz mi czy dałbyś jutro radę zdemontować mi down pipe w VR-4 i owinąć taśmą termoodporną i ponownie zmontować :?: Godziny najlepiej popołudniowe - około 16-17 lub później ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2009, 22:50   

roch_27, z miła chęcią ale w tym tygodniu nie wykrzesam juz nawet jednej minuty nie mówiąc o tym ze już nie pamiętam jak wygląda mój dom i moja zona :mrgreen: jeśli dasz rade wytrzymać do pon. to zapraszam
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-05-2009, 22:59   

wydaje mi się ze tu chodzi o to aby auto było sprawne na sobotę na 400m na tor Poznań ;)
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 21-05-2009, 23:04   

filippoz napisał/a:
wydaje mi się ze tu chodzi o to aby auto było sprawne na sobotę na 400m na tor Poznań ;)
bardzo dobrze Ci się wydaje :D

kosior1975 napisał/a:
w tym tygodniu nie wykrzesam juz nawet jednej minuty

kurcze szkoda :(
BTW: w sobotę wstępnie jestem umówiony z Krzyśkiem (cuuube) u niego w pracy.
Ale jak nie wypali to się odezwę z poniedziałek ;)

ps. może zna ktoś z Was dobry tani szybki serwis gdzie bym mógł to zrobić jutro - najlepiej po południu :?:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
fuks1 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Poznań
  Wysłany: 23-05-2009, 19:19   Otulakowski Service w Poznaniu - ostrzeżenie przed oszustem

Koledzy, zwłaszcza ci z Poznania i okolic nie będę się tu rozpisywał bo to wasze forum, tak więc proszę tylko rzucić okiem na mój temat na forum mazdaspeed. Wszystko jest pod tym linkiem
Pozdrawiam

http://forum.mazdaspeed.p...der=asc&start=0
_________________
zobacz ten link gorący temat

http://forum.mazdaspeed.p...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez 15-06-2009, 00:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JJK 
Mitsumaniak
Angelika

Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 316
Skąd: Tipperary
Wysłany: 26-05-2009, 22:51   

Trudno uwierzyć, jak to się ludziom zmienia, jak mieszkałam w Poznaniu to robiłam u Jarka (o ile chodzi o Jarka Otulakowskiego) auta i znajomi też, zawsze byliśmy zadowoleni, był niezawodny jeżeli chodziło o automaty.
_________________
pozdrawiam Wszystkich
 
 
 
fuks1 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-05-2009, 00:57   

rodys napisał/a:
A co myślicie o
Otulakowski-Service. Serwis samochodów japońskich
Poznań, Chodzieska.
Nazwa wzbudza zaufanie....


To ja ci dam opinię "omijać zaj.....ście szerokim łukiem", takiego krętacza pewnie jeszcze nie spotkałeś na swojej drodze i obyś nie spotkał, wszystko jest opisane pod tym linkiem

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=75372

uważajcie na niego!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
zobacz ten link gorący temat

http://forum.mazdaspeed.p...der=asc&start=0
 
 
fuks1 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-05-2009, 01:01   

JJK napisał/a:
Trudno uwierzyć, jak to się ludziom zmienia, jak mieszkałam w Poznaniu to robiłam u Jarka (o ile chodzi o Jarka Otulakowskiego) auta i znajomi też, zawsze byliśmy zadowoleni, był niezawodny jeżeli chodziło o automaty.


A czy zakładał wam jakieś nowe części w tych skrzyniach....... to już nie jest ten sam Jarek
_________________
zobacz ten link gorący temat

http://forum.mazdaspeed.p...der=asc&start=0
 
 
JJK 
Mitsumaniak
Angelika

Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 316
Skąd: Tipperary
Wysłany: 30-05-2009, 08:39   

sam wiesz jak to jest ...czasami nowe czasami używane, ale nidgy niebyło z nimi żadnych kłopotów, czasami jeszcze jego tata robił auta.
_________________
pozdrawiam Wszystkich
 
 
 
Spychacz 
Mitsumaniak
01334/KMM

Auto: Dacia Sandero Blackline
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-06-2009, 05:57   

co do warsztatu w Luboniu przy Powstańców - wiem że kolega Cuuube ma tam znajomego ale... to nie jest profesionalny zakład - zobacz jaki oni mają np. analizator spalin z [EDIT by Jackie ] obudową, co chwile nią poruszają bo coś nie działa, a ta sonda woła o pomstę do nieba, poszli już w ilość a nie jakość.
Poprzednie auto które u nich serwisowałem (LPG) też nie działało jak trzeba, musiałem jechać kilka razy - w dodatku po którymś tam przeglądzie jadę do domu i nagle zaczyna buczeć mi całe auto - zjeżdżam na pobocze, macha w górę i co się okazało... baranek który robił przegląd oparł sobie wąż z układu chłodzenia o wentylator chłodnicy i zapomniał ponownie go zamocować na swoim miejscu... - żenada już nie chciało mi się wracać i ich [Edit by Jackie] nie polecam tego zakładu jeśli chodzi o LPG bo jakość usług baaardzo niska.
Jedynie po co tam pojadę to najwyżej zamontować sobie blokadę skrzyni.
Co do profesionalnego i na bardzo wysokim poziomie zakładu LPG to spotkałem tylko jeden ale w Turku firma nazywa się Eko Car i montuje instalacje firmy Landi Renzo (kiedyś mieli oddział w Poznaniu ale był jeszcze gorszy od tego w Luboniu), prowadzą także szkolenia itd. szkoda, że Turek za blisko nie leży...
ekocar
Ostatnio zmieniony przez Jackie 14-07-2009, 09:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 10-06-2009, 20:07   

proszę o usunięcie posta
_________________

Ostatnio zmieniony przez Szymon82 12-05-2010, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2009, 01:26   

mam swieza sprawe z panem Otulakowskim...

ojciec mojej kobiety postanowil zasponsorowac jej przeglad i naprawe Micry K11 1.0 w automacie w warsztacie znajomego u ktorego naprawia swojego Saaba(od poltora miesiaca czeka na tlok ktory idzie niby z Norwegii ) . sam 'on' wzial auto na warsztat bodaj w srode w zeszlym tygodniu i powiedzial ze bedzie gotowe na piatek...wymiana oleju w automacie , sprawdzenie rozrzadu+ewentualna wymiana , alternatora(nierobiona bo dobry) i kolektora wylotowego+wymiana uszczelki pod nim... po kilkunastu telefonach dowiedzielismy sie ze auto na dzis popludniu ma byc gotowe... bylismy dzis na Smochowicach przejazdem i wstapilismy niezapowiedzianie a tam rozrzad wybebeszony a "mistrz" duma nad lancuszkiem rozrzadu i mowi ze na dzis moze nie dac rady :P . po 20 telefon od mistrza ze jednak auto gotowe do odebrania...

zrobiono rozrzad z pompa wody wymieniono tarcze z przodu i klocki filtr paliwa oraz wspomniany olej w automacie...no ok . mistrz sie odzywa ze w silniku bylo 1.5litra oleju na co jego zona sie odezwala ochoczo potwierdzajac wiec ja na to ze to niemozliwe bo olej wymienialem ok 4 tygodni temu i wlewajac ok3,5 litra i sprawdzajac stan na miarce no to wtedy zmienili spiewke ze no wsumie to moglo byc 2litry no moze 2.5 litra ...mysle sobie niemozliwe zeby wyparowalo bo wyciekow nie bylo :!: ale nie ciagnalem tematu dalej :twisted: . dodam jeszcze ze po naprawie :lol: auto ma wg mnie zbyt mocno podciagniety reczny bo samochod w momencie dodawania gazu czuc ze rusza pod oporem a automat w momencie puszczenia hamulca sam powinien delikatnie zaczac sie toczyc :!:
zobaczymy czy wszystko bedzie chodzic jak nalezy a wspomniany mankament poprawie chyba sam bo mam obawy oddawac Micrusa w rece mistrza :roll:

zanim mistrza skojarzylem z tym tematem minely dwie godziny od odebrania auta z warsztatu (stojac pod warsztatem rzucil mi sie w oczy stary bus z napisaem "Otulakowski serwis" ) a w domu pokojarzylem fakty :? z tym tematem

juz na samym poczatku przy oddawaniu autka zrobil na mnie i dziewczynie niemile wrazenie poniewaz wysmial kartke na ktorej bylo spisane co ma sprawdzic i ewentualnie naprawic :!:
zjechal od najgorszych olej jaki przywiezlismy do wymiany w automacie powiem tylko ze to byl CASTROL TRANSMAX Z polecany jako jeden z niewielu do automatow w Galancie oraz do Micry (opinie zaciagniete z forum Nissana oraz dane olejow stosowanych w NCVT z programu Autodata) . mistrz stwierdzil ze to jest olej mineralny na bazie syntetyku :roll: :lol: :shock: (pomyslalem sobie tzn sie ze co to za olej hehe ale nie ciagnalem tematu ) .
dzis wymadrzal sie
-ze wine za przepalaona zarowke na desce rozdzielczej ponosi instalacja gazowa :lol: ciekawe jak do tego doszedl
-ze instalacje elektryczne w japonczykach sa wyliczone na 10 lat uzytkowania nie wiecej :!: pozniej kable sie przepalaja itd itp
-ze Galanty maja w wiekszosci skrzynie automatyczne
-ze kopulka w Micrze jest do wymiany bo skacza po niej 3cm iskry :roll: nie dziwie sie skoro myli silnik woda :lol:
-ze na forach pisza sami idioci ktorzy nic a nic nie znaja sie na samochodach :!: na co zona ponownie ochoczo poparla mistrza

ogolnie mistrz jest tak zachwycony soba i wydaje mu sie ze pozjadal wszystkie rozumy ze to wrecz niewyobrazalne :lol:
mam nadzieje ze ze ten rozrzad ktory zrobil bedzie chodzil jak nalezy i reszta rowniez :?

ale wiecej samochodu tam nie odstawimy i nikomu nie polecam :!: :!: :!:
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-07-2009, 20:31   

Nie mogłem się powstrzymać.

cuuube napisał/a:
-ze wine za przepalaona zarowke na desce rozdzielczej ponosi instalacja gazowa :lol: ciekawe jak do tego doszedl


Jasnowidz.

cuuube napisał/a:
-ze instalacje elektryczne w japonczykach sa wyliczone na 10 lat uzytkowania nie wiecej :!: pozniej kable sie przepalaja itd itp


No to moja instalacja nie powinna już działać. W zasadzie to już 12 letnie powinno teraz chodzić według niego chyba na korbkę. No bo mam/powinienem mieć poprzepalane kable.


cuuube napisał/a:
-ze Galanty maja w wiekszosci skrzynie automatyczne


Od bólu można się z tym zgodzić. Wszak większość galów w ofertach internetowych to właśnie automaty. Ale tak czy siak... Kolumb z niego, Amerykę odkrył.

cuuube napisał/a:
-ze na forach pisza sami idioci ktorzy nic a nic nie znaja sie na samochodach :!: na co zona ponownie ochoczo poparla mistrza


Grunt, że jego żona się zna na samochodach. :biggrin:

Cuube... ja bym tak dla świętej pewności jednak wszystko posprawdzał. Chociaż "miszczu" ma taką renomę. Ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich części, które mógł wymienić z "nowszych" na "starsze". Tj. z wadliwych na... jeszcze bardziej wadliwe.
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2009, 11:24   

Redlucas napisał/a:
ja bym tak dla świętej pewności jednak wszystko posprawdzał. Chociaż "miszczu" ma taką renomę. Ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich części, które mógł wymienić z "nowszych" na "starsze". Tj. z wadliwych na... jeszcze bardziej wadliwe.
sprawdzalem...
-jazda testowa (moja osobista) wykazala ze auto po puszczeniu hamulca nie rusza samo jak to maja automaty i jak bylo z tym wczesniej przed 'naprawa' myslalem ze to wina zbyt mocno naciagnietego recznego ale po podniesieniu auta na lewerku stwierdzielm ze kola obracaja sie swobodnie(idzie krecic jednym palcem) wiec to cos innego wczoraj uslyszalem stwierdzenie mistrza ze to wina kopułki :roll: do ktorej wymiany upieral sie juz wczesniej . jutro pojade do elektroservisu Michalski na Madziarska w Poznaniu zeby ja zbadali oraz na stacje diagnostyczna na test oporow toczenia i hamulcow...
-mistrz tak dokrecil swiece zaplonowe ze polamalem taki tradycyjny klucz do ich odkrecania :lol: omal chyba nie pozrywal gwintow :P . nawet jesli mialy byc dokrecone mocniej niz ja je wkrecilem przy wymianie to powinien to zrobic kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem...
- chcialbym sprawdzic jeszcze czesci rozrzadu ale ten przestal halasowac narazie wiec powiedzmy ze jest ok

jutro jedziemy do niego na sprawdzenie to go zapytam o to dlaczego auto - kola trzymaja sie jakby pazurami asfaltu i fura nie chce ruszyc a chodzi rowno na obrotach co wyklucza kopulke :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.